/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Razer Cooperhead eller Diamond
Fra : HeavyC
Vist : 482 gange
50 point
Dato : 17-02-06 20:09

Hej jeg har købt mig en razer cooperhead her til jul. Der er ingen tvivl om at den er helt vildt fed og har et rigtig flot design, men jeg synes den "sejler" lidt rundt når man spiller computer spil bla. Counter-strike. Vi har også en diamondback pga. fejlkøb. Jeg kan bare ikke finde ud af om Dianmondback er bedre en cooperhead. Er der andre som har lidt små problemer med at ens cooperhead "sejler" lidt rundt på skærmen og ikke sådan stopper lige der man vil have den. Min lillebror bruger diamondback på sine forældres computer og jeg synes når jeg spille med den at man har en bedre følelse over hvor den er henne.

Jeg håber i måske kan hjælpe mig med problemet.
På forhånd tak.

Venlig Hilsen Heavyc

Kommentar
Fra : severino

Dato : 17-02-06 21:05

Min lillebror bruger diamondback på sine forældres computer ..........
Du mener vel:
Min lillebror bruger diamondback på vores forældres computer ........

Kommentar
Fra : HeavyC

Dato : 17-02-06 23:00

Det er fuldstændig irellevant Det jeg spørger om er: om andre har været ude for det, som jeg har problemer med og om de kan komme med gode råd. Hvis du ikke kan komme med et ordenlig svar, istedet for at rette små fejl som det du lige har gjort, må du godt lade være med at sende indlæg til det her spørgsmål. Tak!

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 18-02-06 08:05

Er det ikke et spørgsmål om at justere lidt i indstillingerne for hastighed olign.

Jeg fandt lige dette, for det er vel en sådan vi taler om.

http://hardware.gamespot.com/Story-ST-21730-2416-x-x-x

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 18-02-06 08:06
Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 18-02-06 08:09

og så lige en fanside hvor du kan læse lidt om at have den rigtige driver

http://www.razerblueprints.net/index.php?option=com_content&task=view&id=55&Itemid

Kommentar
Fra : HeavyC

Dato : 18-02-06 13:17

Hmm jeg forstår det bare ikke. Jeg har installeret de driver som hører med og jeg har sat dem som jeg gerne vil have. Alligevel laver den det fis. Jeg prøver jeres råd og ser om det virker.