/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
SPRINKLERVÆSKE????????????????
Fra : IceCap
Vist : 958 gange
100 point
Dato : 08-02-06 20:42

HVAD ER JEG GÅET GLIP AF?????? ER DER SKET ET UFATTELIGT PRISHOP PÅ SPRINKLERVÆSKE ELLER HVAD SKER DER HER? http://www.kandu.dk/spg82772.aspx

FOR MIG ER DET ALTSÅ LIDT UBEGRIBELIGT!!!!!!

KØRER JERES BILER PÅ SKIDTET????

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-02-06 20:59

Nej de gør da ej. Spørgsmålet er affødt af et par tip's om hvordan man bedst og billigst laver sin egen sprinklervæske. Find dem selv under tips. De er kun få dage gamle. Hilsen

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 08-02-06 20:59

Hvis økonomien ramler, pga prisen på sprinklervæske, bør der nok kikkes på hele transport-budgettet!
Køb en cykel, et buskort eller måske bare en mindre bil

Gert

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 08-02-06 21:01

For det skarpe øje... NEJ vores biler kører på benzin
Med til at "pøse" på for- og bag- ruden, ja der er det hjemmestrikket
Jeg benytter dog ikke regnvand - så dyrt er vand endnu ikke

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-02-06 21:01

Jeg tror det hele startede her

http://www.kandu.dk/tip13551.aspx

fortsatte her

http://www.kandu.dk/tip13552.aspx

for så at ende i det link du selv henviser til

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 08-02-06 21:02

Gert... det har intet med økonomi at gøre.

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 08-02-06 21:05

Det kan da kun have noget med økonomi at gøre!
Til oplysning, findes "rigtig" sprinklervæske til salg på enhver servicestation!
Mange indkøbscentre og lavprismarkeder har også sprinklervæske

Gert

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 100 point
Dato : 08-02-06 21:10

Gert... din mening... og den skal du da ha' lov til at have
For mit vedkommende, så startede det som en "forsøg" for flere år tilbage... og nu hænger det bare ved

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 08-02-06 21:23

Når man kan købe sprinklervæske til 3 kr. literen, er det da ikke tiden og besværet værd!

Gert

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 08-02-06 21:34

Jeg forstår ikke at i gider købe al den sprinklervædske.
De fleste biler sprøjter op over taget - så det er bare om at køre tæt nok.

Godkendelse af svar
Fra : IceCap

Dato : 08-02-06 21:50

Se, dét er noget jeg kan sætte mig ind i!

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 08-02-06 22:35

Citat
Jeg forstår ikke at i gider købe al den sprinklervædske.
De fleste biler sprøjter op over taget - så det er bare om at køre tæt nok

Kommentar
Fra : zita30

Dato : 08-02-06 23:34

g_h ja til 3kr pr liter så er der hvis ikke meget sprit og rensemiddel i, det er 90% vand.
Det skal helst værer frost sikkret til 21-24* så ved man næsten altid hvad man køber så er man ca oppe på 5kr pr litter det syntes jeg er ok jeg køber det altid hjem i 60l dunke så er jeg nede i 3,75 pr liter Så er det lavet her i dk hos Nymann kvali.

Zita

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 09-02-06 07:38

Takker for pionts