/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Snak dog om noget SJOVT!
Fra : Satellit
Vist : 1745 gange
50 point
Dato : 30-03-06 19:48

Sikken dog nogle kedelige emner, der er på programmet i aften! Er der da ikke nogen, der kan snakke om noget SJOVT (når nu jeg ikke selv kan) ?

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 30-03-06 20:02

Fysik og plæneklippere, Georg Poulsen og en westernserie......

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 30-03-06 20:04

Nå...........så må man jo lave sin egen lille fest

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 30-03-06 20:40

Der er engelsk krimi på dr2 - ikke komedie, men underholdende...

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 30-03-06 20:42

Nåeh.....Det er DERFOR der ikke er nogen der gider at "lege"????

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 60 point
Dato : 30-03-06 20:43

Noget sjovt? Hmmm! Tænker!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 30-03-06 20:46

DET var sjovt, tedd kan tænke.
Hilsen
:::::.......Keldd......

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-03-06 20:50

tænker! Dermed menes at jeg har sat min hjernecelle i rotation! Ikke at jeg kan tænke! Vor herre bevares det har jeg mit fjernsyn til!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 30-03-06 21:07

Jeg kan slet ikke komme i tanke om noget sjovt.

mvh dova

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-03-06 21:34

Jeg har lige haft en sjov aften. En impulsiv indskydelse ,tog min familie og jeg, fem ialt, til mine forældre, med højt belagt smørrebrød, til mine forældre. Det er godt nok lang tid siden det er lykkedes at samle os alle, de unge har så meget om ørerne med studier, fritidsjob, interesser og kærester. En rigtig hyggelig og sjov aften, som desværre sker alt for sjældent

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-03-06 22:05

tedd....
Citat
min hjernecelle
jojo så kører der da noget rundt

nordsted1 - dejligt med hygge - smørrebrød er sjovt af og til - især det højt belagte hvis man forsøger at nuppe et stykke som håndmad

IKKE spor sjovt : varmen er gået i huset her helt fra i morges og er kun lige akkurat kommet tilbage - her er stadig møgkoldt

men bortset fra det - foråret er på vej - regnen har silet og ophørt igen - små spirer her og der - fuglesang om morgenen - væk vinter !!!!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-03-06 22:06

åhhh sattelit - der er da harry potter i tv

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 30-03-06 22:57

Tjener, jeg vil gerne bestille et bord."
"Beklager hr., men vi sælger altså ikke møblerne..."

Hanne og jeg havde en rigtig sjov eftermiddag..vi var ude og ose i Bruhns..

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 30-03-06 22:59

Du burde skamme dig.", sagde faderen til sønnen, "Da
Anders Fogh var på din alder gik han 10 km frem og tilbage
i skole."
"Ok?", svarede sønnen, "Da han var på din alder var han
Statsminister."

..det er det eneste sov jeg kan finde på..sorry

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 30-03-06 23:31

Ja, hold da helt k..., hvor jeg grinede, da jeg gik hele centret igennem bare for at aflevere en indkøbsvogn......

Kommentar
Fra : ans

Dato : 31-03-06 00:02

mango

Citat
mangorossa

Dato : 30-03-06 22:57

--------------------------------------------------------------------------------
Tjener, jeg vil gerne bestille et bord."
"Beklager hr., men vi sælger altså ikke møblerne..."

Jeg har været på en cafe i København, hvor det var muligt at købe inventaret.

Det var både stole, borde, knive og gafler. Der var intet, der var ens. Det meste var tidligere købt på loppemarkeder. "Alt" var til salg. Der var også tøj.

Herligt sted og maden var god.

Jeg sad midt i en loppemarkedcafe. Det var hyggeligt og bordet var til salg.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 31-03-06 00:29

Glemte lige at skrive. Mens jeg sad der, var der en, der ville købe et bord, som andre sad ved.

De blev nødt til at rokere om på møblerne, så køberen kunne få sit bord med hjem.

Det var sjovt. Men alle vidste at det mugligvis kunne ske.

Ingen sure miner.

