/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Kan ikke stille spørgsmål
Fra : molokyle
Vist : 727 gange
23 point
Dato : 05-03-06 10:25

De sidste to dage har jeg ikke kunne komme ind i kategorien MS-Windows hvor jeg gerne vil stille et spørgsmål. Sjovt nok kan jeg godt kommentere på specifikke spørgsmål i kategorien som f.eks. :

http://www.kandu.dk/spg84157.aspx

..men prøver jeg at åbne :

http://www.kandu.dk/groupview.aspx?grpid=30701

..så kan jeg ikke få vist siden og dermed stille mit spørgsmål

Kan man blackliste en bruger fra en hel kategori ...oder?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : golfhouse

Dato : 05-03-06 10:38

skørt men stil spørgsmålet her, måske nogen kan svare...

Jeg kan desværre ikke svare på dit nuværende spørgsmål, men et godt råd er at gå ind i indstillinger og slette filer cokies og ryd oversigten... det hjælper på mange ting på nettet

Peter

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-03-06 10:41

golfhouse -> Er prøvet ..uden resultat.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-03-06 10:47

Hvis jeg logger af kan jeg godt komme ind i kategorien, men så kan jeg jo ikke stille spørgsmål.

Jeg prøver lige med en af de andre profiler jeg har og ser hvad der sker.

...øjeblik.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Monsen1234

Dato : 05-03-06 10:48

Jeg kan heller ikke komme ind på det sidste af de to link, så der må være en fejl i Kandu

Monsen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-03-06 10:52

Jo jo.... den er go' nok: Jeg kan godt logge ind med en anden profil. Det er kun 'molokyle' der ikke kan

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-03-06 10:57

Lidt interessant hvis det er en eller anden der har blicklistet mig fra selve kategorien. det vil nemlig betyde man også kan blackliste brugere fra de 3 overordnede emner:

1.) http://www.kandu.dk/topics.aspx?grpid=1
2.) http://www.kandu.dk/topics.aspx?grpid=2
3.) http://www.kandu.dk/topics.aspx?grpid=3

..eller alle: http://www.kandu.dk/default.aspx

..og dermed forhindre at en brugerprofil overhovedet kan komme på kandu.dk

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-03-06 11:00

Nu prøver jeg lige at skifte browser.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-03-06 11:09

Jeg har det samme problem! gad vide om vi har overskrevet en kvote?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-03-06 11:09

overskrevet=overskredet!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-03-06 11:10

Same shit i:

Opera, Firefox og Netscape.

Det er profilen der ikke kan logge ind. Skifter jeg profil går det fint.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-03-06 11:12

hmmm - lige da dit spørgsmål dukkede op kunne jeg se alle linkene - det kan jeg stadig ind i mellem - men søger jeg i alfabetisk får jeg samme resultat nu

????????

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-03-06 11:13

tedd -> Så skulle jeg også have været forment adgang til smalltalk

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-03-06 11:15

loggede af - slettede cookies - loggede på - og ingen problemer

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 33 point
Dato : 05-03-06 11:15

Ja det jo det, Molo Men det sjove er hvis du går ind via et link er der ingen problemer, og man kan godt stille spørgsmål! Men prøver man via forsiden på Kandu, får man fejl!

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 05-03-06 11:16

Jeg må nu indrømme måske at have løjet lidt.
Som alle andre også siger:"Intet spørgsmål er for dumt" gælder nok alligevel ikke.
Det må være årsagen til udelukkelsen.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-03-06 11:19

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-03-06 11:22

Hmmm? Det gælder kun MS windows katagorien!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-03-06 11:25

miritdk -> loggede af - slettede cookies - loggede på - og STADIG problemer
tedd -> Ok. det er da en midlertidig løsning

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-03-06 11:29

tedd -> Det samme her. Jeg har prøvet alle mulige krumspring, men molokyle kan ikke komme i MS Windows kategorien den 'rigtige' vej.

