/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
"Hvor SVÆRT kan det være"?
Fra : grethes
Vist : 1015 gange
100 point
Dato : 10-01-06 18:36

Hjææææææææææælp!! Jeg falder snart sammen af grin.

http://www.kandu.dk/Spg80805.aspx

Det er da utroligt!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 10-01-06 18:40

Nu skal du opføre dig ordentligt Grethes. Du skal ikke grine med en "mand" der er syg i sit hoved

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

Han er rablende............

Kommentar
Fra : calista

Dato : 10-01-06 18:42

Nu må det da stoppe!!
Han er jo for pokker IKKE her på kandu!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-01-06 18:43

For nogen er det svært

Du skulle ha' deltaget i denne tråd http://www.kandu.dk/spg80639.aspx

Det er det ene point værd at købe den.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-01-06 18:43

og lad os så håbe at iham også har humor

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 10-01-06 18:44

Øhhh - Jeg mente "gøre grin med", men glemte lidt på grund af grin

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 10-01-06 18:51

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-01-06 18:52

Han kender alt til "lukkeregler" og ved hvordan en anden bruger kan se om han har blacklistet ham/hende.

Tæt på et nyr grineflip

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-01-06 18:52

nyr=nyt

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 10-01-06 18:56

Og han er god til at rette andres stavefejl, faktisk så GOD, at han ikke har tid til at rette sine egne

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 10-01-06 19:00

Jep, jeg kan osse anbefale at købe den tråd som ans henviser til - jamen jeg måtte læse det et par gange før det gik helt op for mig at det virkelig var dét der skete
- Jeg troede simpelthen det var løgn *GG*.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 10-01-06 19:01

Nu skal i holde op ellers blacklister han jer og det ville da være synd for ham at han skal skændes med sig selv

//bentjuul

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 10-01-06 19:02

Nu blir du blacklistet arne. Så kan du ikke skrive i denne tråd mere LOOOOOOOL

FARVELLER og Goodbaj FJOLS

Kommentar
Fra : jabus

Dato : 10-01-06 19:04

Og her gik man og troede at AJ var aflivet for flere år siden.
Han er sgu da helt uden for rækkevidde

Kommentar
Fra : calista

Dato : 10-01-06 19:10

Jeg undrer mig virkelig over, at han ikke fatter "det". At han er til grin...

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 10-01-06 19:15

Berømmelse er som et opium, man bliver afhængig.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 10-01-06 19:18

Citat
Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 07-01-06 21:23
--------------------------------------------------------------------------------
ans har blacklistet mig generelt. Når hun skriver en kommentar f.eks. i denne tråd, kan jeg ikke se hendes normale logo. i stedet står der i en firkant:

i-Error - Denne bruger kan KUN ses hvis du ikke er Blacklistet.

SÅ ved man at man er Blacklistet.

Det var noget af det skæggeste jeg nogensinde har set her på Kandu.

mvh dova

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 10-01-06 19:21

Den tråd du henviser til ans, havde jeg nu også både læst og købt. Da var jeg også ved at knække sammen af grin. Og nu denne.

Hvor får I de billeder fra? Låner I bare af hinanden? Eller .......... ? De er da meget sjove ............. og åbenbart også troværdige!!

Men det siges at være sundt med et "godt grin" og dem har vi da vist fået mange af her i det nye år.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 10-01-06 19:32

Ja ja - grin i bare ................ men jeg så også denne:
"i-Error - Denne bruger kan KUN ses hvis du ikke er Blacklistet."

Den var i mine tre profiler
Og det tog lidt tid inden det gik op for mig at det var fis og ballade.
(det er ikke sjovt at være "sortlistet")

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 100 point
Dato : 10-01-06 19:53

Citat
lham - Siden du første gang meldte dig til på Kandu d: 05-01-2003 har du stillet 32 spørgsmål. I alle de spørgsmål, har Kandu'er svaret dig. KUN 5 gange har du lukket dine spørgsmål og givet point og svaret på de kommentarer som du har modtaget.

Hvorfor tror du så i dag at nogen GIDER at svare på dine spørgsmål?

Gå ind i dine GAMLE spørsmål. LÆS dem og LUK dem. Så KAN det være at du igen kan få svar på dine spørgsmål!!

Det er OK at stille spørgsmål. Men hvis man ikke er opdraget til, og har lært at sige TAK, så er der altså en grænse.

