/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
Formatering af HD m.trådløs
Fra : hannesol
Vist : 485 gange
40 point
Dato : 18-02-06 16:28

Hej.

Jeg skal have udskiftet min XP Home med XP Prof. og derfor have formateret og partitioneret harddsiken. Kan det lade sig gøre, når jeg har trådløst tastatur og mus (radiostyret)? Jeg mener virker tastaturet og musen under processen?

På forhånd tak!
hannesol

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 18-02-06 16:31

Ikke under selv installeringen, men du skal muligvis opsætte det manuelt efter du er færdig med installationen.

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 18-02-06 16:34

UPS, ved det faktisk ikke.
Så ikke der stod trådløst.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-02-06 16:39

er det usb eller ps2? Usb kan give nogle problemer særlig hvis det er et winxp uden servicepack du installerer, men kan du komme ind i din bios burde installation af windows ikke give problemer!

Kommentar
Fra : Pete_man

Dato : 18-02-06 16:40

Der kan være problemer hvis det er USB-stikket du anvender

Kommentar
Fra : hannesol

Dato : 18-02-06 17:00

Det trådløse virker med blootooth, det er alt hvad jeg ved, jeg er novice på området. I bios kan jeg ikke se, jeg kan ændre noget ved tilslutningen af tastatur og mus.

Accepteret svar
Fra : Gambrinus

Modtaget 40 point
Dato : 18-02-06 17:19

Det burde ikke være noget problem.
(Har gjort det mange gange med Logitech Tast./mus)
Hvis du kan komme ind i BIOS under opstart, virker tastaturet jo uden driver.
Du kan jo heller ikke formaterer og installerer, hvis tastaturet ikke virker.
Gambrinus

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 18-02-06 18:47

"Det trådløse virker med bluetooth"
Det kan du ikke, for bluetooth skal indstalleres med drivere og det kan du ikke før efter XP er rullet ind og evt. sp1/sp2 er lagt ind.
Så skaf dig et alm. keybord og mus (det koster næsten ingenting)

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 19-02-06 02:41

Undskyld Emesen
Jeg sidder har med et Logitesh MX 5000 Blåtand
Med det har jeg ikke haft nogen problemer med at installerer.
Gambrinus

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 19-02-06 02:55

Hvis du kan komme ind i BIOS under opstart, så virker tastaturet jo uden drivere. IK' ?
Hvordan vil du ellers komme ind i BIOS ?
Gambrinus

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-02-06 09:46

Det skal du ikke undskylde - du har så en bios som kan håndtere den blå tand.
Jeg må da også indrømme, at jeg ikke har prøvet på min nye comp.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 19-02-06 11:03

Ok... Undskyld jeg undskyldte
Men så kan Hannesol jo bare prøve at komme ind i BIOS eller taste CTRL-ALT- Delete under opstart.
Hvis det virker, virker taststuret også gennem installationen.
Gambrinuis

Kommentar
Fra : hannesol

Dato : 19-02-06 11:31

Tusind tak for svarene allesammen, da jeg jo godt kan komme ind i bios under opstarten forsøger jeg nu og skulle det mod forventning gå galt, køber jeg i morgen tastatur og mus med ledning.
Jeg kan nu klare mig uden yderligere hjælp, håber jeg da!

hannesol

Godkendelse af svar
Fra : hannesol

Dato : 19-02-06 11:47

Tak for svaret Gambrinus.