/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
TV-Program
Fra : gril
Vist : 601 gange
275 point
Dato : 06-02-06 16:29

Jeg leder efter et godt program til mit TV-kort... der er et MEDION (7134) WDM Det medfølgende software var fuldstændig ude af proportion... et såkaldt medie center med alt muligt overflødligt lort jeg ikke skulle bruge til noget... derfor leder jeg nu efter et simpelt program til at redde min tv situation.

De eneste krav er at det skal være simpelt

Venter spændt på forslag

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 147 point
Dato : 06-02-06 16:34

Har du ikke mulighed for at vælge ud fra den software?
Alt skal vel ikke installeres.

Kommentar
Fra : gril

Dato : 06-02-06 16:39

jo Alt skal vel installeres der er ikke nogle valgmuligheder

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 06-02-06 16:41
Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 06-02-06 16:52
Kommentar
Fra : gril

Dato : 06-02-06 18:49

er der ikke ander som der har et forslag

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 06-02-06 19:06

Jeg har nu erfaring med den slags at man kan vælge uønsket fra.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 06-02-06 19:31

Teil... jeg kan kun give dig ret, men har ikke erfaring med MEDION (7134) WDM. Mit PCTV kort er et Hauppauge WinTV-PVR-350 http://www.hauppauge.com/pages/products/data_pvr350.html om andet software end det medfølgende fungere 100% skal jeg ikke ku' sige. Det lyder dog lidt "tosset" at man ikke kan fravælge accessories, hvilket man kan til mit.
Måske dette stadig gælder
Citat
Lidt om kvalitet

Der er næppe noget i verden,
som ikke 'en eller anden kan lave lidt
dårligere og sælge lidt billigere,
og folk som kun ser på prisen,
er denne mands lovlydige offer.

Lidt om priser

Det er uklogt at betale for meget,
men det er værre at betale for lidt.
Når De betaler for lidt,
så mister De sommetider alt,
fordi det, De køber
ikke var i stand til at gøre det,
som det var købt til.

Almindelig forretningsgang
umuliggør at betale lidt og for meget -
det kan ganske enkelt ikke lade sig gøre.
Hvis De accepterer det laveste tilbud,
gør De vel i at sikre Dem
en skadesreserve for den risiko,
De løber - og hvis De gør det,
så har De jo alligevel råd til
at betale for den bedre vare.

John Ruskin
Engelsk forfatter, kunstkritiker og social
reformator i 1880-tallet

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 06-02-06 21:48

CLAN
Lige dette Medion program kender jeg ikke.
Men fra andre lignende har jeg eks.vis i stifinder fundet muligheder
for at installere det ønskede.
Omvendt har jeg også installeret hele pakken og derefter med vis
forsigtighed slettet overflødigt.

Kommentar
Fra : gril

Dato : 06-02-06 22:37

Kort og godt jeg er simpelhed ikke tilfreds med det program (PowerCinema) der fuldet med mit TV-Kort. Derfor leder jeg efter et andet program der kan optage TV fra mit Tv-kort MEDION (7134)

Nogle forslag?

Kommentar
Fra : kjeldal

Dato : 06-02-06 22:49

Hej gril.

ChrisTv.
http://www.chris-tv.com/

Er det bedste...uden tvivl.
Det findes i 3 forskellige udgaver: Pro, standard & Lite.
De 2 første kan prøves i 21 dage, det sidste er gratis.

God fornøjelse.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 07-02-06 07:29
Kommentar
Fra : gril

Dato : 07-02-06 12:53

ja tak CLAN jeg kigger lige på det. hvad bruger du selv

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 07-02-06 13:01

gril... jeg benytter det, som fulgte med mit PCTV-kort, da man her selv ku' vælge, hvad der skulle installeres.
Til redigering og brænding af CD/DVD osv. benytter jeg den nyeste Nero 7 Premium, den kan det meste af det jeg har brug for http://www.nero.com/nero7/eng/index.html
Jeg håber du finder et erstatnings-program, men de fylder nu ikke alverdens, når installeret, så spørgsmålet vil nok være, om du nu ikke skulle bruge det tilpassede (til dit kort) som fulgte med, og så bare unlade at benytte "ekstra" funktionerne... det ville jeg personligt gøre.
Hygge...
Søren

Godkendelse af svar
Fra : gril

Dato : 19-04-06 21:09

Tak for svaret Teil.