/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Dvd-optager dvd+rw osv.
Fra : Musiclover
Vist : 561 gange
100 point
Dato : 26-03-06 13:52

Hej.

Er der nogen der kan fortælle mig hvad disse ting står for: dvd-r, dvd-rw, dvd+r, dvd+rw så vidt jeg ved har det noget med at gøre med om man kan læse/skrive på dem, men jeg ved ikke hvilke jeg kan bruge på en dvd-optager. På kassen står der dvd+rw men vil det sige at det er den eneste slags jeg kan bruge, da de jo også er den dyreste slags at købe. Kan jeg bruge nogle af de andre hvis jeg ikke behøver at kunne overspille på dem mere end én gang?

Musiclover.

Kommentar
Fra : zibas

Dato : 26-03-06 14:16

Hejsa
Ja du kan sagtens bruge dvd+r også, men dvd+r er kun hvis de skal kunne overspilles

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 26-03-06 14:52
Accepteret svar
Fra : steno

Modtaget 100 point
Dato : 26-03-06 15:01

Hej Musiclover

http://www.
recordere.dk/artikler/artikler.asp?content=http://www.recordere.dk/artikler/anmviewer.asp?a=13&z=3

Ovenstående link skulle fortælle dig det du spørger om.

Hilsen steno

Godkendelse af svar
Fra : Musiclover

Dato : 26-03-06 15:23

Tak for hjælpen alle sammen. Jeg giver point til dig steno da jeg synes det var dit link der gav den bedste forklaring

Kommentar
Fra : steno

Dato : 26-03-06 15:28

Til Musiclover

Pænt tak !

Hilsen steno