/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
hjælp til at få info tilbage
Fra : tennadk
Vist : 491 gange
150 point
Dato : 22-02-06 10:58

Hej

Min eksterne harddrive er holdt op med at virke når den bliver sat i USB porten. Jeg har prøvet på flere computer og med forskellige ledninger. Hvor kan man få hjælp til at få den info på hardrive tilbage.?

Kommentar
Fra : tukols

Dato : 22-02-06 11:44

Hvis disken er "død" mekansik. At den ikke starter op, at den ikke kan ses hverken i bios eller enhedshåndtering, har du et problem. Så kniber det med data recoveryprogrammer som du selv kører.

Så skal du have fat i de proffessionelle. Her er en google-søg:

http://www.google.com/search?hl=da&rls=GGLG%2CGGLG%3A2006-07%2CGGLG%3Aen&q=Data+recovery&btnG=S%C3%B8g&lr=lang_da

Jeg ved at der er et firma som er "rimlige" i pris, og som har været beskrevet her på siden. Var det et norsk firma? Der er måske nogle der kan hjælpe.

Hilsen tukols

Accepteret svar
Fra : JensT

Modtaget 150 point
Dato : 22-02-06 13:12

Det norske IBAS koster 7.000 for studerende og mindst 20.000 for firmaer

www.diskhelp.dk - billigt for studerende og private - op til 50% billigere end IBAS for Firmaer

Godkendelse af svar
Fra : tennadk

Dato : 22-04-06 19:19

Tak for svaret JensT.