/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Har du en metroexpress (kbh)
Fra : rwo
Vist : 536 gange
60 point
Dato : 19-01-06 11:46

Hej!

Jeg har i weekenden mistet mit sindssygt dyre kamera.

Jeg så engang én, der havde sat en annonce i avisen - altså at hun havde fundet et kamera. Og håber nu at en anden venlig sjæl gør det samme!!!!!

Nu er det sådan, at min bedre halvdel kigger begge aviser (Urban og Metro) igennem fra start til slut hver dag, men han havde selvfølgelig glemt Metro igår.

Så har du en Metro (KBH) fra igår, og vil du kigge efter netop sådan en evt. annonce. Den kan være meget lille - og næsten alle steder i avisen, altså ikke kun bagi.

Tusinde tak!!!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-01-06 11:56

NEJ - desværre ikke så vidt jeg kan se. Metroxpress onsdag d. 18 jan.

Men vent og se om andre heller ikke har set noget.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-01-06 18:54

ufff - håber fjolset der måske har nuppet det går ind og vil have kigget det efter hos en fotohandler (kosterlisten) - så er der håb

Kommentar
Fra : rwo

Dato : 19-01-06 19:49

Hvad mener du mirit??

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 60 point
Dato : 19-01-06 20:06

Miritdk mener sikkert. at hvis du melder det forsvundet/stjålet så kommer det på en liste.
Ved reparation/eftersyn bliver denne liste kigget igennem. (tyve"kosterlisten")

Kommentar
Fra : rwo

Dato : 19-01-06 20:18

ok - det aner jeg ikke!

Kommentar
Fra : rwo

Dato : 19-01-06 20:20

rettelse: Det anede jeg ikke!!!

Kommentar
Fra : rwo

Dato : 19-01-06 20:21

rettelse: Det anede jeg ikke!!!

Kommentar
Fra : rwo

Dato : 19-01-06 20:21

rettelse: Det anede jeg ikke!!!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-01-06 20:36

Det er også et gammelt udtryk blandt os vaneforbrydere.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 19-01-06 22:32

Jaa Emesen(uden prik), hvad koster listen

rwo, du bør da også lige prøve hittegods på hovedbanen,
og eventuelt sæte en efterlysning i metro.
sur at midste sådan noget, måske en lille dusør kunne hjælpe.

der er flere efterlysnings-sider på nettet men jeg husker ikke hvor.

ønsker dig held og lykke

Godkendelse af svar
Fra : rwo

Dato : 07-02-06 14:15

Tak for svaret emesen.