/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
crash på pda'er hx2410
Fra : goa8
Vist : 389 gange
226 point
Dato : 23-02-06 20:46

Hey I kloge hoder derinde :)
Jeg har lige gjort noget fuldstændig tåbeligt. Efter at have installeret Windows Mobile 5 (opgradering) på min hx2410, fik jeg den indskydelse, at jeg ville finde et dansk tatstaurprogram, havde et link fra tidligere søgninger og fandt et, som jeg downloadede og installerede. Under installationen blev jeg gjort opmærksom på at programmet måske ikke var kompatibelt med den nye software, men jeg tænkte, at det var OK at prøve. Så vrkede programmet i værste fald ikke.
Men skræk og rædsel. Det blev styresystemet der crashede!!! :oops: Så gik jeg i gang med at lave et soft reset, virkede ikke. Den blå HP skærm kommer frem og den kommer halvvejs gennem proceduren, hvorefter skærmen bliver hvid!
Så et hard-reset, samme resultat: Hvid skærm. Sætter ppc'eren i sin cradle og prøver at tænde - samme resultat. Hvid skærm.
Det virker som softwaren inde bag er intakt, men ikke kan starte ordentligt op.
Hvad gør jeg? Du får hele puljen hvis du kan svare!!!
Goa8

Accepteret svar
Fra : Benjamin.Hansen

Modtaget 226 point
Dato : 23-02-06 23:20
Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 23-02-06 23:22

Men jeg ved jo ikke om de virker .
Skulle lige so om indsætningen af link lykkedes.
mvh Benjamin

Godkendelse af svar
Fra : goa8

Dato : 24-02-06 00:16

BINGO! Jeg er oppe igen! Tak for svaret Benjamin.Hansen. Det tredie reset virkede "clean reset" som det kaldes. Underligt, at det ikke ligger på HP's CD der følger med PDA'eren. Puljen er din
Goa