/ Forside/ Interesser / Helbred / Fitness / Spørgsmål
10  granner01 200
" Ulovlige " SlankePiller
Fra : LaaBaabyh
Vist : 742 gange
50 point
Dato : 28-03-06 14:31

Er der nogen som kender noget til det , og om det hjælper ..
Og hvor meget man evt . Taber sig ??

Kommentar
Fra : Zwekja

Dato : 28-03-06 14:33

så vidt jeg har hørt, set og fundet ud af via medierne er at slankepiller IKKE virker...
der er kun en kur vis du vil tabe dig!

ud og løb ;P

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 28-03-06 14:34

De piller indeholder det samme som Letigen. Letigen blev indraget da det var for mange bivirkninger og dødsfald.Så selv om det fungerer så tænk dig om.Man må spise mindre hvis man skal tabe ig selv om man tager slankepiller.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-03-06 14:56

Jeg tror det var søndag aften fra TV2 der var en udsendelse om de piller.

Du kan læse lidt om det her

http://nyhederne.tv2.dk/article.php?id=263983

tegnebogen bliver tynd og du bliver syg.

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 28-03-06 16:38

Ved de fleste mirakkel kurer, er det eneste man taber, vist pengene. Men, jeg har prøvet dette http://www.sundogslank.dk/ med godt resultat. På to måneder tabte jeg 9 kg, dog skal tilføjes, samtidig lagde jeg mine kostvaner om til meget fedtfattig mad og mere motion. Efterfølgende uden dette naturprodukt, men stadig med de nye kostvaner er der røget yderligere 5 kg. Så måske et forsøg værd. Det skal samtidig siges, jeg var ikke "meget" overvægtig, men er gået fra st. 44 til st. 38. Det gjorde jeg på 3 måneder, og det har holdt yderligere 3 måneder ......... så, nu skal det også holdes.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-03-06 18:04

Joh de virker da de indeholder efhredin et stof der er næsten det samme som amfetamin eller speed. Kendetegnende for disse stoffer er at de bekæmper sultfornemmelsen og øger stofskiftet! Bivirkning er så desværre dybt psykisk afhængighed (som lige så godt kan indtræffe første gang du prøver pillerne) og kan udløse sindssygdomme som skitzofreni, psykoser og andre svære sygdomme plus de osse kan skade f.eks et foster! Så mit råd er at holde sig til kostforandring plus motion hvis man vil tabe sig uden bivirkninger!

Kommentar
Fra : marie20

Dato : 28-03-06 23:17

Tror du tænker på piller indeholdende efedrin (ephedrine, ephedra)...
(mest kendte er Therma Power og stacks)
Sådanne piller giver energi så man kan træne længere og ved højere intensitet, og nedsætter samtidig sulten. Jo, på den måde er det jo en hjælp, men du skal stadig kæmpe for et vægttab og glem ikke at der medfølger bivirkninger.
Lider man af for højt blodtryk eller er der tendens til hjerteproblemer i familien, er de særligt farlige og kan absolut ikke anbefales...

Jeg vil hellere anbefale dig at spise en masse proteiner efter du har trænet, det bygger dine muskler op og jo flere muskler des højere stofskifte...

Annuller spørgsmålet
Fra : LaaBaabyh

Dato : 29-03-06 06:48

Mange tak alle sammen . . Jeg har valgt ikke og acceptere det her spørgersmål da jeg synes der er mange gode svar.

Forsæt god dag .