/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Trådløs mus??
Fra : dabj
Vist : 447 gange
100 point
Dato : 28-03-06 17:27

En af mine venner har fået et Labtec trådløst tastetur med tilhørende lasermus i julegave.
Problemet er musen, som bruger et sæt batterier på 14 dage.
Kan det være rigtigt???
Der har aldrig være skiftet batterier i tastaturet.
Han er ganske almindelig bruger og er vel ved pc'en et par timer om dagen, ellers er der slukket.
Min egen trådløse (ikke laser) kører i flere måneder på et sæt batterier.
Hvis det er unormalt har han jo garantien, så har nogen af jer erfaring med dette batteriproblem, hører jeg gerne om det.
Mvh
dabj

Accepteret svar
Fra : steno

Modtaget 110 point
Dato : 28-03-06 17:40

Hej dabj

Det er desværre meget almindeligt desværre. Jeg har selv en Logitech optistk trådløs, den holder ca. 1 md. til gengæld "dør den uden forvarsel" - Der er skide irriterende. Man skal altid ha batterier på lager.
Mit eneste forslag til det er, tag batterier ud, når pc'en ikke bruges. Det vil naturligvis forlænge levetiden.

Hilsen steno

Kommentar
Fra : dova

Dato : 28-03-06 17:43

Jeg har en trådløs optisk mus af mærket AGK, og i den varer batteriene max 2-3 dage

mvh dova

Godkendelse af svar
Fra : dabj

Dato : 28-03-06 17:52

Tak for svaret steno.
Havde det på fornemmelsen, han må investere i nogle genopladelige

Kommentar
Fra : steno

Dato : 28-03-06 19:00

Til dabj

Tak for points !

steno