/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
gamle klassiske film.
Fra : leonard
Vist : 1158 gange
100 point
Dato : 12-02-06 14:34

Når jeg surfer på Nettet mht. GAMLE KLASSISKE FILM fra hele verden,som forhandles her i Dan-
mark,er det et meget magert resultat. Den eneste butik her i landet som f.eks. fører film fra USA
(dvs.region 1) er Laskerdisken. Er der nogen,som kender andre butikker med gamle klassiske
film fra region 2 dvs. med danske undertekster her i landet.Specielt er jeg MEGET interesseret i
Film Noir-film fra 1950´erne mv.
Desuden er jeg også interesseret i gamle gyserfilm fra 1930´erne,specielt "Katten og kanariefug-
len" med Bob Hope fra 1938.
Og så et lille spørgsmål til sidst om en film,der er lavet af Balling: "Vi som går køkkenvejen",som
er de eneste af de film,som han har instrueret,der ikke er kommet på VHS eller DVD.Kender no-
gen grunden til det?

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 12-02-06 14:59

Hvis det skal være gratis. er dette det nærmeste du kommer, alt er gratis, også musikken
http://www.archive.org/

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 12-02-06 15:00
Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 12-02-06 15:02

Men det var jo butikker.
Så det her duer nok ikke.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-02-06 16:06

og så er det jo nemt at optage på video/dvd fra de kanaler der sender de gamle film i en køre