/ Forside/ Karriere / Penge / Investering / Spørgsmål
10  miritdk 860
Tudefjæs.... (creamy)
Fra : sniperdk
Vist : 1072 gange
500 point
Dato : 29-01-06 23:54

Ja på 12dp tjener man stadig penge på, se dokumentationen her :
http://peecee.dk/index.php?id=26877&noresize=yes

Tak for den sidste referral fra din side creamy!!! hahhaaa

1. Og ja creamy har ret, vi kan ikke udstå hinanden.
2. Og ja jeg tjener 12% hvis i klikker på mit link og tilmelder jer, det gør i også selv hvis i refererer nogen. Link : http://www.12dailypro.com/?ref=169111
3. Og ja hver ENESTE gang tudefjæsene herinde skriger op om pyramide/svindler osv, får jeg nye referrals. Jeg kan snart nøjes med creamy som reklamesøjle.
4. Og ja der er også kommet en ny der ligner 12dp til forveksling, jeg har skudt 12$ i den for at teste om den virker lige så godt. 12dp har kørt i 9 måneder nu, så hvis vi er heldige kan man tjene på denne nye også. Bemærk at jeg ikke endnu har påstået at DEN virker. Chancen er dog temmelig stor, da man her har muligheden for at komme med fra starten. Den startede den 27.
Link : http://www.profits4surfing.com/?ref=447
5. Og ja alle nysgerrige kan blot sende et privat indlæg til mig hvis i vil høre nærmere om strategi og risiko m.m.
6. Og ja jeg tror også creamy er i familie med arne.jakobsen. Hun har noget at sige om alle og alt, hun er meget klog til trods for at hun ikke har været ude af sin 1 værelses for andet end at købe mad, gå på apoteket, på posthuset og arbejdsformidlingen.
7. Og nej jeg kan stadig ikke snuppe kællingen.
8. Og nej jeg tvinger ikke nogen til noget som helst som de ikke har interesse i.
9. Og nej jeg har desværre ikke et komplet kartotek over hvad hun har sagt og i hvilke tråde som hun har. Jeg jo både kone, børn, firma og hobby at passe... Creamy er altid her !
10. Og nej jeg er heller ikke så fedtet med mine points som creamy, derfor kaster jeg gerne 500 i grams.
11. Og nej hvis i ikke har interesse i at deltage i de ting jeg skriver om, så kan vi stadig snakke sammen. Danskerne er ikke så meget til Auto-surf som 12dp og HYIPs endnu, men om et år tror jeg der er MANGE der spiller på den slags også. Der er jo andet end Dansk Tipstjeneste i verden, selv om at de ikke ønsker vi skal vide det....
Jeg er blevet tændt på det her fordi jeg har overskud på det, så derfor skriver jeg om det. Andre skriver om bylder i røven, det interesserer ikke mig så meget.... (håber det er ok)

Kommentar
Fra : bsjh

Dato : 30-01-06 00:02

Pas på sniperdk, er du uenig med ham så læs http://www.kandu.dk/spg82186.aspx

HUSK! HAN ER KUN INTERESSERET I DINE PENGE VIA SINE LINK's

Kommentar
Fra : sniperdk

Dato : 30-01-06 00:03

Ja pas på !!! Jeg har magneter i lommen...
Meget farlig !

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-01-06 00:07

http://www.kandu.dk/spg82186.aspx

Citat
sniperdk er så tøset at han blacklister alle der er uenig med ham eller giver 0 * for hans dødsyge tips, hvis eneste formål er at lokke penge ud af andre kandu brugere. Et tudefjæs af de største

Citat
miritdk, du har følgende muligheder

Din profil er blevet udelukket fra dette spørgsmål af creamygirl, du har derfor ikke rettigheder til at kunne tilføje nogen kommentar eller på anden måde deltage i denne debat.

øhhh ???

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-01-06 00:08

ok - kunne ikke dy mig - jeg deltager ikke i ovennævnte tråd

Kommentar
Fra : debilo

Dato : 30-01-06 00:13

Citat
Der huserer en profil "sniperdk" her på kandu. Han er en varm fortaler for pyramidespil og andre suspekte ting (bl.a film om kujonagtige nedskydninger)

KORREKT

Citat
for der er sq seriøst noget galt oveni bøtten af denne "snigskytte"

KORREKT

..og så er han så stor en kujon, at han blacklister dem der er uenig med ham.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-01-06 00:15

Ja sådan kan man jo lave et manifest istedet for at debatere. Jeg er stolt jeg er blevet udelukket fra creamys tråd osse

Kommentar
Fra : surfsusan

Dato : 30-01-06 00:25

Hvad er du ude i Sniperdk?