Som sagt; skifter jeg profil er der ingen problemer.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-03-06 11:30

Nu svarer jeg jo kun i den katagori, så for mig er det ikke et problem Men tilgengæld er det suverænt den katagori jeg har deltaget mest i, så humlen kunne ligge begravet der? At databasen ikke kan følge med i ens yndlingskatagori? Nah smalltalk virker jo hos dig Molo

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-03-06 11:31

Nå, men nu stiller jeg mit spørgsmål i MS Windows

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-03-06 11:32

..når jeg får tid

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-03-06 11:46

Der er stadig en del fejl i 'det nye' kandu.dk

I visse tråde får jeg dobbelt indlæg når jeg skriver kommentarer i andre ikke. Jeg får også nogen gange dobbelt emiler om kommentarer og besvarede spørgsmål (= når jeg har fået godkendt en kommentar)

Der er også en bug i parseren af samme type som dengang vi lavede kæmpe steroid smileys. Jeg graver netop i fejlen nu, men skal nok vare min mund med hvoledes hullet udnyttes til 'sjove' ting, således jeg ikke igen bliver beskyldt af kanduteamet for at prale

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-03-06 12:10

Så fik jeg stillet spørgsmålet, men jeg er lige 'væk' et par timer

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 05-03-06 12:13

Mon ikke KANDU teamet har været på opdaterings kursus, så de ikke føler sig mindre kloge, når kvikke hoveder, som du molo, dukker op?

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 05-03-06 12:13

Molo...........................................hold snitterne væk fra de koder.
Ellers ender det med een stor reklame på dette forum.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 05-03-06 14:09

tror at tingene er blevet spredt ud over flere servere, og en af dem er ustabil.
Jeg har i den sidste tid (14dage) fået mail om nye indlæg der ikke er der.
Jeg kender brugere der kunne findes med 'find bruger' men ikke har kunne logge ind.
(Din mailadresse findes ikke i vores system), så sidder folk og tror at det er dem der fejler,
opretter måske en ny profil, og ihh se det virker, det gjorde det også før, bare ikke i dag.
Fagre nye kandu, kursus eller ej, sidste besked fra Teamet(hvad hedder det i ental)
ja den sidder jo og fylder på alle sider, hedder Nyheder og er fra d 27-12-2005.

Velkommen til det nye kandu, dukan nemt finde ud af det, det er nemlig bare farven der har fået en anden lyd

JOE e.c, kode må der til, ellers kan Emesen måske heller ikke komme ind på kandu..

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 05-03-06 14:15

Måske at det er bedre med flere 'sikkerheds'profiler.

Måske er kandu også gået i stå andre steder, se bunden.
"Copyright © 2000-2005 kandu.dk. Alle rettigheder forbeholdes.",

øh jeg er i 2006 hvor er i

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-03-06 14:36

Citat
Teamet(hvad hedder det i ental

jah ærlig talt

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 05-03-06 14:48

Et Team
flere Team
Alle Team
de Team
det Team
Tror jeg nok.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 05-03-06 16:25

Et Team
flere Teams
Alle Teams
de Teams
det Team

Så'en går det, når man putter engelske ord ind i det danske sprog

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 05-03-06 17:08

Ok Camillasmoster
Jeg har været ude på nettet - så du får dit s

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-03-06 17:25

Citat
team [ —ti‹m ] subst. -et, team, -ene
1. en gruppe af personer som arbejder tæt sammen. ! af engelsk team 'hold', egl. 'spand af heste el. okser, dyr som holdes i samme tømme', egl. 'tømme' af fællesgermansk *tau¨ma- el. *tauma- 'tømme' (jf. subst. tømme)

fra Nudansk Leksikon

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-03-06 18:29

natmaden -> nåeh... du har også holdt øje med statuslinjen i firefox
Citat
..det er nemlig bare farven der har fået en anden lyd

NETOP JA ! .....[B]BRUN[/]

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 05-03-06 18:50

Så er det altså derfor,
at man ikke kan teambuilde eller teambuildinge med sig sæl

Måske der her på kandu, er tale om et Team*-1 , et Antiteam.
Der er ihvertifæl en masse løse tråde, rundt om, hos teamet.