Kommentar
Fra : Knete

Dato : 31-03-06 00:37

hvor i landet ligger der sådan et spisested ans??? jeg er lidt uoplagt,og kan desvære ikke finde på noget sjovt at fortælle. men jeg sidder og dingler lidt med George Bush og noget pamperkast. det er ikke en gang sjovt,men i mangel af bedre kan det gå an. http://www.planetdan.net/pics/misc/georgie.htm

http://vu.dk/ITUprojects/pamperkast/

Kommentar
Fra : ans

Dato : 31-03-06 00:54

Knete

På Amager.

Kommentar
Fra : Knete

Dato : 31-03-06 01:05

der er for langt til Amager fra Fynsland,desværre. det lyder ellers som et sted,der falder i min smag.jeg kan sagtens forholde mig til,at det bord man sidder og hygger sig ved,pludselig bliver solgt,og fjernet.
Vi prøved noget lignende i Italien. kromutter kom anstigende med vores mad,i en møgbeskidt morgenkåbe og bare tæer.jeg synes det var fedt,men kæresten gloede øjnene ud af hovedet,og undersøgte maden grundigt.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 31-03-06 01:16

Havde kromutter solgt sit tøj

Det er meget hyggeligt på cafeen. Dem der kommer der ved, hvad der kan ske. Maden er god nok.

Men man kan ikke være sikker på at sidde på den samme stol eller ved samme bord.

Hvis der er en, der vil købe, så bliver det solgt. Der er altid noget i reserve, så det tager kun nogle få minutter, så er det bord,stol,tallerken m.v. udskiftet.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 31-03-06 01:20

Citat
Vi prøved noget lignende i Italien. kromutter kom anstigende med vores mad,i en møgbeskidt morgenkåbe og bare tæer.jeg synes det var fedt,men kæresten gloede øjnene ud af hovedet,og undersøgte maden grundigt.

Det ka' jeg sgu godt forstå hun gjorde Rart at vide, om standarden på maden svarede til morgenkåbens udseende.

og nu taler ans om at kunne købe møblerne i caféen.
I Silkeborg var der for nogen år siden et spisested der i åbningstiden mistede et egetræsbord til 6 personer (altså ikke lige sådan et man stopper i lommen )

Det blev ikke solgt, men stjålet.......midt i åbningstiden, med restauranten fuld af mennesker, var nogen bare slæbt af med bordet, uden nogen sagde noget til det, og uden personalet opdagede det

mvh dova

Kommentar
Fra : Knete

Dato : 31-03-06 01:24

også tallerkenen?

vil det sige,at jeg kan bestille den mad,der spises ved nabobordet?

hahaha,det er sgu humor. Hov der røg min kalvefilet. Øv,,,, can i have another one?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 31-03-06 01:29

Nej Knete, du kan købe den

Kommentar
Fra : Knete

Dato : 31-03-06 01:29

Citat
Det blev ikke solgt, men stjålet.......midt i åbningstiden, med restauranten fuld af mennesker, var nogen bare slæbt af med bordet, uden nogen sagde noget til det, og uden personalet opdagede det

ja man tror det er løgn,at det kan lade sig gøre. det er ikke lige frem normalt,at møde folk spankulerende ud af en restaurant med et tungt egetræsbord

Kommentar
Fra : Knete

Dato : 31-03-06 01:34

jamen ans,så bliver den samme mad jo solgt 2 gange?. vildt, men sjovt.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 31-03-06 05:31

Genbrugsmad

Kender ikke stedet Ans omtaler.

Men midt i Harry potter kom fogden og hentede tv'et.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 31-03-06 08:37

..så blev det aligevel en sjov tråd den her

Den restaurant må da være noget for dig Hanne?

Hanne...grinede du da du skulle aflevere den vogn ..det var sgu da ikke sjawt..dig som var så træt?
Idag sidder jeg også og er ved at skvatte sammen..har lige reddet mig en blærebetændelse..det er altså utroligt hvor meget energi såen én kan ta!
Og så ikke nok med det...så skal man slææve sig ned til lægen med en urinprøve...hive sig selv i nakken og stå i kø i en ½ time på apoteket..sådan føeles det altså

>en helt smadret mango<

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 31-03-06 09:30

Nå....ja det er da typisk! Så snart jeg forlader tråden og opgiver alle på Kandu, så kommer der gang i den! Det var åbenbart bare det der skulle til!
På Nørrebro i København (Blågårdgade) er der også sådan en café, hvor man kan købe møblerne.
Men hvordan filan nogen kan slæbe afsted med et egetræsbord og hive det ud af en restaurant, det begriber jeg altså ikke!!!

