/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
The Blacklist....
Fra : rwo
Vist : 1265 gange
10 point
Dato : 07-01-06 20:57

Når man nu blacklister en person - hvad sker der egentlig så??

Er personen klar over at han er blacklistet?
Kan han overhovedet se de spørgsmål man stiller?
Gælder the blacklist kun for en bestemt tråd, hvor man har bestilt blacklisten, eller er han totalt udelukket??

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 07-01-06 21:02

"Blacklist bruger
Dette er et stort ønske hos mange. Det er nu muligt at blackliste en bruger fra dine indlæg. Der er 2 måder at blackliste en bruger på, du kan vælge at gøre dette via et af dine spørgsmål, dvs. at den blacklistede bruger ikke må kommentere dit spørgsmål. Den anden måde er at du blacklister brugeren fra alle dine fremtidige indlæg, dette betyder både dine spørgsmål og dine tip. Dette gøres inde fra brugerens profil, her kan du trykke på "Blacklist"."

Taget fra Kandus egen Omlægning under Nyheder øverst til højre

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 07-01-06 21:03

Ja hvis du er blacklistet vil du ikke kunne kommentere et spørgsmål fra din blackmailer øh lister men du kan got se spørgsmålet!

Kommentar
Fra : rwo

Dato : 07-01-06 21:05

Jeg er godt klar over hvor jeg kan finde kandu´s regler, men jeg synes ikke helt de svarer på mit ovenstående spørgsmål!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-01-06 21:07

rwo

Du kan selv bestemme om du kun vil blackliste en bruger i et bestemt spørgsmål, eller om det skal gælde i alle spørgsmål.

Hvis det er i et enkelt spørgsmål kan du førat blackliste brugeren nå denne har deltaget i spørgsmålet.

Hvis du vil blackliste brugeren generelt i alle dine spørgsmål, skal du ind i brugerens profil og blackliste der.

Det du får ud af at blackliste er at brugeren ikke kan komme med kommentarer i tråden, men den pågældende kan læse det hele.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-01-06 21:13

Jeg er blacklistet i en tråd, der står følgende

Din profil er blevet udelukket fra dette spørgsmål af xxx.xxxxxxxx du har derfor ikke rettigheder til at kunne tilføje nogen kommentar eller på anden måde deltage i denne debat.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 07-01-06 21:13

Synes nu ellers det står i rimelig klar text! Du kan blackliste en bruger i et enkelt spørgsmål (Kun dit eget) bed at trykke på blacklist i spørgsmålet, eller i alle fremtidige tips eller spørgsmål fra dig ved at klikke dig ind på brugerens profil og blackliste der!

Kommentar
Fra : rwo

Dato : 07-01-06 21:15

Og ANS.. har du blacklistet mig, eller har du bare et specielt billede på nu??

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-01-06 21:17

Du er ikke blacklistet

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 07-01-06 21:18

rwo - Du kan blackliste en bruger på 2 måder.

1. Hvis der k ommer en bruger ind i ét af dine spørgsmål, og du synes at han/hun er irriterende og ikke længere skal have lov til at kommentere din tråd, kan du nederst i vedkommendes kommentar trykke på Blacklist. SÅ forhindrer du brugeren i fortsat at komme med kommentarer i DEN tråd.

2. Hvis du ønsker at Blackliste en bruger fra ALLE dine tråde og Tip's, kan du trykke på vedkommendes navn. Du får så adgang til vedkommendes profil. Øverst står der: Skriv til <brugernavn> og Blacklist bruger.

Trykker du på Blacklist bruger, får du mulighed for at fortryde, men siger du JA, er Han/Hun blacklistet fra alle DINE spørgsmål og Tips.

Som systemet virker i dag, kan man ikke fjerne en profil fra sin Blackliste, men det kan ændres hvis der viser sig behov for det.

3. Hvordan kan man SE om man er blevet Blacklistet af en bruger?

Når du åbner et spørgsmål stillet af en profil, der har blacklistet dig, får du at vide at du er blacklistet og IKKE har mulighed for at kommentere. Når du åbner et Tip får du at vide at du ikke har lov at kommentere eller vurdere tippet.

Når du er inde i et andet spørgsmål der IKKE er dit eget, kan du se på nogle profilers LOGO at disse fortæller at du ikke er inde i varmen. Du ser altså ikke deres logo, men et Fobudt-logo.

Ja - Det er hvad jeg har fundet ud af indtil nu. Hilsen AJ

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 10 point
Dato : 07-01-06 21:21

Citat
Er personen klar over at han er blacklistet?
Kan han overhovedet se de spørgsmål man stiller?

1. ja

2. ja

Citat
Gælder the blacklist kun for en bestemt tråd, hvor man har bestilt blacklisten, eller er han totalt udelukket??

Det kommer an på om du kun har blacklistet brugeren i en bestemt tråd.

Hvis du i brugerens profil blacklister, så vil han/hun være udelukket fra at komme med kommentarer i de spørgsmål, du opretter.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 07-01-06 21:23

ans har blacklistet mig generelt. Når hun skriver en kommentar f.eks. i denne tråd, kan jeg ikke se hendes normale logo. i stedet står der i en firkant:

i-Error - Denne bruger kan KUN ses hvis du ikke er Blacklistet.

