/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Itouch til Logitech Navigator Keyboard S~
Fra : Agent007
Vist : 229 gange
80 point
Dato : 23-11-02 01:29

Jeg kører med windows xp og kan ikke få osd til at virke ordentlig på dansk. Når jeg vil skrue op for lydstyrken, så skriver den lydstyrke ved første klik og så ved næste klik og alle op efter på det runde hjul hvor jeg indstiller lydstyrken med skriver den "Play Vol" og den kan så heller ikke styre det med de streger der viser din lydstyrke som den skal. De kører næsten som de selv har lyst til. Jeg er lige startet som nyt medlem og har kun 20 point ellers ville jeg godt gi' betydelig flere væk end de 20.
Jeg kører med itouch v2.10 og har også downloaded v2.13 det virker heller ikke, laver de samme fejl.
Håber på at der sidder en der vil hjælpe mig på forhånd 1000 Tak

Kommentar
Fra : NeoNmaN

Dato : 17-12-02 01:27

versko her kan du maby hente din driver til den

http://www.logitech.com/index.cfm?page=downloads/software&CRID=310&contentid=5013&countryid=4&languageid=15

her er der driver til Windows XP, Windows ME, Windows 2000, Windows NT, Windows 98, Windows 95

her er lidt info om hvad den her driver gør

Multimedieknapperne fungerer i følgende afspillere:

Windows Cd-afspiller
Windows Media Player op til version 8.x
Plus Pack Deluxe Cd-afspiller
MusicMatch™ (4.0 eller senere)
RealJukeBox™ (1.x & 2.x)
RealOne Player
RealAudio (7 & 8)
Creative PlayCenter 1.5 & 2.x
WinAmp 2.x/3.x
Sonique 1.9 & 2.0
LiquidPlayer 5.3
CineMaster™-dvd-afspiller
MediaMatics-dvd-afspiller
Toshiba SDMI202
Sony PowerDVD
Intervideo WinDVD 2.1
DVD Express
Quick Time 3.x

Held og lykke med det

Kommentar
Fra : Agent007

Dato : 19-12-02 22:52

Tak for dit svar NeoNmaN, men lige der har jeg faktisk hentet itouch v2.10 og har også downloaded v2.13 fra dette sted og det nævner jeg jo også i mit inlæg, at det er med samme fejl.

Kommentar
Fra : NeoNmaN

Dato : 08-01-03 18:53

du må da ha en driver cd :// eller også må du jo smutte ned til den forhandler hvor du har købt det ikke :) så kan du få hjælp af dem :p