/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Phillips tv 32PW6005
Fra : geu
Vist : 601 gange
500 point
Dato : 09-03-06 19:53

Hmmm... Svært og forklare.

Men mit tv har opgivet sin skærmmenu, det vil side jeg ikke kan stille kanaler ind eller andre indstillinger på det.
Kanalnr. og klokken samt stereo som man kunne se når man skiftede kanal er også væk. Mit TTV hopper også og kan nogle gange ikke ses.
Håber lidt der er en TV nørd Der ved hvad det kan være
Har selv en (dum)ide om det bare er en printplade der skal skiftes.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 09-03-06 19:59

Det er nok - bare - en printplade der skal skiftes.
Men det kræver en tekniker til at finde fejlen/printet.

Kommentar
Fra : BXTC

Dato : 09-03-06 23:39

Det er en printplade der skal skiftes, har desværre haft præcis samme problem med præcis det samme TV. Jeg fik dog ordnet det ganske gratis, da de nede i min forhandler ( merlin ) sagde at det var en problem de godt kendte til..... hvad kaldte han det, not med showtv funktionen eller noget....