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 31-03-06 09:48

Mænd og hvorfor vi ikke kan slå toliletbrætet ned

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 31-03-06 09:49

På alle restauranter, kan man købe bordene, knivene og gaflerne,
tallerknerne, og gulvtæpperne, og sandsynligvis servitricerne, men som den fine mand jeg er,
trækker jeg lige det sidste tilbage, det hele kommer kun an på een ting,
og den må I selv gætte jer til.
Hilsen
::::.... Keldd .....

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 31-03-06 10:35

Stakkels dig mango. !

Af rent videnskabslige årsager har jeg lige lavet en hjemmetest.
Det kan hermed oplylses at sofaborde smager af mere end spiseborde..

Venlig hilsen Tandløs

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 31-03-06 10:47

thyfoon Mænd kan både slå brættet op og ned.!
Det er kun kvinder der ikke kan.!
Det er på 47år ikke lykkedes mig at sætte mig på kummen,
ej heller at dehydrere på låget !
men for såén 45år prøvede jeg det i sengen, måske fordi at dynen var slået ned.

Nææ vi mænd må til at komme i action ,
-"Kone, nu har du igen slået brættet ned !!! Hvor er mine tøre bukser " !

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 31-03-06 11:03

Øhh, undskyld, men hva' har det hele med toiletbrædter at gøre???

Sælger caféerne også det? Medens, man sidder på det.....

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 31-03-06 11:06

Jeg har opfundet en ny sportsgren

Indkøbsvognsdistancekørselsløb...

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 31-03-06 11:13

Camillasmoster det bedste træningssted er Bilka.

Store vogne, og lange baner

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 31-03-06 11:49

i er goe...
Åh jeg har en sød læge..jeg havde rigtig nok en slemmer blærebetændelse, han vil få sendt medicinen til Hundslund og gav mig de 2 første pille...jubii , jeg blev fri for at stå i kø på apoteket.
En anden ting, nede ved apoteket har de gravet op og al asfalten er væk..kan i se det for jer..Sus slæber det halve af gaden med ind! Og har mudder op af arme..og det skulle nok lykkedes mig at få smurt noget både i ansigtet og på disken inde på apoteket.....nå, nu løber fantasien

Natmaden..tak for medfølelsen..det hjalp

Hanne, det er da det du skal træne med..man siiger jo at man skal finde en motionsform der er sjaw..og du grinede hele vejen

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 31-03-06 12:19

Lige nu er der en solsort der er ved at rede seng i min hæk, og jeg har osse en fuglefrøsstjælende mus i min have! Det er sg sjovt! Glæder mig til de kommer og asfalterer øh sår græs mener jeg!

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 31-03-06 12:47

Det er snart weekend! DET er sjovt!!!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 31-03-06 12:59

tedd.
Vis os nogle billeder af solsorten og musen,
Jeg ved du har et apparat.
Hilsen
........:::. Keldd;;...

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 31-03-06 13:03

Ja vil prøve om jeg kan fange dem og sende dem til dig Keld!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 31-03-06 13:05

Jeg grinede sq da ikke, da jeg jagtede et stativ, der kunne overtage mit langdistanceredskab

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 31-03-06 13:06

Problemet med at bruge en indkøbsvogn til træning er, at det bliver en dyr sport, og vil ofte foregå i slowmotion........

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 31-03-06 13:19

nåeh nej..men på vejen derhen grinede du..det sagde du da

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 31-03-06 13:25

Jeg glemte jo gåseøjnene

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-03-06 13:40

moster dog - går der en blind gås rundt nu ????

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 31-03-06 13:44

tedd
Fint, jeg har en gærdesmutte i carporten, men den får travlt.
En gærdesmutte bygger ca.7 reder, så kommer hunnen og kigger på dem allesammen.
Hvis der ikke er nogen der behager hende, flyver hun videre til den næste han,
og spiller storsnudet.
En meget menneskelig attitude, som man så vidt muligt,
skal undgå, at blive udsat for.

En gærdesmutte skal spise ca. 4-5 gram edderkopper om dagen, så de har haft det
hårdt i vinter, når snèen dækkede alle deres naturlige spisesteder.

