/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Farvel .......
Fra : sofus.dk
Vist : 658 gange
95 point
Dato : 29-03-06 23:34

Efter en god tid herinde, stopper jeg.

IKKE nu igen men, men for for evigt, sikkert befriende for mange.

Kan ikke holde til de mange mails, med perverst/og andet inhold ud mere.
Derfor sendte jeg i dag, besked til Kandu teamet, om at slette mig.
Desværre kan de ikke slette alt efter mig.
Skulle siges...

Det var dog kun et fåtal, men nok for min kat og mig.
Og jeg vil gerne TAKKE alle, der kunne bruge mine svar/tips/???
Til at gøre jeres, tilværelse bedre.
Og dem har der heldigvis været mange af, Mails altså.
Men den seneste tids mail, er noteret, og videregivet.
Uhyggeligt, hvad man kan opleve, når man siger en sandhed, eller MANGE.
Skal heller kunne, sige om de kommer fra dette forum, eller bare en tilfældighed.
Hvad jeg ikke kan tro.
Hver sin tro...

Så Kandu´er - pas på Danmark

Kommentar
Fra : dova

Dato : 29-03-06 23:44

Ja, det er selvfølgelig din beslutning sofus, som man kun kan acceptere selv om det ikke burde være nødvendigt at føle sig presset til at forlade Kandu.

Hyg dig og pas godt på dig selv og missebassen

mvh dova

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 29-03-06 23:56

Hva'ba'va ?
Hvem har tisset på din sukkermad ?
Får du personlige hade-mails ?
Prøv at bli' lidt endnu.
Please.
Gambrinus

Accepteret svar
Fra : chaufrat

Modtaget 105 point
Dato : 30-03-06 00:01

Trist at du føler dig tvunget til at stoppe på grund af mails med usobert indhold. Jeg har læst en del af dine indlæg og mener ikke jeg har set noget skrevet af dig, der skulle foranledige andre til at "svine" dig til. Trist at det er tilfældet.

Med venlig hilsen chaufrat

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 30-03-06 00:11

Presset, aldrig, men hader at se et billede af min kat uden ben på.
Hvor er vi så henne,,,,,,,,,Kandu´er, ordet er ikke frit.
Men en krig mere, skulle vel rense ud.
Var det kun mig, så skråt up.

Kommentar
Fra : Ursus01

Dato : 30-03-06 00:16

Jeg er ny her og må sige at det er trist det du her fortæller, men når det kommer så langt ud som her, ville jeg nok også gøre som dig....

Held og lykke der ude...

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 30-03-06 00:48

Sofus - det er jeg ked af at høre

Kan du passe godt på dig og dine!

Pøj pøj

Hanne

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 30-03-06 00:52

Sørgeligt, det er SKIDE SKAMSEL, for at sige min mening.
Ved ikke, om jeg når at lukke spørgsmålet, mens jeg har profilen.
Og jeg kommer ikke igen, bare roligt.
Men takker for alle, der ikke giver sin mening til kende.
Er det jer næste gang

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-03-06 01:11

Vi er mange der vil savne dig sofus.dk, men du har dine grunde som kun du selv kan vurdere

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 30-03-06 02:55

Sofus altså....

Men ok, det er dig selv der træffer beslutningen og al respekt for dét!!

INGEN burde skulle finde sig i at blive sjoflet til herinde og du skriver at du har modtaget lede private beskeder - sådan noget TIS!

Men Sofus/Steen - jeg vil stadig kigge ind på din HP engang imellem - som jeg i øvrigt har gjort løbende siden jeg så den første gang. Den er flot og jeg nyder den!

Hvis du virkelig forsbinder herinde fra, så ønsker jeg dig lykke og held derudad!!
Nyd din elskede missekat som vi andre nyder vores - intet er så dejligt som at have et elsket kæledyr, den følelse kan ikke beskrives

Tak for en masse hygge og en masse gode og brugbare links!!

Pas på dig selv Steen - og på din kat

Mange tanker fra Dorthe.

Godkendelse af svar
Fra : sofus.dk

Dato : 30-03-06 04:27

Hyg dig her, men pas på med hvad du siger/skriver.
Og pas på VIRKELIGE venner, de forråder dig.

Og fra katten, sad og sprøjtede rejer, medic, som jeg stramt sagde til mis;;;IKKE RØR, og så var det væk, katen åd det SGU med råt hår.
Men der er en her, der skylder mig/katten en pose hummerhaler////

Kommentar
Fra : chaufrat

Dato : 30-03-06 09:45

Hi Sofus min gamle kat (18år) og jeg går og hygger os. Trist ikke mere at skulle læse dine hyggelige indlæg. Har noteret mig din hjemmeside. Den er flot så der vil jeg besøge dig ind imellem.
Lev vel og pas på dig selv.
Hilsen fra chaufrat