/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
"Musik" i Startmenu pist væk ?
Fra : Gambrinus
Vist : 471 gange
40 point
Dato : 10-01-06 21:01

Jeg har, som så mange gange før, når jeg installerer på en PC ,
flyttet systemmappen "Musik" over på en anden partition.
Nu er den væk i Startmenu'en.
Det er også sket før.
Men jeg ka' sgu' ikke få den sat ind i startmenuen igen denne gang.
Og jeg husker som et fiskenet.
Jeg har selvfølgelig været inde i :
Egenskaber For Proceslinje og Menuen Start - Tilpas - Avanceret og rodet godt rundt i flueklatterne.
Sig nu hvad det er jeg har glemt at huske.
Jeg er TRÆT og denne bærbare Dell skal bare afleveres.
Gambrinus

Accepteret svar
Fra : Cosmo007

Modtaget 50 point
Dato : 10-01-06 21:09

jamen..kan jeg gøre kort. når du trykker på start..bare højreklik på noget blåt..der hvor du nu kan uden at trykke på et program..så skulle der gerne stå egenskaber..så trykker du der...tryk på fanen menuen start. tryk på tilpas..så tryk på fanen avanceret..og ja så kommer det i den der menu hvor du kan rulle ned og vælge det

Kommentar
Fra : Cosmo007

Dato : 10-01-06 21:10

p.s. ligner det du har skreve..men prøv da igen :P

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 10-01-06 21:16

Sødt nok Cosmo
Men der har jeg prøvet at slå til og fra masser af gange.
Jeg har også prøvetå at flytte "Musik" mappen tilbage til sin oprindelige placering.
Intet hjælper
Jeg har været ude for problemet før, men har altid fået det på plads igen.
Kom igen
Gambrinus

Kommentar
Fra : Cosmo007

Dato : 10-01-06 21:18

den sku da prøves :P...for mig er det sku kun den eneste mulighed jeg liige kan komme i tanke om :P

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-01-06 21:23

Hvad står den til under Start > egenskaber > blabla > avanceret?

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 10-01-06 21:28

> Cosmo
Også jeg
> Tedd
Vis som link, men jeg har prøvet alle tre muligheder, genstartet, råbt og skreget, banket den hårdt overtastaturet.
DEN VIL IKKE
(Forkælede Dellebarn).
Gambrinus

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-01-06 21:33

Du kan jo altid trække mappen over i Start ved at holde trykke med højre museknap på musikmappen trække den hen over startknappen der så åbner sig, og så kan du placere den derinde næsten som du vil!

Kommentar
Fra : clou

Dato : 10-01-06 22:01

Højreklik på Proceslinien - Tryk på Egenskaber - Tryk på Klassisk visning - Tryk på Fanebladet Menuen Start - Tryk ude i Højre side på Tilføj - Tryk så på Gennemse.

Så skulle den være der.

Clou

Godkendelse af svar
Fra : Gambrinus

Dato : 11-01-06 12:23

Tak alle sammen.
Jeg fik det ikke til at virke, men nu har jeg lært at lave et gendannelsespunkt,
før jeg flytter de sk... mapper og checke om de nu også ligger, der hvor de skal, før jeg går videre.
Man skal lære så længe man har en lever
Cosmo var hurtigst på aftrækkeren. Såååå...
Gambrinus

Kommentar
Fra : Cosmo007

Dato : 11-01-06 14:59

jeg siger bare tak :P