SÅ ved man at man er Blacklistet.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 07-01-06 21:24

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-01-06 21:24

Hvordan ser et "forbudt" logo ud

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 07-01-06 21:25

ans vrøvler igen igen. læs mine kommentarer.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-01-06 21:26

KMPLAG

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 07-01-06 21:27

Hun kan ikke bandlyse øhh blackmaile øh blackliste (der var den) dig i andres spørgsmål Arne! Og det er altså kun et billede hun forøvrigt har hugget fra en anden bruger

Prøv at højelikke på hendes billede og gem det så kan du osse bruge det som billede

Sorry at rette dig i din vildfarelse!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 07-01-06 21:29

Der burde refereres til denne tråd under vittigheder

Godkendelse af svar
Fra : rwo

Dato : 07-01-06 21:30

Tak for svaret ans.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 07-01-06 21:30

ans - KUN DU kan spørge SÅ dumt!!! se på mit logo. Lige som du har blacklistet mig, har jeg også blacklistet dig.

I øvrigt har jeg lige beskrevet det for rwo. Kan du heller ikke læse. Hold kæft hvor du dog opfører dig ½-hjerneagtigt.

Men mange drenge synes jo at du er ÅHHH så sød bare fordi du er kvinde. Bvadr.

Også selv om du lige i en anden tråd har fortalt en seriøs spørger at en af verdens giftigste edderkopper IKKE er spor farlig. Endnu engang BVADR.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 07-01-06 21:31

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-01-06 21:32

Det er den bedste vittighed i laaaaang tid

tedd, jeg har ikke hugget noget, men fået lov til at bruge det.

KMPLAG, det fungerede som det skulle

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 07-01-06 21:33

Iøvrigt kan du osse ophæve en blacklistning igen, Arne!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 07-01-06 21:33

rwo - Det svar ans giver er DIREKTE forkert.

Hun svarer til dit første spørgsmål: JA

Det er direkte forkert.

RWO. At du på trods af kommentarerne i denne tråd vælger at acceptere ans's svar fortæller mere om din manglende hjernekapacitet end om noget andet. BVADR.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 07-01-06 21:35

Jeg er den ENESTE, der har svaret korrekt på dine spørgsmål. JEG HAR UNDERVIST DIG. DIN IDIOT. Og du fatter det ikke. Hvil i fred. RIP.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 07-01-06 21:36

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 07-01-06 21:38

Skal vi ikke allesammen sætte os i en rundkreds?!

Dem vi ikke kan lide, peger vi på og råber "BVADR"

Vi kan kalde det for "arnelegen"

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 07-01-06 21:38

Ja til at personen er klar over han er blacklistet? Det da ikke forkert Arne!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 07-01-06 21:40

Må hellere skifte tilbage igen inden nogle hugger Le Bart!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 07-01-06 21:43

Øv, jeg tror sq at arne blev sur LOOOL

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-01-06 21:43

Earney

Jeg ser stadig Barney.

I er lige kloge du og Barney.

Et grineflip, som er et af de bedste :_D

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 07-01-06 21:44

Ok skulle ha stået lånt, ans! Hos nogle er det jo det samme (har jeg hørt)

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 07-01-06 21:47

Du får den igen Ans, skulle bare lige prøve

Kommentar
Fra : rwo

Dato : 07-01-06 21:58

AJ, jeg har tidligere bedt dig om at holde dig væk fra mine tråde, og vil gøre det igen.

Hvis du forventer at få point fra mine spørgsmål, så tror du forkert, så spar hellere din tid....

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 07-01-06 22:04

Ans - det er humor det der

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 08-01-06 01:45

Er der sket noget i aften - og hvorfor har du blakket mig ans - det kan jeg se i dit profilbilled for det er det samme billed jeg får når jeg går ind i arne.jakobsens tråde han har også blacklistet mig og han har samme profilbilled som dig ??

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 08-01-06 02:53

WOW, jeg måtte købe mig ind her ...

Men - Det var aaaalle poængerne ..øhh HELE poæget værd

Godt nok en griner af de helt store!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-01-06 06:55

--> rwo

Hvis der bliver lavet noget alá "kandu awards"

Så stemmer jeg på denne, som årets mest morsomme tråd

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-01-06 09:46

Ja, det var en sjov aften.

Jeg kan stadig få et grineflip over denne tråd

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 09-01-06 12:47

Denne fortjener en gentagelse
Citat
Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 07-01-06 21:23
--------------------------------------------------------------------------------
ans har blacklistet mig generelt. Når hun skriver en kommentar f.eks. i denne tråd, kan jeg ikke se hendes normale logo. i stedet står der i en firkant:

i-Error - Denne bruger kan KUN ses hvis du ikke er Blacklistet.

SÅ ved man at man er Blacklistet.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 20-01-07 00:56

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 20-01-07 01:01

Den kom godt nok lidt bagefter Manse men det gør ikke noget, så kunne man gå genopfrisket tråden og hygge sig endnu en gang

God weekend (denne weekend og ikke den for ½ år siden )

Dorthe

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 20-01-07 01:02

Nøøøøj, den var jo et helt år gammel
Jeg kom til at se på årstallet som måneden

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 20-01-07 01:09

hold da k.... hvor var det morsomt

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 20-01-07 01:10

Jeg er lidt langsom i optrækketdet kan tage årevis
før jeg kommer i tanke om at jeg har lukket katten ud på altanen,så må jeg fjerne skelettet og anskaffe mig en ny

Selv god weekend

Manse9933

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 20-01-07 01:41

stakkels stakkels kat...
ses i .....2008?

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 20-01-07 01:46

og 09 og måske i 200?

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 22-05-07 16:45

Hold da ferie en skæg tråd denne her. Den får lige og *****
Det må da hedde practical joke.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-05-07 16:49

Ja, men tråden var sjovere, da jeg brugte et andet logo

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 22-05-07 16:52

Jeg kan godt huske det logo.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 22-05-07 22:33

Uhh jeg husker den osse

Meeeen.....jeg kan huske at jeg (næsten) syntes dte var synd