Jeg er også med i 12DP og er ganske overordentlig tilfreds med tingenes tilstand, men det du skriver her, er da helt ude i hampen.

Det er da utidig reklame, så det vil noget.

Hvis du har en disput med Creamy, så hold det dog privat....

Sniper er en god alias du har valgt...

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-01-06 00:28

susan - du bliver blacket af creamy hvis du siger god for 12d

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-01-06 00:29

Se det er så en helt andet snak, hvis bare det gælder begge 2, surfsusan! De har jo garanteret blacket hinanden og så fører de en diskussion per proxy, for creamy startede vel i denne tråd http://www.kandu.dk/spg82186.aspx

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-01-06 00:32

At vi andre så er så dumme at vi hopper i med begge ben er noget andet

Kommentar
Fra : surfsusan

Dato : 30-01-06 00:34

Grin manner altså ...... OK hvis jeg bliver blacket af Creamy

Jeg har det sjovt både med 12DP og med forskellige HYIPs ....

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-01-06 00:36

det er jo lige det susan - og ærligt talt - hun reklamerer fint fint for sniper og 12dp

Kommentar
Fra : debilo

Dato : 30-01-06 01:11

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-01-06 02:14

Jeg er skideligeglad med om du eller andre påstår at i tjener penge på diverse pyramispil, men hold op med at bruge vores tid på useriøse tip og spørgsmål som dete, kort sagt skrub ud af kandu.dk og hold dig væk!!!

Kommentar
Fra : sniperdk

Dato : 30-01-06 02:57

Hvorfor skulle jeg blackliste dig o.v.n. ?
Jeg læser ikke om bylder i røven, for det intersserer mig ikke.
Hvorfor læser i om 12dp, for det får I jo bylder i røven over.
Hvorfor tuder Kanduer så meget over det her ?
Hvorfor er der ikke én eneste der påstår de har tabt penge på det ?

Surfsusan, hvem er du og hvad vil du ?

Av, miritdk du har sgu ikke den rette mening til creamys hold......

Kommentar
Fra : sniperdk

Dato : 30-01-06 03:19

Nu piver tudeholdet over at jeg blacklister dem....

Hvorfor skulle jeg dog ikke bruge den funktion når deres eneste formål er at hænge mig ud som pyramidespiller/svindler/tyv osv osv...
Jeg har aldrig prøvet et pyramidespil og jeg har heller aldrig svindlet nogen.

Jeg får mere og mere indtryk af at alle dem som hader alt og alle, er begyndt at samles om Kandu. Det er synd for Kandu´s fremtid, for så kan man ikke anbefale det som et seriøst forum for noget som helst.
Det som jeg har skrevet om 12dp her, har jeg også nævnt på euroinvestor. Sjovt nok er den slags typer slet ikke derovre... Hvis folk ikke er interesseret, så skriver de ikke. Hvis de er, så skriver de og får svar. Selv på jubii er der færre "gale" mennesker end her. Mystisk.

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 30-01-06 09:00

Hej sniperdk, surfsusan og miritdk (til jer der også glæder jer over 12DP)....
>surfsusan... er du i max eller? Kan huske der ikke var lang tid til sidst vi talte.... og hvad høster du på den ?

Jeg sad og tænkte lidt over dengang jeg HELT LEGALT solgte Tupperware, og hvor dem der havde hvervet mig fik procenter af min indtjening ligesom jeg fik "gaver" hver gang jeg "hvervede" andre Tupperware sælgere...... Dem der ville arbejde med dette ulovligt kunne bare lade være at betale skat af indkomsten -
Tupperware har eksisteret i mange mange år og der findes næsten ingen husholdning uden et Tupperwareprodukt..... Men det ændrer jo ikke det faktum at det også er et firma der lader deres sælgere tjene penge på at hverve andre sælgere og tjene på dem...
Dette firma er et af de første MLM firmaer der startede...og så kom der hunderedevis andre der fulgte, nogle blev stemplet som ulovlige og andre som lovlige. 12DailyPro er et surfprogram ligesom tusindvis andre... jeg kender så mange der har det kørende 6 minutter om dagen ved siden af deres andre almindelige jobs bare for at tjene lidt ekstra lommepenge... folk som absolut ikke gør noget ulovligt fordi de skam betaler skat af de gevinster de hæver.

Jeg synes måske også at du sniperdk er gået lidt aggressivt til værks hér, men jeg forstår også at du bliver irriterret når folk blander sig unødigt...
sniperdk - måske skulle vi lave et forum kun for HYIPs interesserede????? God idé???

