/ Forside/ Teknologi / Hardware / Bundkort / Spørgsmål
10  srhansen 945
Finder der socket software finders?
Fra : sCover
Vist : 384 gange
100 point
Dato : 20-12-05 19:32

Findes der noget software der kan finde alle socket eller andet på ens computer hvor man kan se hvilken socket man skal bruge og kan bruge hvis mere end en slags. Hvis der findes kan jeg så få linket?

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 20-12-05 21:41

Det gør der sansynligvis, der findes programmer til næsten alt.
Men jeg er ikke sikker på hvad det er du mener, måske kunne du forklare hvad det er du vil opnå?

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 100 point
Dato : 20-12-05 23:06

Hent Everest her som en zip-fil, pak det ud og indstaller det - så kan du se alt hvad dit Motherboard indeholder. I det hele taget kan programmet fortælle dig alt om din computer og software.
http://www.hcma.dk/uploads_kandu/everesthome151.zip

//bentjuul

Kommentar
Fra : sCover

Dato : 21-12-05 00:46

Det jeg søger er noget software der kan finde ud af hvilke socket man har i set bundkort og hvilke andre socket det understøtter

Kommentar
Fra : sCover

Dato : 21-12-05 00:46

Tak

Godkendelse af svar
Fra : sCover

Dato : 21-12-05 00:47

Tak for svaret bentjuul! :)

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 21-12-05 00:56

Everest kan fortælle dig hvad der på dit bundkort - jeg er selv utrolig glad for programmet, som også fortæller hvilke mangler der evt er. Hvis din XP key f.eks er blevet væk og du skal lave en nyindstallering så kan du også aflæse denne med Everest. Og meget mere. God fornøjelse med det sCover

//bentjuul