/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Tak Kandu for det nye tiltag.
Fra : emesen
Vist : 614 gange
100 point
Dato : 31-12-05 20:25

Jeg har kigget lidt i omtalen af det nye tiltag: http://www.kandu.dk/kandunews.aspx
Der er rigtig mange gode ting som kan ændre på tonen her i dette forum.

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 110 point
Dato : 31-12-05 20:29

Hej

Ja, der er mange gode ting, men denne her kan jeg ikke lide

Kode

Kvalitet af svar til et spørgsmål
For at få kvaliteten på et svar op, er der nu lavet en regel som gør at hvis en svargiver kun får 2 stjerner eller derunder, modtager denne person kun halvdelen af spørgsmålsgiverens point.

mvh dova

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 31-12-05 20:35

Tja Dova - så må du fedte lidt, så det kan blive til mere end 2 *
Men til gændgæld holder det pointjægerne lidt på afstand - måske.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 31-12-05 20:41

Kan nu ikke se den regel giver de store problemer?

Er der nogen der har haft held med at uploade et personligt billede?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 31-12-05 20:44

Nej - hverken i firefox eller IE6.
Men jeg troede bare at det var mit billede der var for grimt.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 31-12-05 20:53

Citat
Derimod hvis du ikke lukker dit spørgsmål indenfor 30 dage, vil du automatisk blive fratrukket 5 ledige point, og dit spørgsmål bliver anulleret.

Jeg kan ikke finde mine spørgsmål

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 31-12-05 20:53

Nåh ok! Max 200X200 pixels og ikke over 10 kb!!

Ja det er nok grunden emesen

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 31-12-05 20:54

hø hø...Jeg synes siden er træls og skrup uoverskuelig ..

Godt nytår i øvrigt..

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 31-12-05 20:58

Har lige sendt et privat indlæg til emesen for at teste funktionen! Så det spørgsmålet om det virker?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 31-12-05 21:02

Skal lige tjekke noget............

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 31-12-05 21:15

Du har ingen private indlæg i din indbox. - så den er ikke ankommet.
Altså gaberi i min seriøse tråd tangerer ..........................................en banding

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 31-12-05 21:18

Gaber? Ja så må man håbe Kandu følger med så de kan rette fejlen!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 31-12-05 21:29

Nu har jeg sendt 3 beskeder..

Har du fået dem emesen?!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 31-12-05 21:30

nej - og jeg har sendt en til dig.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 31-12-05 21:36

Nu har jeg prøvet, tilføje dig som favoritbruger tedd.........................hjælper ikke.
Den sender ikke for der står ikke noget i sendte

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 31-12-05 21:38

Vi kan ikke sende over grænsen..............................det er FET som stopper os.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 31-12-05 21:39

Tjah det er nok begyndervanskeligheder

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 31-12-05 21:40

Favoritbruger?!

hehe...Jeg skal love for, der kan sorteres i hvem man vil - og hvem man ikke vil være "i stue" med. *G*

Prøver altså lige at sætte én på min blackliste!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 31-12-05 21:42

Nå men det er jo ikke smalltalk, så jeg lukker tråden. Mon Dova skal ha'' 2* eller 3 * ....................thi - fnis.

Godkendelse af svar
Fra : emesen

Dato : 31-12-05 21:44

Tak for svaret dova. Du var heldig Dova - den står default til ***

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 31-12-05 21:45

Nå, der var du creamy,nu har jeg lige skiftet sengetøj igen,
og kraftstejlme om jeg ikke endte nede i dynebetrækket igen.
Det kan så osse være det samme, jeg skifter aldrig det rådne sengetøj igen.......i hvert fald ikke i år.
[ Godt Nytår til alle kanduer.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 31-12-05 21:46

Se lige mine stjerner, hva''?! ****

Kommentar
Fra : dova

Dato : 31-12-05 21:48

Tak sk'' du ha''

Jeg ka'' bare ikke finde nogen steder hvor "månedens optjente point" står henne

mvh dova

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 31-12-05 21:49

Fedt logo creamy.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 31-12-05 23:02

[I][B]Jeg skulle bare lige prøve[/B][/I]

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 31-12-05 23:04

Der er vist et par funktionsfejl - vi prøver igen