/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
Sort/hvid tv-out
Fra : Odyssey1987
Vist : 1606 gange
100 point
Dato : 23-12-05 17:42

Jeg har en bærbar og vil gerne se film på mit fjernsyn fra den. når jeg sætter det igang er det kun sort/hvid. jeg har haft sammen problem med min stationær, og der hjalp det da jeg fik nye drivere. jeg kan imidlertidigt ikke bruge nvidia's alm. drivere. (jeg har Geforce 6600 Go). jeg kunne godt tænke mig at vide hvor jeg kan finde nogle drivere som virker til go-grafikkort, eller hvordan jeg ellers kan få farver på mit fjernsyn.

På forhånd tak

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 23-12-05 17:57

Hvis du bruger et SVHS kabel, skal dit fjernsyn understøtte SVHS.
Ellers får du ganske rigtigt S/H billede
På mit TV er det kun en ud af tre SCART stik, der understøtter SVHS
Håber det hjalp.
Gambrinus

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 23-12-05 18:40

Du skal lige prøve de forskellige av kanaler du har.

På mit fjernsyn kan man også få sort hvid, men på den anden kanal er der farve på.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 23-12-05 19:08
Kommentar
Fra : rotw

Dato : 24-12-05 05:42

som gambrinus skriver din av indgang skal understøtte svhs på nogle tv'er skal du freks dob klikke på av1 andre skal du ind i menuerne får at aktive indgangsinalet få den enkle port/av indgang

Kommentar
Fra : Daniel17

Dato : 24-12-05 12:11

hvis du har en forstærker, kan du måske smide det hele igenem den lyd og billede.

det er ikke så udbredt i EU, men bliver maget brugt i Amerika.

men de fleste forstærker, der bliver slogt i Danmark kan.