/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
pcmcia tv kort med tv udgang -
Fra : crayzee
Vist : 579 gange
70 point
Dato : 05-03-06 16:19

hey ville høre om der er en der kunne fortælle mig hvor man kan købe et pcmcia tv kort med tv udgang i så man kan sætte det til sit tv ?

Venlig hilsen

Morten

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-03-06 16:49

er lidt i tvivl om hvad du mener? Går ud fra der er antenneindgang på dit tv, så er det da lidt af en omvej at skulle køre det igennem din computer først?

Kommentar
Fra : crayzee

Dato : 05-03-06 17:13

okay det er nok mig dr ikk har forklaret mig ordentligt hehe men jeg mener at det tv kort skal kunne gøre så man kan bruge sit tv som computerskærm ? så man får noget større at kigge på

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-03-06 17:44

Ja tænkte nok det var det! Mig bekendt kan du ikke hvis der ikke er tvudgang på din PC! Altså via det grafikkort du har indbygget!

Kommentar
Fra : crayzee

Dato : 05-03-06 18:03

nej jeg tænkte nok det var det svar jeg fik, for der er nemlig ikk tv udgang på mit grafikkort, men hvad kan i så anbefale af pcmcia tv tuner kort til en rimelig pris ?

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 70 point
Dato : 05-03-06 18:22
Godkendelse af svar
Fra : crayzee

Dato : 31-05-06 19:47

Tak for svaret tedd.