/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
TILLYKKE 3773
Fra : Rina2
Vist : 717 gange
500 point
Dato : 13-01-06 14:59

Hej 3773

Tillykke med dit 3 års jubilæum i dag.

Rina2

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-01-06 15:02

Hilsen ans

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 13-01-06 15:31

tretusindesyvhundredeogsyvtitre.

(Ps. hvæm dælen ær 3773 eller var det 7373 eller 7733 æller nået i dæn retning)

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 13-01-06 15:32

Nåå... Hvaa... Så skidt pyt da.
Tillykke !
Glæder mig til festen !
Der bliver te'vær'te'fal' nok spillet ordentlig musik.

Som min kære mor altid har sagt, når jeg skulle til fest :
Når du forlader festen, så husk at sige pænt tak for idag og undskyld !
Gambrinus

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 13-01-06 15:35

Da jeg så overskriften, troede jeg sq først, at han havde scoret topgevinsten i Lotto.

Men det er da også godt gået at have været tre år på Kandu - så også tillykke til 3773 herfra.

Selv har jeg ganske vist været medlem i 3½ år, men jeg har været fraværende det meste af tiden - og så gælder det jo ligesom ikke rigtigt.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-01-06 15:43

Jamen tillykke 3773

Øv, teksten er sq blevet sort. Før var den blå - og det var meget pænere!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 13-01-06 15:45

med 3 års jubilæet

mvh dova

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-01-06 15:53

btw.

Jeg har netop fundet ud af, hvordan man tilføjer brugere til sin favoritliste - og kære 3773, du var den første der fik æren

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-01-06 15:58

creamy

Kan man tilføje en bruger som favorit, er det ikke kun spørgsmålet/tråden ?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-01-06 16:14

http://www.kandu.dk/usermail.aspx?ss=ans

Ved ikke om linket virker, men prøver!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-01-06 16:15

Så, nu er du også på min favorit liste Ans

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-01-06 16:20

Du går ind i din profil -> private indlæg -> skriv indlæg.

Nu kommer der et søgefelt. Skriv brugernavnet på den du søger -> klik på "søg" og vupti kommer der ved vedkommende to små ikoner "se denne brugers profil" - "tilføj denne bruger til din favoritliste"

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-01-06 16:29

Jeg har lige været i min "profil"

Ganske rigtigt, der står at creamy er min favoritbruger, men det er ikke noget jeg har bestemt LOOL

creamy du må godt blive der, men der er noget galt med systemet LOOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-01-06 16:33

Jeps, der er noget galt! - og 3773 kan slet ikke tilføjes

Søgningen accepterer nemlig ikke tal..

Gylp, tænk hvis kandu vil bestemme, hvem der står på ens favoritliste?!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-01-06 16:39

Ans, er du lige med på en lille test?!

Jeg sletter dig fra min favoritliste. Du ser efter om, du så stadig har Creamygirl på din..

Jeg er nemlig ret overbevidst om, at grunden til at jeg er på din liste, er fordi jeg har tilføjet dig til min..

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-01-06 16:41

Hmm...Det kan forresten ikke passe. Glem det

Accepteret svar
Fra : 3773

Modtaget 500 point
Dato : 13-01-06 17:05

Jamen tak for alle de pæne hilsner fra alle de medsammensvorne! Jeg var faktisk begyndt at hyle da der ikke var nogle der havde sendt hilsen da jeg checkede i middags. Tak skal i have piger!

...Gambrinus, du kommer bare! Så sørger jeg for en kold i køleskabet og John Fogerty Live (fra et eller andet sted i United Bluff) 2003 i dvd'en. Naturligvis fikser jeg en opstilling, der skal sikre dig rigelig nydelse af din begyndende tinnitus og tendens til kvalme pga overvældende rystelse af mellemgulvet. Jeg gad egentlig vide om huset kan holde til det!!!!!!

PS Det kunne være du skulle have bajerne med fra Germanien, Gambrinus. De er vel stadig billigere dernede!

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 13-01-06 17:35

også et STORT herfra
din gamle swinger

Kommentar
Fra : calista

Dato : 13-01-06 17:39

Kæmpe herfra også!!

Godkendelse af svar
Fra : Rina2

Dato : 18-01-06 12:26

Tak for svaret 3773.