/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Point til Bredker
Fra : jkrjk2
Vist : 425 gange
100 point
Dato : 20-01-06 18:54

Som tak for interessen.
PS Hvordan køres windows repair?

Kommentar
Fra : jkrjk2

Dato : 20-01-06 18:58

PPS jeg har ingen WIN CD, det var en præ-installeret XP home (tror jeg nok det hedder)

Accepteret svar
Fra : bredker

Modtaget 100 point
Dato : 20-01-06 19:42

så siger jeg tak
ved ikke lige med en preinstaleret , men kan godt finde en vejledning til cd hvis det skulle blive aktuelt

Godkendelse af svar
Fra : jkrjk2

Dato : 20-01-06 19:48

Tak for svaret bredker.

Jeg vender tilbage med et nyt spørgsmål, hvis det bliver aktuelt.
Jeannie

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 20-01-06 19:57

bare ok , hvis jeg ikke lige ser det nye , kan du bare smide et privat indlæg, så skal jeg nok finde det