/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Sandberg scanner - driver
Fra : Nakita
Vist : 1038 gange
100 point
Dato : 28-11-02 16:49

Hej

Jeg har en Sandberg 3D usb scanner 1200/36
Model: VM 6599
Fra april 2000

Jeg kører med Win 98 på min maskine, men har forsøgt at lægge Win ME ind, men så kan jeg ikke bruge min scanner.

På Sandberg egen hjemmeside har jeg forsøgt at finde en nyere driver, der understøtter Win ME og Win XP, men denne hjemmeside er bestemt ikke brugervenlig. Jeg vil snarere kalde den brugerfjendsk.

På andre hjemmesider fx. www.driverguide.com o.lign. sider kan jeg ikke finde noget som helst om Sandberg.

Er der nogle der kan hælpe mig så jeg kan finde en nyere driver - Det er noget Twain kompatibilitet.

Hilsen NAkita

Kommentar
Fra : rkl

Dato : 28-11-02 17:20
Accepteret svar
Fra : Bjarne_H

Modtaget 110 point
Dato : 28-11-02 17:21

Hej Nakita!

http://www.sandberg.it/

Derefter vælger du support - så kommer der drivere frem og til højre under udgåede produkter står den driver du har brug for til Windows ME.

Har du stadig problemer med at finde den eller downloade så opgiv lige din e-mail, så vil jeg sende den til dig.

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : rkl

Dato : 28-11-02 17:25

Windows 2002 driveren skulle ihvertfald fungere med win.XP

http://www.eksperten.dk/spm/242818

Kommentar
Fra : rkl

Dato : 28-11-02 17:38

Windows 2002 HE HE :) 2000 !

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 28-11-02 17:45

Hej igen Nakita!

Så har jeg lagt driveren op vedrørende din Sandberg Scanner til Windows ME som kan hentes via:

http://www.paralink.com/Vfs/cgi-bin/vf-logindom.cgi

Domain: Memory_DK
Username: Kandu
Password: Alt

Der ligger filen under mappem "Div-drivere" - der er p.t. kun den ene fil.

Så hvis du har problemer med at downloade fra Sandberg - så prøv dette sted.

Mvh
Bjarne

Godkendelse af svar
Fra : Nakita

Dato : 28-11-02 21:39

Tak for svaret Bjarne_H.

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 29-11-02 01:01

Hej Nakita!

Selv tak - herligt at du kunne få det at virke!

Mvh
Bjarne