/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Program til cover design?
Fra : casperS
Vist : 492 gange
70 point
Dato : 23-01-06 18:41

Hej.
Her i weekenden stødte jeg på et "upcomming" band, som jeg faldt i snak med. Det endte så med at jeg blev tilbudt at lave deres cd´cover, til den kommende cd. (for en god sjat knaster) - Det vil jeg jo selvfølgelig gerne gøre rigtig godt.

Så er det jeg vil høre om nogle kender til et "tegne" program, som er noget bedre en Paint. Eller måske et program der er beregn til at lave cd´covers? Hvor man evnt. kan vælge fede skrifttyper, detaljer, osv.

Mange tak til alle jer der vil hjælpe... Mvh. Casper

Kommentar
Fra : golfhouse

Dato : 23-01-06 18:44

Er der procenter, for at lave dit job hehe.

Der følger et med, når du køber de billige cd trykkere, (der hvor du trykker et klistermærke på skiven).

Peter

Accepteret svar
Fra : troldenesdhb

Modtaget 80 point
Dato : 23-01-06 19:32

har du prøvet nero 7, den kan hentes i gratis som prøveversion

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 24-01-06 09:04

På denne side tror jeg, du kan finde noget: http://www.freeserifsoftware.com/

Kommentar
Fra : casperS

Dato : 24-01-06 16:59

Hey golfhouse - tak for hjælpen, men det jeg har sutter :P (jeg prøver lige selv første omgang) ;)
troldenesdhb - Jeg har Nero 6, og det program har jeg også prøvet; er ikke så godt, ellers tak.
Balcanard - Nice Link, tak ska du ha for det, der er en masse at gå i krig med...

Bli endelig ved med at skrive hvis nogle har nogle ideér... Mvh. Casper

Kommentar
Fra : rolandkorg

Dato : 25-01-06 15:13

Hvis du skal lave noget der ser nogellunde professionelt ud er Photoshop helt klart mit forslag, alt kan lade sig gøre i dette program.

Godkendelse af svar
Fra : casperS

Dato : 27-09-06 20:31

Tak for svaret troldenesdhb.