/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Skævt lem, hvad syns du kvinde
Fra : AhHaIC
Vist : 1688 gange
100 point
Dato : 06-01-06 03:57

Jeg er nysgerrig efter at høre fra jer kvinder om i nogensinde er kommet hjem med en fyr der havde en "krummerik" som det kaldes når en mands lem er skævt og krummer. Hvad syns i om en fyr med sådan en bandit? Er det godt eller skidt? Er det frækt eller mindre frækt? Gør det sexen bedre eller dårligere ? - hvad vil i helst, den lige eller krummerikken?..

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 06-01-06 08:10

Det er fuldstændigt ligegyldigt, det handler om manden..ham ovenfor bæltestedet

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 06-01-06 10:07

Du skal da bare mærke efter hvordan den på virker dig.....

Det er nydelsen og hverken størrelsen, krumningen der gør det....

Nyd det og spekuler ikke mere på det....

Iøvrigt mener jeg at have læst man ved en ganske lille indgreb kan få det rettet...

men hvem vil gerne skæres der.... *BF*

Manden er jo ikke syg

så bare igang og nyd det *SS*

god weekend

Kommentar
Fra : rwo

Dato : 06-01-06 13:22

Jeg vil være ærlig og sige, at jeg engang har været sammen med en, hvor skæv+krum var så slemt, at det næsten var umuligt at gennemføre...

Jeg finder det meget lidt tiltrækkende!

Jeg ved det selvfølgelig ikke, men jeg vil altså tro at dette "tilfælde" var i den værre ende.

Hilsen...

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 06-01-06 16:48

Én af mine veninder røg engang hjem i seng med en fyr, der viste sig at have en rigtig "krummerik", som bøjede nedad. Hun sagde, at de måtte opgive deres forehavende efter adskillige forsøg, da det var fpr smertefuldt til at hun kunne gennemføre det.
Perdsonligt vil jeg helst have én der er nogenlunde lige. Alle pikke svinger jo lidt den ene eller den anden vej, men direkte en krummerik har jeg ikke lyst til at opleve. Synes ikke det er noget kønt syn. (Har set én men ikke prøvet!)

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 06-01-06 20:06

hmm, synes godt nok det er lige meget..vi kan jo ikke alle være lige perfekte. Men er det et direkte problem at indføre kalorius, var det måske en ide med et indgreb (operation)

Kommentar
Fra : AhHaIC

Dato : 07-01-06 02:57

Kan fortælle jer at "indgrebet" ikke er så simpel som det er skrevet visse steder.. Resultatet er i største delen af tilfældende lige frem smærtefulde og værre for krummerikfyren.. Men altså, lige som vores dillere er skæve, er jeres fuger også skæve, foreskellen er bare man ikke kan se det.. For nogen kvinder har de haft den for dejlige mest stimulerende oplevelse med en krummerik, mens det med andre piger, nærmest ikke er muligt, fordi nøglen og nøgle hullet slet ikke passede sammen.. Men tak for svarene, var lige det jeg søgte.. rigtige kvinder der har prøvet en rigtig krummerik som har haft en oplevelse ud over det almindelige i forhold til en lige almeindelig, ordiner, regulær ikke særlig anderledes diller

Kommentar
Fra : rwo

Dato : 07-01-06 10:35

Så fordi jeg ikke har haft en god oplevelse med en fyr med en krummerik, så er det min skyld? Og jeg er ikke en rigtig kvinde?

Måske skulle manden bare acceptere at han ikke er så godt udrustet som en gennemsnitsmand, og prøve at lave være med at finde undskyldninger, der kan give kvinderne skylden!

Kommentar
Fra : norden12345

Dato : 25-01-06 01:36

Er pt kæreste med en fyr, som har en "krummerik" - hehe - den bøjer lidt til den ene side...

han er den bedste seksualpartner jeg har haft, og at den er skæv har hverken haft en positiv eller negativ effekt, det har været totalt ligegyldigt.

tror at det absolut INTET betyder i langt de fleste tilfælde, men hvis den er meget krum kan det måske give fysiske problemer ved samleje..

kh.