/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Liteon SOHW-1693 dvd brænder
Fra : k_m_s
Vist : 472 gange
100 point
Dato : 06-01-06 20:03

Hej
I min nye pc er der en liteon SOHW-1693 DVD +/-R/RW/+R DL CD-R/RW.
Men den kan ikke se når jeg kommer en cd i den, der er ingen problemer med dvd'er. når der er en cd i den siger den at der ikke er noget medie i.
Er der nogle der har en ide?
Hilsen
K_M_S

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 06-01-06 20:12

Er det når du skal brænde en CD ?

Kommentar
Fra : k_m_s

Dato : 06-01-06 20:16

Også når jeg skal brænde men også hvis jeg f.eks. sætter en musik cd i og vil afspille.

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 06-01-06 22:11

På Leverandør hjemmesiden
http://www.liteon.com/prod/getProduct.do?xml_id=4_2&menu_id=4_2_7&cid=1_7_8&pid=117
Står der at den skal kunne...

Tænker lige på om det er en god ide at fjerne drevet i enhedshåndteringen og lade den opdatere ny Hardware...

Det kan jo være der er en indstilling den har glemt...

Bare et forslagt

mvh Benjamin

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 06-01-06 22:14

Er det hver gang du sætter en cd i ?

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 06-01-06 22:17

Har du prøvet at få leverandøren til at kigge på problemet? Der er ved garanti på dyret...

Det kan jo være drevet ikke kan komme helt ind til centrum af skiven....

Bare et forslag.

Mvh Benjamin

Kommentar
Fra : k_m_s

Dato : 06-01-06 23:58

ja det er hver gang jeg sætter en cd i.

Kommentar
Fra : k_m_s

Dato : 07-01-06 16:30

Nu har jeg prøvet at geninstallere driveren uden held. Den kan overhovedt ikke se cder men godt dvder.
????????????????
K_M_S

Accepteret svar
Fra : Benjamin.Hansen

Modtaget 100 point
Dato : 07-01-06 23:56

Så skal du en tur til skranken og få skiftet dig CD drev....

Desvære,--

Mvh Benjamin

Kommentar
Fra : k_m_s

Dato : 08-01-06 14:24

Jeg har fundet ud af i et forum på liteons egen hjemmeside at jeg langt fra er den eneste med lige det problem, at dvd kan ses men ikke cd.
Så er det jo spændende om liteon vil gøre noget ved det.
K_M_S

Godkendelse af svar
Fra : k_m_s

Dato : 11-01-06 19:53

Tak for svaret Benjamin.Hansen.
jeg bliver nødt til at gi dig point
jeg var inde og få drevet skiftet idag, det var kaput.
K_M_S

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 11-01-06 19:54

Jubbbiiiii
Du er så et problem fattigere... Dejligt
mvh Benjamin