Det ville hjælpe gevaldigt med et informerende vindue, om drift.
Og så kan nyheden fra d 27-12-2005. næppe være en nyhed mere,
der er jo sket små og store forbederende ting omkring,,,knapper og ,, bla.bla.
Man er da også blevet fri for at kikke på kadu's små udemærkede kurser

Molo, tvivler på at du/jeg/man, kan lukke en profil helt generelt ude.
og dog er intet vel umuligt, for den der har viljen og styrken
<--MellemMaden>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 05-03-06 18:53

Næææh, molo , jeg kikker i IE , mangler styrke til at skifte

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 05-03-06 21:17

sssstak e.c.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-03-06 21:34

Camillasmoster

Det hedder

et team

teamet

flere team

alle teamene

men det var da pænt af e.c at gi' dig nogle s'er

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 05-03-06 22:14

Det hedder da et slips, flere slips!

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 05-03-06 22:30

Og Slange.

Jeg kan kun.

En bondegår
En bondegik
En bondevæk

</ S.Lange>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-03-06 09:28

Tjaeh... der ikke sket nogen ændringer mht. at lade molokyle komme til fadet i MS Windows.

Når jeg har overstået et par gøremål her til formiddag vil jeg sende kandu en emil om 'problemet', samt et link til denne tråd. Jeg vil da gerne opfordre jer; tedd og Monsen1234, til at gøre det samme

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-03-06 09:37

kig lige efter igen - jeg kan godt - og ser at det nu også er opdelt i ubesvarede og besvarede (havde jeg overset før)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-03-06 09:43

http://www.kandu.dk/QuestionHist.aspx?qid=84213 her er dit bevis - så spar på kanduposten

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-03-06 14:35

ja sorry hvis jeg misforstår noget men nu har flere her prøvet i området og alle kan - så det er da dig der har et problem molo - i hvertfald efter hvad jeg kan se

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-03-06 14:39

kom i tanke om at i de sidste opdateringer fra mikroblød var der noget med sikkerhed og at visse sider ikke kunne ses uden man brugte enten TAB eller ENTER til at override - har du forsøgt med det ??? (skud i tågen)

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 06-03-06 14:48

Næh jeg får osse bare skiltet med at der er sket en fejl prøv igen når jeg forsøger at gå direkte ind i MS Windows gruppen!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-03-06 17:46

har lige prøvet igen - ingen problemer

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 07-03-06 13:56

jeg kan også godt komme til.
http://www.kandu.dk/newquestion.aspx?grpid=20605

men kandu har også fået en del efterslæb, tænker på falkag.net
som jo har fået lov til at 'lytte' med på kandu

Flere cookies til kagedåsen under køkkenvasken.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 07-03-06 14:00

at komme til denne side = 2 kager fra falkag.net
efter et tryk på send = 8 kager fra samme.

falkag.net findes kun med www,
http://www.falkag.net

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-03-06 22:40

natmaden -> ..som jeg prøvede at sige til dig tidligere ( http://www.kandu.dk/spg84158.aspx#926256 )
Læs Firefox statuslinje ...eller det er måske dét du har gjort nu?

( ..mindst ) 3 henvisninger til subdomæner på http://www.falkag.net ..undervejs i load af kandu sider

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 14-04-06 08:34

Tak for svaret tedd.

Jeg har besluttet at hvis 'prisen' for ikke at kunne benytte den 'rigtige' vej ind i MS Windows kategorien er, at jeg ikke længere får vist reklamer her på kandu.dk?

...så fint for mig

</MOLOKYLE>