/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Dvd brænder vil ikke slette RW
Fra : jjn31
Vist : 597 gange
200 point
Dato : 22-02-06 18:48

Hej

Har et problem med min nye LG GSA2164D, Den vil ikke slette et DVD RW- medie.
Den skriver dette er ikke en rewritable disk.
Gode råd?? eller er den itu?

Mvh jesper

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 210 point
Dato : 22-02-06 18:51

Du må have låst den under brændingen eller den er brændt på en anden maskine

Kommentar
Fra : transor

Dato : 22-02-06 19:01

Det kan også bare være den skive, som ikke vil med den brænder.

Godkendelse af svar
Fra : jjn31

Dato : 22-02-06 19:24

Har prøvet med to forskellige mærker...ingen af dem virkede..
Men nu har jeg haft afinstalleret brænderprogrammet og installeret det igen, prøvet med en ny dvd, og så virker det, så du har nok ret emesen, jeg har sikkert fået sat et flueben for meget i farten.
Viste bare ikke at man kunne låse en dvd, men det ved jeg så nu. Takker for hjælpen.

Mvh Jesper

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-02-06 19:29

Ok - og til gengæld kan du ikke læse alm. Cd som ikke er låst ved brændin...........på nogle maskiner.
En data CD kan:
holdes åben for påfyldning (samme maskine)
lukkes så mange mask. kan se den
Lukkes og låses så alle kan se den.