/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
dvd brænder
Fra : loberg
Vist : 496 gange
100 point
Dato : 04-02-06 10:37

Hej.
Lige pludselig er min dvd brænder begyndt ikke at virke. Den vil ikke afspille og brænde. Vil det hjælpe at rense den ? at opdatere driver? Hvis driveren skal opdateres hvordan finder jeg så ud af hvad min dvd helt nøjagtig hedder ?

JIM

Kommentar
Fra : Simmaster

Dato : 04-02-06 10:40

Tror den er død, har haft en næsten fra dengang de kom frem og har aldrig skulle opdatere min.
Dvd brændere er så billige i dag at det ikke kan svare sig at forsøge at lave dem hvis de går i stykker. Min nyeste dvd brænder kostede ikke mere end 450 kr.

Mvh Jacob

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 04-02-06 10:43

Hvis drevet optråder i Stifinder/Denne Computer, tyder det mest af alt på en defekt i drevet! Du kan selvfølig prøve at rense drevet men skulle være underligt at laserhovedet skulle være så beskidt at det ikke kan læse noget som helst!

Kommentar
Fra : Nick12

Dato : 06-02-06 13:09

hej

Hvis du renser den med en af de rense cdér der fines kan du lige så godt lig et stykke sandpapir ind i stedenfor,

men jeg er nesten sikker på at den ikke duer mere, kan du høre moteren når du sætter en cd i den.