/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
dvd brænder
Fra : Disi
Vist : 440 gange
100 point
Dato : 16-02-06 10:37

Jeg påtænker at købe Ekstern dvd brænder , til at få alle mine private Foto og film ned på Dvd !
Men har desværre ikke så meget forstand på det
Fungere det på samme måde som da man brændte på Alm. Cd.
Jeg syndes bar med de Alm Cd èr at der kun kunne være 2 musik numre og ikke ret mange billeder!
På en Dvd kan der vel overspilles meget mere
Der bruger jeg Windows movimaker og så Nero til at brænde med
Windows movimaker bruger jeg fordi jeg lægger musik ind sammen med , da jeg syndes det er ret hyggeligt at lytte til noget Musik når man ser Billeder.

Accepteret svar
Fra : Simmaster

Modtaget 110 point
Dato : 16-02-06 10:43

Det fungerer på stort set samme måde, og du kan sagtens fortsætte med at bruge nero og moviemaker.

Kommentar
Fra : Simmaster

Dato : 16-02-06 10:52

De er selvfølgelig lidt ændringer i indstillingen af dine brændeprogrammer, men køb du bare en dvd-brænder, hvis du så får brug for hjælp, så løser vi også det.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-02-06 12:06

Når du køber en ny brænder, er der også brændersoftware med som du kan bruge, måske en nyere udgave af Nero, det er ikke sikkert din gamle kan brænde DVD, ellers er det korrekt som Simmaster skriver, har du set at du kan købe en Samsung Ekstern dual layer dvd brænder hos Aldi lige nu for 599-

Kommentar
Fra : Disi

Dato : 16-02-06 12:29

Nej det har jeg ikke ? Kender du noget til den ?

Kommentar
Fra : Simmaster

Dato : 16-02-06 12:33

Jeg bruger en samsung intern brænder, den fungere upåklageligt, så mon ikke den eksterne fra samsung også er fin?

Kommentar
Fra : Disi

Dato : 16-02-06 12:33

Kender du noget til at lægge billeder og Musik over ? Og hvad program bruger du Evnt.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-02-06 12:36

Nej jeg kender den ikke, men alene prisen ville få mig afsted, men jeg har en intern dual layer brænder

Kommentar
Fra : Simmaster

Dato : 16-02-06 12:37

Jeg bruger nero 7, det er højst sandsynligt nero 6 der følger med en ny brænder, men det virker også ganske fint.

Hvis du gerne vil have nero 7, så lægger den her.

http://www.megaupload.com/?d=ZH6WW0EJ

Der går ca. 45 sek før du kan downloade den, uret sidder i højre hjørne.

Men hvis det du bruger nu virker fint nok, synes jeg du skal blive ved med det. Det kender du jo.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-02-06 12:47

Instalations CDen var pillet ud af pakken til min brænder så jeg bruger CDBurnerXP pro som software, den er lige så nem at bruge som Nero og så kan den brænde flere gange på en ganske almindelig skive

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-02-06 12:52

Øh Simmaster er det ikke ulovlig? og hvad med kode har du også den?

Kommentar
Fra : Simmaster

Dato : 16-02-06 13:27

Koden ligger sammen med, det kan godt være det er ulovligt ved det ikke, har bare slev hentet den derinde

Godkendelse af svar
Fra : Disi

Dato : 22-12-06 10:04

Tak for svaret Simmaster.