/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Skal der navn på?
Fra : Reset
Vist : 573 gange
100 point
Dato : 01-04-06 23:02

Når man sidder og kigger på "Seneste indlæg", hvilket jo nok er det første man gør, når man kobler sig på KANDU, så kan man ved alle indlæg læse: Dato-Point-Spørgsmål-Gruppe. OK
Mit spørgsmål går så på: Burde man i den oversigt også kunne se [B]hvem[/B] der har stillet spørgsmålet/skrevet tippet. Grunden er,at jeg bliver irreteret over at bruge tid på at åbne et spørgsmål og så konstantere, at det er en alen-lang beskrivelse, som jeg alligevel ikke gider læse,fra personen med de mange nicks, så som JensN9, Sonia112 og Joern Vig og sikkert flere.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-04-06 23:08

Så hurtigt som den du nævner laver nye nicks kan du jo alligevel ikke vide dig sikker.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-04-06 23:20

Du kan jo klikke dig ind på kategorien, så kan du se hvem, der har skrevet spørgsmålet.

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 01-04-06 23:21

Næh, det har du ret i. Han/hun er yderst produktiv med hensyn til profiloprettelser. Men hvad gør vi så ?

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 01-04-06 23:23

Citat
Du kan jo klikke dig ind på kategorien, så kan du se hvem, der har skrevet spørgsmålet.

Ok-den havde jeg ikke set.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 01-04-06 23:33

Jeg kunne sq godt tænke mig at vide, hvad de dér "dobbeltgængere" får ud af af snyde andre!

Hanne

Kommentar
Fra : ardal123

Dato : 02-04-06 06:53

ja hvorfor? man skal udfylde sin ene profil.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-05-06 10:24

Citat
Luk dine spørgsmål
Hvis du skriver et spørgsmål og ikke har lukket det efter 30 dage, vil Kandu.dk automatisk annullere dit spørgsmål og du vil blive fratrukket 5 ledige point. Du skal sørge for at lukke dit spørgsmål, enten i form af at acceptere et svar, eller annullere dit spørgsmål. Hvis du lukker dit spørgsmål indenfor 30 dage vil du automatisk modtage 5 ledige point.

http://www.kandu.dk/kandunews.aspx

Der er vist noget på kandu, der ikke fungerer.

Reset du skal ikke betragte det som en opfordring til at lukke dit spørgsmål. Jeg sad blot og gennemgik spørgsmål i kategorien kandu, som jeg selv har deltaget i.

God weekend og