DIN grænse blev nået for længe siden iham. DU skal ikke bare bruge KANDU og Kandu'erne.

Du skal også lære at sige TAK for hjælpen.

Og før du lærer det, skal du ikke regne med at få hjælp.

Nu HAR backtee givet dig et par links. Men det var KUN fordi han ikke kendte dig.

Hvis du lukker dine 27 spørgsmål, så OK.

Og det kommer fra en der ikke er sen til at bebrejde andre for uvedkommende kommentarer.

(((((((((( ))))))))) (ryste-på-hovedet-smiley

mvh dova

Kommentar
Fra : Jesper_wood

Dato : 10-01-06 19:55

(Ny bruger) Ham arne.jacobsen hvad sker der lige for manden ?
Har han altid været sådan ?
I denne tråd håner han mig total. Kommer jo til kandu.dk for at få hjælp.
Kan man ikke bare smide ham a kande.dk ??????
J Skov

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 10-01-06 22:19

Det skal du ikke tage dig af skov.
Aj er her også for at få hjælp - der er bare endnu ingen der ved hvordan de skal hjælpe.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 11-01-06 07:14

Jeg er nu enig med Arne.Jakobsen i, at når et spørgsmål er besvaret, skal det selvfølgelig lukkes.

Kandu bygger nu engang på pointsystemet - og det fungerer jo ikke efter hensigten, hvis man bare lader besvarede spørgsmål stå åbne. Det synes jeg er så selvindlysende, at det ikke behøver stå i nogen regel.

I øvrigt vil jeg da også godt give ham ret i, at det er temmelig plat at lade et besvaret spørgsmål stå åbent, bare fordi man ikke gider lukke det.

Så på nogle punkter er han såmænd fornuftig nok. Bare ærgerligt, at han ikke kan finde ud af at opføre sig ordentligt.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 11-01-06 09:43

Jamen Rellom, AJ har skam ret i flere ting..sådan hen ad vejen
Det store altoverskyggende problem er hans måde at opføre sig på, hans måde at skrive til andre mennesker på, hans attitude overfor unge brugere der måske ikke er så velformulerede og så dét at han simpelthen 'skræmmer' nye brugere væk fra kandu.dk.

Jeg kan godt forstå hvis folk ikke vil stille et seriøst spørgsmål, hvis/når de støder på nogle af de tråde hvor AJ optræder og tér sig. Det er der bestemt ingen grund til at udsætte sig selv for, hvis man kan finde et andet sted at hente kvalificeret hjælp.

Venlig hilsen Dorthe.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-01-06 09:58

Rellom

Jeg vil som vil.du give dig principielt ret i" lukke spørgsmål problematikken" men det tilkommer under ingen omstændigheder arne at styre dette. Der er IKKE hans opgave, men hans helt igennem usympatiske adfærd har nu gjort dette forholds simple lukke sp- problem" til et spørgsmål om HVEM der skal styre dette og egentlig ikke hvorvidt sp. skal lukkes eller ej. Kandu har jo netop i derses nye form lavet en sanktion overfor spørgere, der ikke selv lukker sp, og så skulle dette vel være nok, og landsbytossen skal bare holde sin mund

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 11-01-06 15:07

Klumme

Jeg ville nu synes, det var helt ok, hvis AJ gjorde mig opmærksom på, at jeg havde et ubesvaret spørgsmål stående åbent - forudsat at han gjorde det i en ordentlig tone, selvfølgelig.

Men hvis han ikke gjorde det i en ordentlig tone, ville jeg med største fornøjelse køre ham gennem kødhakkemaskinen rent verbalt. Så det ville sådan set heller ikke være noget problem.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 11-01-06 15:15

Rettelse: ubesvaret spørgsmål > besvaret spørgsmål.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 11-01-06 15:37

AJ retter alene henvendelse om lukning af spørgsmål for at redde sig point, point som ikke kan bruges til noget som helst, det er absolut ikke fordi han vil være flink, han har en bagtanke med det.

Jeg har set ham rette de henvendelser i spørgsmål som han ellers ikke deltog i, bare for at få point. men ellers er jeg enig i emesens kommentar 10.01.06 kl. 22.19 som fortjener en gentagelse
Citat
Aj er her også for at få hjælp - der er bare endnu ingen der ved hvordan de skal hjælpe.

//bentjuul

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-01-06 18:25

For hulen da, hvad sker der.