Hvis i der synes at de der taler for MLM firmaer m.m. spilder jeres tid, hvorfor går i så ind i trådene??? I ved jo at de ikke ophører bare fordi i blander jer! Desuden er det rigtigt hvad miritdk og sniperdk siger at jo mere i brokker jer jo flere kommer ind og ser tråden og dermed er der større chance for at det fanger éns interesse trods alt.

Vil i spare på jeres kostbare tid så deltag dog i tråde der interesserer jer!!!!

Kommentar
Fra : philipf

Dato : 30-01-06 11:50

3. Og ja hver ENESTE gang tudefjæsene herinde skriger op om pyramide/svindler osv, får jeg nye referrals. Jeg kan snart nøjes med creamy som reklamesøjle ???

Hvorfor er der så ingen ref. penge på dit screenshot?

Kommentar
Fra : calista

Dato : 30-01-06 12:11

Sniper, hvor gammel er det nu du er? Sådan i menneske- år?
Undskyld, lad mig omformulere: Hilket årstal står der på din dåbsattest? Man bliver sgu lidt i tvivl, om du ER over 18 år, når du opfører dig som en dreng på 13!

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 30-01-06 12:13

Citat
Ja pas på !!! Jeg har magneter i lommen...

Sniper.dk, - Penge er IKKE magnetiske!

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 30-01-06 12:14

Men det kunne være fedt, hvis de var!!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 30-01-06 12:26

Det der er helt uhørt, og burde medføre, at din profil og helst IP bliver blacklistet herfra.

Ellers kan jeg kun anbefale creamygirl at lægge advarslen i Tips hver dag, og så håbe på, at nogen ikke er så dumme at hoppe på.

Der burde være strammere regler for brugen af Kandu, end at der accepteres, at det bliver brugt som reklame- og hverveside for tvivlsomme personers agitationer for diverse egne firmaer eller direkte svindelforetagender.

Og når der yderligere blandes dokumentfalsk ind i det, for det kommer oprettelsen af de falske links ind under, burde det egentlig medføre en politianmeldelse.

Fy for Satan!!!!

mvh dova

Kommentar
Fra : pabloj

Dato : 30-01-06 12:42

epidedymittis, det var et svært navn.
De gamle spillemønter til enarmede var magnetiske, de var heller ikke meget værd.
Jes

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-01-06 12:45

Som jeg ser det er det en del af den flame war der har kørt mellem forskellige Kandu'er i et stykke tid! Det er en krig hvis formål efterhånden er gået fra en ueninghed om 12dp er et pyramidespil, til at forsøge at hverve proselytter til sine meninger med alle midler! Det er ikke saglighed eller vidensdeling det handler om mere (hvis det overhoved har gjort det). Formålet er bare at komme frem med ens egen meninger og så ellers tryne modstanderen med alle midler.!
Jeg ville godt have smidt det her indlæg ind i danne sidekørendende "debat" i denne tråd http://www.kandu.dk/spg82186.aspx bare så andre Kanduer ved at de bliver manipuleret med fra begge sider, for ret beset hører den anklage creamygirl kommer med ikke ind under et spørgsmål men burde jo snarere være en klage til Kanduteamet! Desværre har creamygirl valgt at blackliste mig i tråden!

Her er lidt mere interessant læsning hvis folk gerne vil vide hvorfor sagen er blevet så vigtig for begge parter! http://www.kandu.dk/Spg80637.aspx

Kommentar
Fra : surfsusan

Dato : 30-01-06 18:58

Hej frk. Fidus, jeg er oppe på 5k af de grønne hver 6. dag ... så jeg er mere end tilfreds med programmet....

Til sniperdk, jeg vil såmænd bede dig om at opføre dig ordentlig. Hvem jeg er? hvad vil du gerne vide? min alder, antal børn, ægtestand, min stilling i samfundet eller?

Kommentar
Fra : sniperdk

Dato : 30-01-06 19:38

Citat
Til sniperdk, jeg vil såmænd bede dig om at opføre dig ordentlig. Hvem jeg er? hvad vil du gerne vide? min alder, antal børn, ægtestand, min stilling i samfundet eller?

Næh mere hvorfor du nu også blander dig. Du ved jo at det ikke er svindel, ikke ?

Kommentar
Fra : surfsusan

Dato : 30-01-06 19:45

Jeg blander mig, fordi jeg ikke synes du opfører dig ordentligt... jeg er ikke med i kandu for at læse hverken det du skriver eller det sprog du benytter.

I øvrigt går jeg ikke ind i denne tråd mere, så du hører ikke mere fra mig.