/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
brænd cd med nero
Fra : salih
Vist : 423 gange
100 point
Dato : 30-11-02 15:06

Jeg har en film på 95min på min harddisk., jeg vil gerne brænds på en cd, hvordan skal jeg takle med den?

tak på for hånd

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 30-11-02 15:28

Hej salih,

hvor mange Megabytes fylder den?

og i hvilket format er den? (avi, mpeg)

mvh.

Strarup

Accepteret svar
Fra : rkl

Modtaget 110 point
Dato : 30-11-02 15:44

VirtualDub er rigtig godt og enkelt program til dette. Skal ikke installeres og er gratis!
Hent programmet her http://www.divxit.dk/downloads.php?download=34

og læs denne vejledning, så er du kørende.

http://www.divxit.dk/artikler.php?artikel=27&kategori=Andre

Mvh Rasmus

Kommentar
Fra : technet

Dato : 30-11-02 15:49

http://www.angelfire.com/folk/lsf/progs/dvdcopyplus/

og da du har den på din harddisk så prøv at kigge på Step 2: DVDx 0g Step 3: PowerCDR

Kommentar
Fra : salih

Dato : 02-12-02 15:47

Tak for hjælpen.

mvh Salih

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 02-12-02 16:17

Hej salih,

har du fået løst dit problem?

hvorfor jeg bl.a. spurgte efter hvor mange megabytes og hvilket format der drejer sig om... er at du bl.a. ka' lave en VideoCD med Nero... men så ska' formatet være Mpeg...

hvis den er i Avi eller Mpeg og fylder mere Mb end der umiddelbart ka' være på en CD-rom, er der brug for at "hakke den over"... der findes lidt forskellige programmer der ka' gøre det rimelig nemt og gratis... med hensyn til "hakningen"/delingen af filmen...

hvis du er intereseret eller ikke har fået løst dit problem endnu, så sig lige til...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : salih

Dato : 02-12-02 17:44

hej strarup,
Jo, filerne er Avi og mpeg format og fylder ikke mere end 700Mb, men mere end 80min.
Det ved jeg godt med Video CD med Nero!!!!!!!!!

Jeg skal prøve den lille gratis program VirtualDub, det ser nemt ud.
Hvis du har andre løsninger med brænding med Nero, bliver jeg meget glad.

mvh
Salih

Kommentar
Fra : MuseHatte

Dato : 07-12-02 10:53

hvad er det for en brænder du har. Der er enkelte brænder som ikke kan overburn med nero. Hvis dette ikke er muligt kan du som salih siger bruge et program som avi chop eller virtual DUB

Kommentar
Fra : salih

Dato : 07-12-02 23:21

Jeg har løst min problem med programet Virtual Dub.

mvh
salih

Kommentar
Fra : rkl

Dato : 12-12-02 00:17

Hej salih

Super - Er du så ikke rar at lukke spørgsmålet?

Mvh Rasmus

Godkendelse af svar
Fra : salih

Dato : 12-12-02 14:25

Tak for svaret rkl.