/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Til tedd
Fra : bentjuul
Vist : 711 gange
300 point
Dato : 29-01-06 17:09

Jeg fik ikke lejlighed til at vurdere dit tips http://www.kandu.dk/tip13448.aspx men syntes det et morsomt link, jeg har lige afprøvet det på mine "hade" sider så jeg sender dig lige ***** for det og et par point.

//bentjuul

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-01-06 17:20

også herfra ***** - sendte lige lidt ravage til venindens hjemmeside - lol

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 310 point
Dato : 29-01-06 17:37

Ja synes da osse det var en meget sjov side men "dommen" undrer mig ikke Hvis man kun skrev tips med det formål at få 5 stjerner for det var der nok ikke ret meget aktivitet på tipssiden

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 29-01-06 17:58

Men det er meget skægt at se kommentarerne
Citat
Jeg tror jeg snakker for flertallet

hvad får en bruger til at tro det ??? nåh pyt, godt for os der kan se det humoristiske i linket.

//bentjuul

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-01-06 18:01

Flertallet har altid ret indtil de finder ud af de er et mindretal og brokker sig over flertallets tyrani

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-01-06 18:03

og så brokker skulle der stå

Kommentar
Fra : severino

Dato : 29-01-06 18:32

Jeg syntes også dette link var meget morsomt!

Man kan se på de mange bedømmelser af tips, at folk's humor, samt den seriøse brugbarhed, er meget forskelligt.
Folk der ikke kan bruge et godt tip til noget bør lade ander om at bedømme det, ellers virker deres bedømmelse ikke seriøst.

En kommentar som: Den kendte jeg godt men kan ikke bruge det til noget! - Glemmer at der måske er andre som godt kan bruge det, og bør lade dem om at bedømme tippet.
Citat
Den der tager sjov for sjov og alvor for alvor, har forstået begge dele lige dårligt!

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 29-01-06 19:23

Hehehe fedt link keep them comin

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 29-01-06 20:59

Der er lige 5 fede ***** herfra Smørum.

Ps. Jeg forhøjer lige med 100 point.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 29-01-06 21:08

Så har emesen forhøjet med 100

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 29-01-06 21:13

Yes - sådan skal det gøres.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 29-01-06 22:03

Jeg er osse med, osse ***** og så en ekstra * for det tip, jeg har moret mig med det

/Dorthe

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-01-06 00:02

Det må jeg sige emesen! Fornemt

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 30-01-06 17:33

Når emesen har forhøjet spørgsmålet her med 100 så vil jeg da ikke stå tilbage, så jeg lægger også 100 poænger oveni.

//bentjuul

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-01-06 17:55

Ingen højere? Måske vinder jeg en brødrister uden brød!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 30-01-06 20:30

Ja nogen fedtenas er Bent Juul jo ikke.
Tedd - kan du ikke selv spytte lidt i kassen.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-01-06 20:56

Ok! Hvon gir man sig selv pointer?

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 30-01-06 21:38

tedd du er for sent ude med din egen forhøjelse, der kan kun forhøjes 2 gange og det har emesen og jeg benyttede os af

Godkendelse af svar
Fra : bentjuul

Dato : 30-01-06 21:43

Tak for svaret tedd. Nu fik du så 10 poænger mere, men en anden gang skal vi nok lære dig om forhøjelse af poænger og hvis du vil slippe for at blive blacket så hit med nogle flere links, hvor man kan komme af med sine aggressioner.

//bentjuul

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 30-01-06 21:49

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 31-01-06 03:09

Kan ikke se noget det er mørkt! http://www.kandu.dk/spg82258.aspx

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 31-01-06 11:33

Ha, ha, der er jeg også blacket

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 31-01-06 15:20

"Mother take this badge off of me, it's getting dark too dark to see"

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 31-01-06 16:43

Ja hvis i holdt op med jeres uhøviske tale, så kunne det være,
at i fremover kunne få lov til at deltage - tror jeg nok.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 31-01-06 16:56

uhøvisk er een ting, men hvis man man blacker folk bare fordi man på forhånd tror at der kan komme et kritisk indlæg fra vedkommende , så det jo nærmere censur! Men ok, nogle har jo nok et stort behov for at der kun kommer ja sigere ind i et spørgsmål! Kunne være sjovt hvis folk på forhånd kunne se hvem der var blevet blacket i et spørgsmål, så de kunne vurdere om spørgsmålet var værd at spille tid på! Nå men jeg vil gøre klar og plads til min nye monitor som forhåbenlig er på vej igennem Århus's myldretid! Så må jeg jo se om Kandu ser anderledes ud på en fladskærm?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 31-01-06 17:10

- er det sådan en fladskærm som jeg har med fedtede fingre og maskineri på ryggen.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 31-01-06 17:18

Ved ikke hvilken fladskærm du har, eme Lyder nærmest som noget fra en sci-fi film?

Det er den her jeg taler om http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=124615

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 31-01-06 23:38

Jeg har faktisk sådan et dyr "Advantech" ca. 12 cm tyk og står på en fod der kan vippe.
Den har
750 Mhz
256 Mb ram
1 udvidelsesslot
diskettedrev
2.5" HD
berøringsskærm
indbygget støj
2 pcmcia
Usb
netstik
Så beskrivelsen var ikke helt gal.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-02-06 01:50

Er du vimmer en skærm jeg fik! Alt står krystalklart ingen pixelfejl og smileyer her på siden er nærmest 3 dimensionelle! Og så kan den osse vendes på højkant, hvad man så kan bruge det til? Måske hvis man scanner en A4 side, eller har en højhussimulator! Troede aldrig jeg ville blive hooked på en flad, men den her er blær! Nu må jeg se om jeg kan få den til at ghost traile i et spil, men tvivler!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-02-06 01:51

Indbygget støj?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 02-02-06 23:49

På højkant - er til billeder tage på............................................gæt selv.
Jeg har set sådan en skærm i funktion.
Ejeren satte den på skrå så den rettede styrtende linier op.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 03-02-06 00:10

Man skal aldrig tage billeder i stormvejr eller hvis man af andre grunde hælder!