/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Reklamer
Fra : o.v.n.
Vist : 576 gange
100 point
Dato : 28-01-06 13:02

Hvad synes i om de nye reklamer, der er i alle spørgsmål og tips? det er ikke noget jeg synes om, lige under et tip jeg skrev, var der en reklame for Nicorette og jeg har bestem ikke tænk mig at holde op ryge (men det pirrer til min dårlige samvittighed) så kære kandu administration ftyt de skide reklamer til et andet sted på siden om kort tid tager jeg til fødselsdag, så der er ikke flere kommentarer fra mig før engang i morgen, men skriv endelig løs, om jeres mening

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 28-01-06 13:12

hvis kandu kan tjene penge på den konto uden at lave kandu om til en betalings brugergruppe er det ok med mig

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 28-01-06 13:16

også ok hos mig, så længe det kan holde Kandu.dk igang uden brugerbetaling.

Kommentar
Fra : iah

Dato : 28-01-06 13:21

Jeg prøvede for sjov at slå min pop-up-blokker fra - der kommer ikke pop-up reklamer på min skærm...

Mon du tænker på den reklameblok der optræder under spørgsmålsrubrikken?

Den kan da ikke genere nogen vil jeg tro - eller hvad!?

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 28-01-06 13:26

OVN ... husk at klikke på dem , ellers får kandu ingen penge , og så slipper du for at se på reklamerne da de lukker...

D9N

Kommentar
Fra : iah

Dato : 28-01-06 13:40

Citat
Kommentar
Fra : D9N

Dato : 28-01-06 13:26
--------------------------------------------------------------------------------
OVN ... husk at klikke på dem , ellers får kandu ingen penge , og så slipper du for at se på reklamerne da de lukker...

[B]Det oplever jeg nu ikke, de bliver stående stadigvæk, men pyt da også med det...[/B]

I øvrigt - kan det hjælpe Kandu til en indtægt vil jeg da bestemt klikke på alle de reklamer der kommer frem!

Kommentar
Fra : qfha

Dato : 28-01-06 13:41

Jeg finder det rodet og irriterende med reklamerne i spørgsmålene. Andre steder er det ok for mig.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 28-01-06 13:51

Jeg prøvede for nostalgiens skyld at genlæse mit allerførste spørgsmål her på kandu... Og rendte så ind i den der reklame efter mit spørgsmål....... Men det underlige er, at jeg ved at læse tråden kan se, at den reklame har erstattet en kommentar....... fra en bruger ved navn "zonker". Og når jeg søger på "zonker" så eksisterer brugeren ikke mere..... Men "zonker" har en kommentar længere nede i tråden...

http://www.kandu.dk/Spg9182.aspx

Er det mon sådan, at reklamerne SLUGER et indlæg?????

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 100 point
Dato : 28-01-06 15:02

o.v.n.

Jeg kan overleve de reklamer, så længe der kun er den ene i en tråd. Det ville ikke være sjovt, hvis reklamerne blev gentaget efter hvert indlæg.

Birgitta,

Jeg tror du tager fejl. Kandu har ikke "ædt" et indlæg p.g.a. reklamen. Hvis du læser dit eget indlæg senere i den tråd, du henviser til, står der

http://www.kandu.dk/Spg9182.aspx#86657

Kandu har slettet det pågældende indlæg for meget laaaang tid siden, tror jeg.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-01-06 17:38

Jeg har læst dette tip http://www.kandu.dk/tip13440.aspx

Desuden er reklamen blevet mindre.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 28-01-06 17:58

ans, -jeg forstår ikke, hvad du mener?? I min tråd:
http://www.kandu.dk/Spg9182.aspx står der da ikke noget om, at kandu har slettet noget indlæg????
Og hvis det er zonker, der er slettet, -hvorfor er hans/hendes senere indlæg så ikke slettet?? Jeg kan slet ikke huske, at zonker skulle have laver et "utilbørligt" indlæg??? Da ikke slemt nok til at slette............
Det er da fint at vi har fået en blacklist-funktion hvis vi dermed selv får lov til at bestemme, hvem der skal "slettes".

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-01-06 18:08

Birgitta

Jeg tror at "zonker" har skrevet noget, som kandu dengang slettede. Du er jo selv utilfreds med "svaret"

At du ikke kan huske det i dag er vel forståeligt nok, det er mere end 3 år siden.

Når du i dag logger dig ind på "zonkers" profil og opdager at han er blacklistet, så var det altså kandu, der smed ham ud.

Det fremgår jo også klart og tydeligt, at det er kandu, der har blacklistet ham.

Godkendelse af svar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-01-06 13:15

Tak for svaret ans. maxhankats tip kom først, efter at jeg havde lukket og slukket, havde jeg læst det ville jeg sikkert have været mere forstående over for det nye tiltag, men OK hvis det er måden til at holde Kandu gratis for os brugere, og der kunne måske være et eller andet, der er interessesant at læse mere om, først ville jeg give point her http://www.kandu.dk/spg82077.aspx#903292 men dit indlæg fik mig på andre tanker, jeg smugkiggede også i Birgittas tråd, og har et lille tilægs spørgsmål: hvad skal der til for at Kandu blacklister en bruger? ganske meget tror jeg!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-01-06 13:31

Ja, der skal meget til før kandu smider en bruger ud, men det er sket.

Det kan have været på grund af sprogbruget eller pointsnyd. Jeg har selv kigget i gamle spørgsmål, der er flere, kandu har smidt ud.

Tak og god søndag