/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Hjælp til digitalt videokamera
Fra : trytter
Vist : 468 gange
30 point
Dato : 07-01-06 15:04

hej! Jeg har lige købt mig en helt ny q-tec firewire kort til min pc! og xp klarede også at indstallere kortet selv! men når jeg tilslutter mit digital kamera, sker der INTET? hvorfor :( det er iriterede! Nogen der kan hjælpe mig:( mit videokamera er et JVC gr-d23e og det har self dv tilslutning :)! men der sker intet når jeg tilslutter det med kablet!

SORRY men har kun 20 point :( men håber i vil hjælpe mig!

Vh. Tobias

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 07-01-06 15:11

Der sker intet, før du tænder for cameraet.

Kommentar
Fra : trytter

Dato : 07-01-06 15:12

HEj :) har skam tændt det :D heh det er ikke det! har prøvet at tænde det på alle funktionerne!

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 07-01-06 15:19

Funktionen skal hedde PC, du har indstalleret driver til cameraet, og dine usb porte er iorden.

Kommentar
Fra : trytter

Dato : 07-01-06 15:20

det er jo IKKE usb:) det er firewire! og der er da ikke noget der hedder PC og driver? det skal der ikke til den FINDER jo ikke engang det!

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 07-01-06 15:26

Det var nu også fireware, jeg mente - kører portene som de skal. Den skal om ikke andet finde en ukendt enhed.

Kommentar
Fra : trytter

Dato : 07-01-06 15:27

Den finder intet... og den siger jo kortet virker fint :)

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 07-01-06 15:30

Systemet kan sige så meget, det er ikke ensbetydende med, at det også virker. Du skal finde en enhed, du ved kører, og afprøve med den. Eller tilslutte via usb, hvis du har den mulighed.

Annuller spørgsmålet
Fra : trytter

Dato : 06-02-06 23:06

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål