/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Mails fra Outlook
Fra : plb
Vist : 584 gange
100 point
Dato : 08-03-06 15:31

Hej

Min pc gik ned, så valgte jeg at kopier alt jeg havde på mit c drev over på en anden computer.
Jeg vil bare gerne redde de mails jeg havde liggende i Outlook, ligger de ikke i en database et eller andet sted så jeg kan importere dem i Outlook igen når jeg har formateret mit computer og installeret office 2003 igen?
Det ville være rigtig lækkert hvis der var en der kunne hjælpe mig med dette?

mvh P/LB

Accepteret svar
Fra : Gambrinus

Modtaget 110 point
Dato : 08-03-06 15:54

I denne Computer vælger du Vis Skjulte Filer.
Under C:\Ducuments And Settings\(Brugernavn)\Lokale Indstillinger\Application Data\Microsoft\Outlook skulle der gerne ligge en fil der hedder Outlook.pst og måske også en der hedder Archive.pst
Hvor C:\ er dit forhenværende systemdrev.
I Outlook under Filer - Importet og eksporter vælger du Importer fra andet program eller anden fil.
Så henviser du til din gamle Outlook.pst og/eller Archive.pst og improterer den/dem.
Gambrinus

Kommentar
Fra : plb

Dato : 08-03-06 16:14

Okay, begge filer ligger der, hvad ligger der i filerne? altså kan jeg ikke bare nøjes med den ene og hvad gemmer der sig i dem, hvis altså man kunne få en forklaring på det?

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 08-03-06 17:01

Når du har importeret dem i Outlook bør de kunne læses.

Kommentar
Fra : Jorgen_ros

Dato : 08-03-06 17:02

Der ligger althvad du havde i din tidligere version af Outlook.

Du kan gøre som beskrevet (importere), men hvis du har lavet en helt ny installation kan du blot kopiere den gamle outlook.pst og overskrive den nye du lige har oprettet ved nyinstallation. Husk blot t det skal ske inden du modtager nye mails eller laver andet i Outlook.

I Archive.pst ligger det du har arkiveret.

Godkendelse af svar
Fra : plb

Dato : 29-01-07 19:02

Tak for svaret Gambrinus.