/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Kandu points...
Fra : rwo
Vist : 435 gange
10 point
Dato : 02-01-06 19:06

Hej!

Er det ikke meningen, at man skal modtage 20 point pr dag man logger på? Jeg har kun fået 10 point idag?

Hvad har du fået?

(Har desvære ikke flere point...)

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 20 point
Dato : 02-01-06 19:07

10 point efter det "nye kandu"

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-01-06 19:09

http://www.kandu.dk/PointRules.aspx

Reglerne er blevet ændret.

Godkendelse af svar
Fra : rwo

Dato : 02-01-06 19:14

Kode
10 point efter det "nye kandu"

Øv.. Det har da da intet formål

Men så skal jeg vist til at spare lidt sammen... Var lidt for gavmild til jul

Synes nu ellers de har gjort det meget godt med de her nye layout

Tak for svaret ans...

Bruger lige pladsen til lidt øvelse...

Kommentar
Fra : rwo

Dato : 02-01-06 19:16

prøver lige igen

Det virkede ikke første gang

GODT NYTÅR

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-01-06 19:20

Brug du pladsen til lidt øvelse.

Nu kan du kun optjene 10 point om dagen fra kandu, så der skal nogle dage til at optjene til et spørgsmål, hvis man vil give mere.

Du får heller ikke point for at bedømme et tip.

Men du kan få ledige point, hvis en bruger køber dit spørgsmål.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 02-01-06 19:32

Ja, ti point.

Men hvordan dælen har du båret dig ad med kun at gi' ti point for et spørgsmål.

Vi andre bliver "bon'et" for 100, selv om vi skriver f.eks. 10 point.

mvh dova

Kommentar
Fra : rwo

Dato : 02-01-06 19:37

Kode
Men hvordan dælen har du båret dig ad med kun at gi' ti point for et spørgsmål.

Det må være fordi jeg ikke har flere point... Har godt læst at nogle havde point-problemer tidligere,
men troede at det var blevet rettet, da jeg godt kunne give 10 point.

Jeg føler mig godt nok meget fattig nu... suk...

Kommentar
Fra : rwo

Dato : 02-01-06 19:40

[CITAT][Men hvordan dælen har du båret dig ad med kun at gi' ti point for et spørgsmål.
/CITAT]

De har da vist også byttet rundt på teksten til knapperne "kode" og "citat"

Hvad skal man egentlig bruge det der kode-noget til....

Kommentar
Fra : rwo

Dato : 02-01-06 19:42

ja... og jeg prøver så liiiiige igen....

Citat
Men hvordan dælen har du båret dig ad med kun at gi' ti point for et spørgsmål.

Jeg bliver vist nødt til at slette det her sp, når jeg har øvet færdig

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-01-06 20:11

Dova,

hvis du stadig er i denne tråd, så lykkedes det også for mirit med 10 point.