Hilsen
::::::::::. Keldd........

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 31-03-06 16:49

Hahahaha, Keldd, dyr er pusseløjerlige!

Nej gåsen beholdte jo sine øjne denne gang, miritk - haaaiii med daaaiii

Næ, nu er den kun dum.....

Kommentar
Fra : binky

Dato : 31-03-06 18:47

Det, jeg synes er sjovt, og som samtidig giver "livshumør" er, at når jeg kører på arbejde kl. 4 om morgenen, så kan jeg høre på fuglene, at nu skal der til at ske noget. Sådan lød det absolut ikke i februar måned. Jeg synes, det er sjovt, at fugle med deres spektakel kan gøre en i godt humør, og så så tidligt om morgenen. Der er mange, der misser en masse, fordi de ikke står tidligt op, men ok. kunne jeg sove længere, så ville jeg også gøre det.
mvh
binky

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 31-03-06 22:17

Ja, Binky..tror også at jeg vil stille vækkeuret og smutte ud og blive i godt humør..og så vil jeg lægge mig igen....

Og vågne udhvilet og glad..aaahhhh!

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 01-04-06 12:13

Kommer lige fra den lokale slagter.
Nææ de havde ikke gåseøjne,
men en af dem røbede da, at hun havde grissetær,
det så nu mere ud som om at hun havde papegøjenæb.

Citat
Problemet med at bruge en indkøbsvogn til træning er, at det bliver en dyr sport

Jamen Hanne dog med den indstilling får du da aldrig bøffer.

Tilbage til Bilka, og spar nu den indkøbsvogn.
forretningen er alerede fyldt med fyldte og ½fyldte indkøbevogne.

Udpeg en, spurt ned i den anden ende, udskift den med en ny, spurt tilbage igen med den.
når du har taget såén 8-10 stykker og byttet rund på, så går du stille op ved kasserne,
og puster ud.
Grinet kommer nemlig nok den vej forbi...
Tag kuren 4-6 gange om ugen, så går der ikke lang tid,
før du dagligt kan klare 60-70 indkøbsvogne.

</Træneren>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 01-04-06 12:15

keldd du som bor på landet
Her har jeg kun en rørtanger, der bygger under vasken

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 01-04-06 13:50

Jamen Jørgen, jeg har lige købt et telt, til at kigge på fuglene fra,

det må du låne om natten, kom da herned, her er luften frisk,

og så skal du heller ikke gå rundt og være ked af det.

Hilsen
:::::::::::::::::::::::::.....Keldd.............

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 01-04-06 15:19

Pyh, jeg er allerede træt....

Jeg har fået en flu....

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 02-04-06 05:57

Fint keldd, er der internet i teltet
Jeg har lige lånt min datter mit kamera i en måned, hun er i forbindelse med sin uddannelse
på job i nykøbing.F's zoo, håber at hun får taget nogle gode foto's og især at kameraet er helt
når hun vender tilbage

Stakkels Hanne
er det roskildesyge lige før første indkøbsvognstræningsdag ??
Naaa, God bedring Hanne, ind under dynen med en kande romtoddy.
3 glas , og du føler dig ikke syg længere,, før dagen efter , men det er bivirkningen,
og den går over med en ny kande

Godkendelse af svar
Fra : Satellit

Dato : 16-07-06 15:03

Tak for svaret tedd.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-07-06 18:17

Jeg tænker nu stadigvæk!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 16-07-06 18:56

Gamle nyheder for 5 poænger

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 17-07-06 00:42

hmpff

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-07-06 02:02

Sure tøser!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 17-07-06 07:04

Ad baddr, tedd - du kan sagtens være koldhøne

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 17-07-06 07:08

Aner ikke hvad i snakker om.
Men selvfølgelig er de tøser sure.............................(Sagde ræven...)
Go'mor'n
Gambrinus

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-07-06 07:18

Ovenboen vækkede mig med tramp tramp så nu jeg sur! Well må hellere få et par timer mere! Koldhøne? kålhøgen?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 17-07-06 07:46

Kulhøne?

God morgen Gambrinus!

Frisk og velopdraget?

Smuk morgenstund, hvor solen har et helt særligt skær mellem husene i dette gamle kvarter