/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Mange point?
Fra : sverola
Vist : 669 gange
50 point
Dato : 03-01-06 17:58

Er det ikke lidt fejl at du kan slette et spørgsmål selv??? Jeg svarede igår på et spørgsmål som var sat til 500 point og idag var det pist væk HHMMM???
Dvs at det er bare at sætte et spørgsmål ind til 999 point og så slette det når du har fået svaret uden at honorere for det...Det burde da i det mindste koste spørgeren det antal point han/hun har sat selvom det bliver slettet ....Eller????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-01-06 18:05

høh - det er lidt dumt - for pointene kommer ikke retur som før

Kommentar
Fra : dova

Dato : 03-01-06 18:06

Man kan med de nye regler til enhver tid annullere et spørgsmål man har stillet.

Men så vidt jeg har forstået, får man ikke pointene igen.
Så er de bare tabt.

mvh dova

Kommentar
Fra : dova

Dato : 03-01-06 18:08

Citat
thøh - det er lidt dumt - for pointene kommer ikke retur som før

Nej, men før kunne man jo heller ikke annullere et spørgsmål hvis der var kommet kommentarer, som man kan nu.

Så i teorien kan man nu få svaret og så bare annullere, nogen tror måske, at de får pointene tilbage.

mvh dova

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 03-01-06 18:09

Jeg mener du har delvis ret - og aner virkelig ikke hvad disse pointændringer skal til for?!

Som det er nu - tror jeg ikke der er nogen der ved om, pointene går tilbage til spørgeren, eller om kandu banken inddrager dem..

Men forestil dig en anden "tænkt" situation.

Du stiller et spørgsmål, hvor alle svarene er noget lal, som du slet ikke kan bruge til noget. Hér vil det jo være fair, hvis du så kunne annulere spørgsmålet og få dine udlovede point tilbage..

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 03-01-06 18:12

Men de værste ændringer er lige godt Kvalitet af svar til et spørgsmål samt Kvalitet af tip

Det er helt plingeling

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 03-01-06 18:20

Jaa..... Det er vel OK
Vi undgår, at der ligger en hel masse spørgsmål og roder, der ikke har fået et fyldestgørende svar.
Jeg mener, når man skal søge.
På denne måde vil man kun få hits, der kan bruges til noget.
Hvis i forstår hvad jeg mener.
Bortset fra det mener jeg stadig, at pointsystemet skal helt afskaffes.
Det burde være fuldt ud tilstrækkeligt, at man altid får 1 point for et accepteret svar.
Jeg er irriteret over alle de spørgsmål, der kun er oprettet for at give point frem og tilbage.
Gambrinus

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 03-01-06 18:23

For mit vedkomende har jeg tænkt over, helt at undlade at bedømme tips, når jeg får mulighed for det.
Gambrinus

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 50 point
Dato : 03-01-06 18:25

Jeg har lavet en test til 100 point.

Annullerede spørgsmålet efter at der var svaret.

Ingen point retur.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 03-01-06 18:25

Muligheden for IKKE at bedømme tip har du da haft hele tiden Gambrinus

Godkendelse af svar
Fra : sverola

Dato : 03-01-06 18:30

Tak for svaret ans.Så fik jeg da afklaret dette
Nu må jeg nok hellere lukke dette spørgsmål før det tager helt af...

Mvh sverola

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 03-01-06 18:31

Creamy din nød !
Det ved jeg da godt, men det er først nu, jeg er begyndt at tænke (over det)
Gambrinus

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 03-01-06 18:36

Sverola.

Hvis du kan huske hvem der stillede spørgsmålet, så kan du i vedkommendes historik se spørgsmålet

under "annullerede spørgsmål" Måske har han/hun skrevet, hvorfor det blev annuleret..

Gambrinus --> Nåå, dt kunne du bare have "sagt" noget tydligere..

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 03-01-06 21:26

Creamygirl det kan jeg desværre ikke huske.........Det er ikke så vigtigt jeg ville jo bare vide om det var nogle som gjorde sådan nogle numre med at stille spørgsmål og ikke besvare....Men takket være jer fik jeg da svar på mit spørgsmål og kan nu atter sove roligt