/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Webcam virkelig brug for hjælp
Fra : tbayj
Vist : 522 gange
83 point
Dato : 24-03-06 16:35

Jeg har WEBCAMXP pro, men den vil IKKE uploade til min hjemmeside. Aner ikke hvad jeg gøre forkert????? Nogen som kan hjælpe? skal siges at min internetudbyder er Cybercity

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 24-03-06 17:49

Jeg er lige ved at downloade og afprøve programmet. Jeg vender tilbage

Kommentar
Fra : Niederhof

Dato : 24-03-06 17:50

Du kan jo prøve at kigge her http://www.webtip.dk/artikler/webcam.php , det har hjulpet mig.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 24-03-06 17:51

Har du gennemgået guiden til nettet. Det kan jo også tænkes at det er din firewall der driller.

Kommentar
Fra : tbayj

Dato : 24-03-06 18:19

Synes jeg har prøvet alt. Jeg kan godt se den fra min egen computer, men mine venner kan ikke.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 24-03-06 19:14

Se hvad fra din egen pc.?

Kommentar
Fra : tbayj

Dato : 24-03-06 19:21

Hvis jeg går ind på min hjemmeside kan jeg se mit webcam. Men andre kan ikke se det....

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 24-03-06 19:22

Der er en rimelig detaljeret hjælpe funktion med i programmet. Der er ikke umiddelbart ret meget om upload, men jeg synes alligevel lige du skal surfe lidt igennem hjælp omkring opsætning til nettet router olign, for at se om der der skulle være noget

Kommentar
Fra : tbayj

Dato : 25-03-06 11:31

Hvor er den hjælpe funktion?

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 25-03-06 17:22

Den ligger under menuen - About - nede i bunden

Kommentar
Fra : tbayj

Dato : 25-03-06 17:28

Okay fandt det .tak

Kommentar
Fra : tbayj

Dato : 27-03-06 09:49

Kan dog stadig ikke få det til at fungere.......arg!

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 28-03-06 19:59

Ja undskyld men jeg kan altså ikke lige se hvor det er problemet ligger.

Smid lige et link og jeg skal se om jeg kan se noget webcam

Kommentar
Fra : tbayj

Dato : 09-04-06 10:06

Ville du stadig hjælpe hvis du fik et link?