/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Fra : oberwelt
Vist : 597 gange
161 point
Dato : 15-01-06 18:01

forstår det ikke.

jeg har oprettet to spg. á 500 point.

Dova svarer korrekt på dem begge. I den ene tråd modtager dova 510 point og i den ande 500 ???

Kommentar
Fra : jabus

Dato : 15-01-06 18:03

Inflationen slår igennem på Kandu

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-01-06 18:05

Det er en fejl hos kandu.

De glemmer de 10 bonuspoint.

Har netop oplevet det.

Mit svar var givet inden, der var gået en time, men spørgeren accepterede senere.

Men jeg overlever ;.)

Jeg synes bare, at kandu bør køre efter de regler, de selv har fastsat.

Accepteret svar
Fra : Gambrinus

Modtaget 171 point
Dato : 15-01-06 18:06

I det ene spørgsmål har Dova ( Forstå det hvem der kan ) fået 10 ekstra point, for at svare indenfor en time, efter spørgsmålet er stillet.
Gamrinus

Godkendelse af svar
Fra : oberwelt

Dato : 15-01-06 18:14

Tak for svaret Gambrinus.

Ok så - det har du også

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 15-01-06 18:25

Hov. Jeg skulle lige til at skrive, at mit svar vist var helt hen i vejret.
Men hva' skit pyt....... Tak skal du ha'
Så er spørgsmålet bare : Hvor kommer de ti point fra ? ? ?
Hvem skal ud med dem ?
Er det "Manden med papkassen" der kommer med dem ?
Er de fradragsberettiget ?
Hvad i helv... kan de bruges til ?
Gambrinus

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 15-01-06 18:49

og jeg forstår bare ikke hvor man udlover point ved spørgsmål der drejer sig om Kandu.dk (pointgivning, opførsel, handlemåde o.s.v.)
I nogle andre fora er det kotumen at man ikke tager point for den slags.

Kommentar
Fra : oberwelt

Dato : 16-01-06 19:22

der er jo ikke nogen der har TAGET point - det er nogle jeg har GIVET

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 17-01-06 00:19

Jeg har heller ikke TAGET.
Jeg har FÅET.
Gambrinus