Jeg bliver ved med at få mails til denne "tråd" , men intet nyt.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-01-06 18:29

Endnu en fejl i det nye system!

Det er når folk sender et tomt indlæg (for at følge med i denne spændende debat LOL)

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 13-01-06 18:32

Ja, det er lidt irriterende - men nu er der da kommet to nye indlæg ud af det.

Nej, tre nye indlæg oven i købet.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-01-06 18:39

Det er da irriterende at det "hul" bliver udnyttet.

Jeg må nok skrive til kandu, så bliver molo "glad" for mig

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 13-01-06 18:41

Beklager,

Et af dem af mine

I er ekstremt underholdende, jeg har lige fået en lækker weekend ødelagt pga. at barn, der lige kom til at hoppe til den ene side, hvor jeg reddede ham, med en heldigvis kun midlertidig rygskade.......... Jeg har ingen fjernsyn, så I er mit "Robinson"

Jeg har indtil nu ingen kommentarer til spørgsmålet, men vil gerne følge det.....

Det har jeg på det gamle Kandu kunne gøre uden at der blev sendt tomme mails til nogen - der står stadig "du kan følge det anonymt", det var det jeg troede jeg gjorde, med deraf følgende mulighed for at smide en kommentar ind, hvis jeg synes den var relevant

Nok en af de ting KanDu skal rette, for det virkede faktisk OK i det gamle system.

Hav en god weekend - Knus Ripley

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-01-06 18:47

Knus til dig TheRipley

Denne funktion at man kunne følge med på sidelinien fungerer stadig, men på nuværende tidspunkt bliver der sendt en mail hver gang.

Du er tilgivet

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-01-06 18:49

hehe, ja gu' er du tilgivet Ripley

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 13-01-06 18:53

Yes, Jeg er tilgivet

Og synes tråden er god, så siden jeg alligevel skal sidde og kede mig hele weekenden () kan I risikere, at jeg også begynder, at blande mig

Men synes alligevel KanDu skal rette deres fejl.........

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-01-06 19:18

Nu fjerner jeg fluen..

Nogen driller

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-01-06 20:17

grethes,

der er en der driller dig

Jeg får flere mails til denne tråd, men der er ikke nogle nye indlæg.

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 13-01-06 21:02

Jeg fatter ikke en dyt. Har også fået en masse mail, uden nye indlæg ......... men ikke lige tilfældet nu, hvor der var masser af nye indlæg. Måske der er fordi, jeg bliver mindet om "tid at lukke"

Men, hvad der også er mærkeligt ....... http://www.kandu.dk/Spg80645.aspx
Her får jeg også mail om nye indlæg, uden der er nogen, og hvad der er endnu mere mærkeligt, så har jeg flere gange måttet betale hele 1 point for at komme ind og se. Måske der også er et eller andet her, der ikke funker helt endnu. Om det er når jeg går ind og prikker på linket i mailen, jeg skal betale? Har jeg ikke fundet ud af endnu.

Men synes da ellers der er kommet meget godt i det nye Kandu.

Skal nok snart "lukke" dette spørgsmål! Men det er lidt svært, hvilket svar jeg skal acceptere. Så det må jeg lige tænke lidt over

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-01-06 21:10

Har du deltaget i den tråd, du henviser til?

Jeg har fra starten været blacklistet og kan ikke købe mig til tråden.

Ja, der er sket flere nye ting på kandu. Jeg tror det bliver ret godt, når fejlene er blevet rettet

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 13-01-06 21:29

Ja, jeg har en enkelt kommentar i den tråd, jeg henviser til.

Kan man ikke engang købe sig til en tråd, man er blacklistet fra? Tror endnu ikke jeg er blacklistet, men måske det kommer .............

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-01-06 22:13

Du kan ikke købe sig til en tråd, du er blacklistet fra.

I den sidste tråd, som du henviser til ved jeg, at jeg er blacklistet. Tråden er nu lukket, men jeg får denne meddelelse

Citat
Din profil er blevet udelukket fra dette spørgsmål af arne.jakobsen, du har derfor ikke rettigheder til at kunne tilføje nogen kommentar eller på anden måde deltage i denne debat.

Jeg kan heller ikke købe spørgsmålet.

Sådan er det på nuværende tidspunkt.

Godkendelse af svar
Fra : grethes

Dato : 24-03-06 20:16

Tak for svaret dova. Oprydning i gamle tråde .............. her