/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Test, hvor gammel du bliver
Fra : jangchr
Vist : 1361 gange
100 point
Dato : 15-02-06 15:45

Prøv her
http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=335204

Jeg vil blive 85 år

Den der bliver ældst får point (uden at snyde,fy fy)

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 15-02-06 15:50

Hvis dettte skema ikke lyver bliver jeg 97 år
Lige så gammel som min Oldemor

IPM

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 15-02-06 15:53

Jeg døde sidste år.
Gambrinus

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 15-02-06 16:02

Jeg lader spørgsmålet stå åben til imorgen tidligt,så giver jeg point til den ældste

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 15-02-06 16:06

Jeg blev næsten 100, men en mere kritisk gennemgang kostede 11 år

Kommentar
Fra : calista

Dato : 15-02-06 16:09

104 år gammel...
Er sgutte sikker på, at jeg har lyst til at blive så gammel!!
Det er iøvrigt mine to pigebørn, der hiver min levealder op... troede ellers teenagepiger var de værste= stress= kortere levetid.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 15-02-06 16:22

Hmm, underligt - jeg bliver også 104. Det må være mine spisevaner og motion der hiver mig op. Jeg har i hvert fald 0 pigebørn.

Gud ved hvordan verden (og jeg) ser ud i år 2082. Skræmmende tror jeg

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 15-02-06 16:28

Jeg bliver skisme 84 år - hold da op, så kan jeg godt tage den med ro intet haster

Kommentar
Fra : vibse68

Dato : 15-02-06 16:29

94 år siger testen om mig, det er samme alder som min mormor havde da hun døde,
Nå men jeg kan jo så godt optage et nyt 30 års kreditforeningslån i huset.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 15-02-06 16:30

Du goest - 37 år endnu på denne klode - spændende

Gambrinus - du går garanteret igen - det gør jeg, for jeg døde for maaaange år siden

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 15-02-06 16:46

hmm 85,5 siger min gade vide hvordan kandu ser ud til den tid *GG*

Kommentar
Fra : Nanabanana

Dato : 15-02-06 16:48

jeg bliver 90, men det er lidt unfair, for jeg er kun 17 år, så den med døtre er ikke vildt realistisk for mig for øjeblikket. Men om nogle år vil jeg da gerne have børn. Den med lægebesøg er altså heller ikke helt retfærdig, for lægen ville kigge undrende på mig, hvis jeg kom 1 gang om året.

Kommentar
Fra : Monsen1234

Dato : 15-02-06 17:02

Og gud hjælpemig om jeg ikke skulle blive 85½ år så kan jeg godt tage den lidt med ro, der er jo længe endnu, men jeg tror nu ikke på den, ikke fordi jeg er det selv men hvad med overvægt, det stod der ikke noget om og hvis en person på 90 udfylder den kan det være han døde for 5 år siden

Kommentar
Fra : Simmaster

Dato : 15-02-06 17:06

79,5 år

Kommentar
Fra : Simmaster

Dato : 15-02-06 17:10

Hvis jeg lyver helt vildt, kan jeg blive 115,5 år gammel

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 15-02-06 17:22

Men man kan ikke regne med sådan en åndsvag møg test.
Det er kun numerologer og astronomer der tror på den slags fis
Ja, og dumme spåkoner.....

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 15-02-06 17:28

Øv Trine, så når du jo knap at få din folkepension

Jeg tror heller ikke en skid på sådan noget, men det er da sjovt at lege. Fixede en ordentlig gang løgn ind i testen for lidt siden - og fik den banket op på 127 - men jeg har glemt kombinationen..hehe

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 15-02-06 18:19

ja, jeg røg op på 99 og sammenholdt med helbredet, så passer det nu ikke særlig godt

Accepteret svar
Fra : zibas

Modtaget 100 point
Dato : 15-02-06 18:41

What th fuck, jeg bliver sgu 110, det håber jeg sgu ikke

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 15-02-06 19:36

Her er opskriften :
7 bedsteforældre
Ryg pibe
Kvinde over 210 cm. (Op at kysse. Ned at bolle)
Dyrk usikker sex uden partner
Udfør godgørende arbejde under tvang.
Gambrinus

Kommentar
Fra : Dynedronning

Dato : 15-02-06 19:44

52,5 år - får man præmie for ikke at ligge sundhedssystemet til last? *G*

Kommentar
Fra : DJ_Puden

Dato : 15-02-06 19:49

54.5

Kommentar
Fra : jtj45

Dato : 15-02-06 20:17

øhh jeg skulle blive 71 og min kærste 46,5 det er jeg da ked af da han er 45 nu snøft snøft

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 15-02-06 21:41

Nå, så er det da ikke kun mig, der lever usundt

Kommentar
Fra : Simmaster

Dato : 15-02-06 23:59

Hehe, var lige inde igen, og med masser af snyd, bliver jeg -11

Så er det bare jeg gerne vil have en forklaring fra Ekstrabladet, hvordan det kan lade sig gøre!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-02-06 00:26

Hvem kan stikke -19

Platugle test!!

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 16-02-06 07:37

creamy, ja selvfølgelig, men det er da skægt, at vi er så mange alligevel ikke ka la' vær'. og tænk på alle de andre, som ikke se kandu. de stakler, sikke et indholdsløst liv .
det glæder mig, at gambribnus stadig er hos os, selv om han afgik ved døden i går. det er en herlig tanke, at man stadig kan blande sig, selv om vejrtrækningen står på nul.

Godkendelse af svar
Fra : jangchr

Dato : 16-02-06 08:02

Tak for svaret zibas.Så må vi håbe at du bliver så gammel

Kommentar
Fra : zibas

Dato : 16-02-06 14:27

Jo selv tak, men det var nu ikke det svar jeg havde håbet på, hva' fan skal man få tiden til at gå med ??