/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Har jeg ret?? LOOL
Fra : Klumme
Vist : 564 gange
10 point
Dato : 06-01-06 14:55

Har jeg ret.....

http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=328948

Har visse grupper i befolkningen problemer med deres seksualitet, og tér sig som hulemænd i Danmark

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-01-06 15:21

Tænker du på noget specielt objekt?

F. eks. en med en meget stor erfaring i dukker?

Kommentar
Fra : pims

Dato : 06-01-06 15:37

Det er jo smag og behag. Nogen kan li' kvinder, andre kan li' mænd. Og så er der nogen der syntes, at mannequindukker hotte...

Kommentar
Fra : dova

Dato : 06-01-06 15:53

"har visse grupper i befolkningen problemer med deres seksualitet

http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=327813

mvh dova

Accepteret svar
Fra : creamygirl

Modtaget 10 point
Dato : 06-01-06 15:58

I skal ikke tro på alt, hjvad I læser i EB - men historierne er da underholdende

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 06-01-06 16:34

Citat
Har visse grupper i befolkningen problemer med deres seksualitet, og tér sig som hulemænd i Danmark

]hør]
Hmm som SVAR (det skal der jo gives) på dit spørgsmål, Klumme, må jeg så sige:

NEJ du har ikke ret!!
.... I hvert tilfælde ikke lige i forbindelse med nævnte artikel
....Men lignende ting og sager foregår såmænd sikkert osse hér

Men - Det foregik nemlig ikke i Danmark

http://www.ananova.com/news/story/sm_1673829.html

Citat
Manden blev opdaget, da kolleger ville åbne forretningen i Antalya på den tyrkiske sydkyst

Venlig hilsen Dorthe

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 06-01-06 16:35

Det går ikke så godt med citaterne

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 06-01-06 17:17

Jeg kan altså ikke se det unormale i de artikler.
Er der noget jeg har overset ? ? ?
Gambrinus

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 06-01-06 20:23

Vi er sgu blevet så snerpede..helt ærligt..det er en dukke han har forulempet..

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 06-01-06 20:33

Ja, det er da langt værre med hesten

Dog vil jeg ikke påstå, at "dukkemanden" er helt almindelig. Jeg mener, at gemme sig for at forulempe en dukke - den er sq langt ude!!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-01-06 22:10

Ihh altså Mango loooool . Skønt du lever op til mine forventninger, og AU ikke fatter en syt. Snerpthed er der ikke tale om, men om hvad der sker inde i bolden på en mannequin-dukkeboller.

Ja Creamygirl.... stakkels hest LOOOOL

Nå men ski med det. Skulle bare bruge sp. til at se om jeg kan dele point mellem 2 brugere

Godkendelse af svar
Fra : Klumme

Dato : 06-01-06 22:12

Øhhh det kan man ikke mere, eller osse er det mig der ikke kan finde ud af det

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 07-01-06 00:26

Citat
men om hvad der sker inde i bolden på en mannequin-dukkeboller.

For slet ikke at tale om. hvad der foregår oven i hovedet på den mannequin-dukke.
Jeg tør vædde på, at den selv har spillet op !
Gambrinus

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-01-06 06:55

Nååå Gambrinus. Du mener at den har spillet op, og at det dermed var selvforskyldt

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 07-01-06 08:23

Jeg mener te'hver'te'fald, at der er tale om formildende omstændigheder.
Der var jo ikke en barbiedukke, der var tale om, men en fuld-voks(en) mannequin-dukke.
Thi kendes for ret :
Dukke(for)føreren idømmes en betinget dom for voldtægten med prøvetid på 7½ år
samt livsvarig samfundstjeneste i sædbanken.
Gambrinus

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-01-06 10:00

LOOl Der er altså noget med de heste.......

http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=328953

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 07-01-06 10:04

Jeg er mundlam!!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 07-01-06 10:08

Neeeej, 10 påænger og 5 stjerner!

Tak Klumme

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 07-01-06 10:38

Det er et stykke tid siden, jeg så en artikel om en mand i England, der var blevet forelsket i en ged på en mark.
Det var nær et jernbanespor.
Det pinlige var, at lige ud for happeningen standsede et tog for et signal.
Det er vel unødvendigt at sige, at manden ikke brød sig om, at mange mobiltelefonerer er forsynet medkamera.

Gambrinus

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 07-01-06 12:31

Jamen det er jeg da glad for at jeg gør Klumme

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 07-01-06 12:59

Ordet snerpet, er nok nær det eneste ord, der IKKE falder mig ind, når jeg tænker på Klumme!

Pudsigt

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 07-01-06 14:59

Lige for at blive lidt seriøs.
Det kan altså ikke bringe mit pis i kog, at en mand tilfredsstiller sig på en hest, ko, får eller ged.
De tager næppe skade, så længe de ikke bliver direkte mishandlet.
Det er vist heller ikke ulovligt og hvis det kan dæmme op for sådan noget som dette her :
http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=328924
DET ER SYGT !
Gambrinus