/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
London i påskeferien
Fra : rwo
Vist : 1641 gange
100 point
Dato : 26-02-06 21:20

Vi (2 voksne) vil gerne på en lille ferie til London i uge 15.

Hvor finder jeg den billigeste rejse? Eller mest for pengene?

Jeg synes det er et meget forvirrende marked- så kan du hjælpe?

Jeg kigger nu på rejsefeber.dk, hvad er dine erfaringer her?

Accepteret svar
Fra : laksepote

Modtaget 100 point
Dato : 26-02-06 23:33

www.sterlingticket.dk !!!!

Hotellet booker du også der, det er let og billigt

Kommentar
Fra : transor

Dato : 27-02-06 00:07

For år tilbage var Spies ret suveræn med londonrejser.

Problemet er at hoteller i det centrale London har nogle skyhøje listepriser. jeg gav sidst 1500kr /nat for et lile enkeltværelse.
Rejseselskaberne kan have fordelagtige aftaler med et stort hotel. Flyrejsen kan fås for meget små penge. Det dyreste er afgift i kastrup og dansk skat.

Kommentar
Fra : vandglas

Dato : 27-02-06 05:41

http://www.sitecenter.dk/hotline/lavprisrutefly/

Her er et link som viser alle de lavprisselskaber der er til London og andre distn.

Kommentar
Fra : vandglas

Dato : 27-02-06 05:51

Jeg har prøvet, at booke. Du behøver ikke købe indtast blot dine ønsker så kommer prisen frem.
easyjet udrejse den 12. april hjemrejse 17. april for 2 voksne retur 687,20 alt incl. fra københavn

Kommentar
Fra : Axelise

Dato : 27-02-06 09:03

Jeg har ofte boet på Regent Palace (jeg mener gennem Spies) som ligger helt centralt på Picadilly Cirkus. Det er ikke noget luksushotel og der er bad og toilet på gangen, men det er ok standard og meget billigt i forhold til at det ligger så centralt. Det er dog dyrere at booke direkte fra gaden, når man kommer, end hvis man booker gennem et rejseselskab.
Det er godt hvis du kan tilrettelægge rejsen nu, for den bliver kun dyrere, jo længere du venter.
Jeg tror jeg ville nappe de dér flybilletter med Easyjet, som vandglas nævner. Husk dog at lægge nogle hundrede kroner til billetprisen, da det er dyrt at tage toget ind til London uanset hvilke lufthavn du flyver til.

Kommentar
Fra : Axelise

Dato : 27-02-06 09:19

Prøv at kigge på Hotels.com der kan du vælge en dansk udgave, så du bedre kan forstå, hvad der står (medmindre du er ferm til engelsk!)
Du kan vælge hvilken kategori hotellet skal have og hvor i London det helst skal ligge, hvis du har en preference. Jeg fandt det førnævnte Regent Palace til 512 kr i døgnet for et dobbeltværelse og 612 kr i døgnet de 2 sidste dage. Det var for perioden d. 9. - 16. april. HVIS I vælger at bo der, så bed om at få lov til at bo på en ikke-ryger etage, da min erfaring er, at der er mindre fest og farver på denne etage og ikke så mange larmende skoleklasser.
Men der er ellers masser af hoteller at tage af og London er en skøn by, så kig dig omkring. Centrum af London er jo stor og det er nemt at komme omkring med undergrunden. Det er heller ikke så dyrt.

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 27-02-06 16:48

For nogle uger siden:
3 voksne med Ryanair Kr. 2.100 ialt for tur/retur
Hotel ved Kings Cross (Der findes MANGE): 4 personer og 2 overnatninger Kr. 1480
/PG

Kommentar
Fra : Continental

Dato : 06-03-06 22:03

For at finde den bedst mulige pris skal man gå ind på en af de mange rejse-søgemaskiner. Søg eventuelt under pakkerejser (fly+hotel) eller storbyrejser. Søgemaskinen finder den billigste kombination af fly og hotel på de valgte datoer. Har selv kigget efter ophold i London og fandt en betydlig prisforskel da jeg søgte på de nedestående hjemmesider, i forhold til de større og mere kendte rejseselvskaber.

Hjemmesider: Travellink, Travelstart, Travelmarket, Flyprice.
Søg under forskellige datoer da priserne kan variere voldsomt fra dag til dag og uge til uge !

Andre hjemmesider med pakkerejser til London: Team Benns, bbrejser, Europatours, FDM travel, DTF travel + andre

Håber i får en god tur !

Godkendelse af svar
Fra : rwo

Dato : 20-09-06 15:50

Tak for svaret laksepote.