/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
PAL 60
Fra : FMich
Vist : 319 gange
50 point
Dato : 19-02-06 09:10

Jeg har et tv-apparat af lidt ældre model - PHILIPS 28PT5121/13.
Understøtter dette apparat PAL 60 ???
På forhånd tak for hjælpen.
Manualen til apparatet oplyser intet.
FMich

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 19-02-06 09:59

Sandsynligvis ikke - PAL 60 er japan/usa standarden.
Den Europæiske er PAL 50

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 19-02-06 10:00
Kommentar
Fra : rotw

Dato : 19-02-06 13:27

har du fået Xbox360 eller skal have tv'et skal være min 100mHz

Kommentar
Fra : FMich

Dato : 19-02-06 14:03

Hej rotw.
Ja, min søn har fået xbox 360 - og den kører perfekt og upåklageligt på det gamle tv - men han ønsker sig " Dead or alive 4" og det funker kun på PAL60 - de har ikke gidet konvertere det til PAL50.
-og vi gider jo ikke købe spillet, hvis det ikke kan køre på tv'et.
FMich

Kommentar
Fra : FMich

Dato : 20-02-06 19:09

Jeg vælger at annullere spørgsmålet.
Da der er tale om en specifik tv-model af ældre dato, vanskeliggør det spørgsmålet i en sådan grad, at et rimeligt svar vist bliver umulig.
Tak for forsøgene på hjælp.
FMich

Annuller spørgsmålet
Fra : FMich

Dato : 20-02-06 19:10

Jeg vælger at annullere spørgsmålet.
Da der er tale om en specifik tv-model af ældre dato, vanskeliggør det spørgsmålet i en sådan grad, at et rimeligt svar vist bliver umulig.
Tak for forsøgene på hjælp.
FMich