/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Bredbånd / Spørgsmål
10  Nordsted1 805
Bredbånd.......Cybercity?
Fra : 888
Vist : 683 gange
100 point
Dato : 07-02-06 17:50

Jeg har hørt at Cybercity engang var rigtig ringe.....er der nogen der ved hvordan det står til i dag?
Priserne er jo ret fornuftige, men kører det stabilt, eller skal jeg bare vælge TDC?

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 110 point
Dato : 07-02-06 17:54

Jeg er en tilfreds CC kunde, og har været det i 6 år. Har aldrig oplevet det du omtaler, og skal jeg råde dig, ja så go for it

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 07-02-06 17:57

Før jeg flyttede var jeg en meget tilfreds CC kunde. Også med deres IP telefoni.

Nu er jeg flyttet og har TDC ADSL og fastnet og er også meget tilfreds.
Jeg kunne godt skifte udbyder, årsagen til det ikke lige sker er den fordel jeg har som TDC kunde ved at stå forrest i køen ved fejlmelding, oveni har jeg tegnet en service aftale så jeg er endnu længere fremme i køen ved fejlmelding/finding. En service du ikke kan få/tegne hos andre selskaber. Its up to U...

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 07-02-06 18:01

Ved CC er der mulighed for Boost (nu hvor vi er i gang med at reklamere). Så vidt jeg er orienteret, så er CC de eneste med denne service.
http://www.cybercity.dk/privat/produkter/adsl/boost/index.phtml
og som tilføjelse til mit 1'ste indslag, så har jeg ikke oplevet nævneværdig downtid hos CC + hastigheden de lover, ja den holder.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 07-02-06 18:03

Jeg har selv Stofanet, men har lige prakket min mor Cypercity m/tlf. på.
Der har ikke været problemer indtil nu.
Jooo.... der var lige et moden, de havde glemt at opdaterer, så hun ikke kunne ringe ud.
(Sikke en fred).
512/256 forbindelse og telefonen går klart igennem.
Gambrinus
(Øv, ingen stavefejl hos CLAN. De skal nok komme og så bliver der slået hårdt ned).

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 07-02-06 18:04

CLAN> Boost er underordnet med en god forbindelse. Taler af erfaring...

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 07-02-06 18:10

Gambrinus...
Taliskoko... Benytter ikke selv Boost, min forbindelse er hurtig nok
Og til sidst... så ku' man jo også surfe lidt her (inden beslutningen træffes) http://www.internetkvalitetsguide.dk/

Kommentar
Fra : transor

Dato : 07-02-06 18:34

Jeg har haft cybercity i knap to år. Problemfri funktion og god sevice, dengang der under etableringen var besvær, som skyldtes TDC jordkabel på min vej.

Måling af hastigheder viser at jeg den ene vej får næsten den dobbelte hastighed af hvad jeg betaler for. Det har jeg nu ikke klaget over.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 07-02-06 18:45

transor> Det er en service CC udøver for deres kunder. Men som julegave eller påskeæg opdaterer de forbindelsen uden beregning.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 07-02-06 18:46
Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 07-02-06 19:07

Jeg er selv kunde hos CC og må da sige, at internet messigt har jeg INGEN indsigelser ! De er meget hurtige til at få løst evt små fejl osv så der altid er stabilt internet !

Dog med telefoni, har der været en del bøvl, men igen yder de en MEGET god service og retter det til.

Så kan bestemt råde dig til, at skifte til CC. Det er biligt og godt internet for pengen e !!

Godkendelse af svar
Fra : 888

Dato : 07-02-06 22:14

Tak for svarene alle sammen...

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 07-02-06 22:15

Jeg har haft cybercity siden siden 1998 og har ingen klager haft på deres service. Vi har haft problemer med, at forbindelsen var ustabil, men det handlede om gammelt kobber fra TDC og ikke CC...
Vi har hele tiden fået mere end vi betaler for, og deres support er rigtig god....

Jeg har anbefalet flere bekendte at få CC - En har haft problemer, resten har alt været i orden hos...

Vaxen

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 07-02-06 22:17

Hvem er alle sammen??? Det er der da ikke nogen der hedder herinde!!!

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 08-02-06 07:42

CC er et valg du bliver tilfreds med, med mindre man da "leder" efter fejl. Alle har fejl... også dig og mig
Hvad angår CC telefoni, ja så har vi (jeg) ikke haft problemer... og ja supporten er i top. I alt et godt valg.
Takker for points
Søren / CLAN