/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Nu er det nok, Arne.jakobsen!
Fra : viviborgen
Vist : 962 gange
21 point
Dato : 20-12-05 10:39

Med almulige risiko for, at min egen røv kommer på komedie, skriver jeg alligevel dette indlæg, som ikke er et spørgsmål, men et oplæg til debat.

For hvordan stopper vi brugere, som er en pestilens for mange andre brugere og som ødelægger den ene tråd efter den anden med irettesættelser og selvhævdelser?

Det skal ikke være nogen hemmelighed, at jeg har Arne.jakobsen i tankerne.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-12-05 10:42

Glem det Vivi.

Så længe slasketeamet Kandu ikke vælger at gribe ind, så kan den slags psykopater husere og terrorisere et board.... Kandu som andre.

Accepteret svar
Fra : the.saint

Modtaget 31 point
Dato : 20-12-05 10:46

Nu er profilen arne.jakobsen bestemt ikke den eneste der opfører sig tåbeligt. Nogle af de der råber højest skulle måske gribe lidt i egen barm!

Kommentar
Fra : viviborgen

Dato : 20-12-05 10:52

Det skal jeg ikke udelukke, men det er Arne.jakobsen, som jeg gang på gang bliver generet af, og som jeg ser overfalde den ene efter den anden.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 20-12-05 10:57

Mod dumhed og Den omtalte kænper selv guderne forgæves Hvis han blander sig i en tråd på en af sine utallige dumme måder ber jeg ham om at smutte og det plejer han dog at forstå ellers prøv at ignorerer ham, øhh var der mon nogle stavefejl
Mvh Sune og god jul

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 20-12-05 11:42

"mod tåber kæmper selv guderne forgæves" er desværre ikke gældende her, da AJ jo ikke er en tåbe, men blot totalt respektløs....
og jeg fatter ikke hvad sjov der er i at være hadet , og så alligevel ...

jeg spiller et spil der hedder Coolwars, og der opfører jeg mig på samme måde som AJ ... men det er så et spil og det er en påtaget rolle, og det har intet at gøre med hvem jeg er IRL...

det er så måske det mest skræmmende, for dette er jo ikke et spil men IRL.

D9N
LOVE-PEACE-HARMONY

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-12-05 12:15

Typer som AJ findes desværre mange steder på nettet. Nu ved jeg ikke om han er gået så langt overfor dig, at han har måttet ty til gloser som at du er figid so, en torskedum tæve, eller noget andet "smart"

Men uanset hvad, så er mit råd til dig Vivi, at du gør som jeg. Betragt ham som en stor tissekasse - og pis lidt på ham, når lysten kommer over dig..

Andet fatter den mand desværre ikke!!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-12-05 12:28

the.saint

Helt forudsigeligt at der fra typer som du kommer denne nosseløse kommentar. Hvem hentyder du til? Sæt navn på, hvis du tør? Jeg er godt klar over, at jeg er een af dem, men kan samtidig fortælle dig - hvad jeg tidligere har fremført - at jeg er indstillet på at forlade Kandu, hvis det kan medføre at psykopaten arne een gang for alle ryger af helvede til. Hvad skulle det forresten hjælpe at gribe i egen barm?? Det stopper sgu da ikke den stjernenar til AJ. Læg derimod mærke til, at han ofte smutter ud af en tråd, når han får samme gang lort i hovedet, som han ynder at sjofle andre med.

Kommentar
Fra : viviborgen

Dato : 20-12-05 12:29

Nej Creamy, det er jeg trods alt ikke blevet kaldt - endnu, men mon ikke det kommer.

Jeg tror faktisk allerede, at jeg har fået din foreslåede adfærd over for ham. Jeg bliver ihvertfald tissetrængende, når han dukker op, og jeg får en umådelig træng til at pisse på ham, men det hjælper jo ikke en skid.

Jeg forstår simpelthen ikke, at kandus administration ikke går ind og block'er hans IP-adresse. Hvor svært kan det være?

Men når nu Kandu ikke gør noget, så må oprøret jo komme nedefra, og brugerne må stoppe ham.

Hvis vi nu kunne blive enige om at ignorere ham totalt og lade være med at give ham point, så må han da fordampe en skøne dag. Hvis ikke, bliver det jo mange andre brugere, der ikke ønsker at være her.

Kommentar
Fra : nullerbullerpige

Dato : 20-12-05 12:34

så længe i giver arne påmærksomhed stopper han ikke,

Kommentar
Fra : nullerbullerpige

Dato : 20-12-05 12:34

så længe i giver arne påmærksomhed stopper han ikke,

Kommentar
Fra : calista

Dato : 20-12-05 12:35

Jeg tror helt ærligt, at manden lever højt på, at vi flipper ud over ham. Så tror han nemlig, at han er en fandens karl. (Guds gave til Kandu og kvinder?)
AJ's spogbrug ville medføre permanent banning andre steder på nettet, men ikke på kandu. Hvorfor? Og hvorfor reagerer Kandu ikke på mails?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-12-05 12:40

Vivi. Læste dit indlæg til Creamygirl. Det hjælper ikke nødvendigvis at blokere hanws IP, da han sagtens kan komme på KAndu via en proxy, men det ville hjælpe meget, hvis dette såkaldte team fra Kandu i det mindste viste deres holdning til de sjofelheder AJ udspyr på nettet. Men de har valgt ikke at gøre noget som helst.

De har i et par år via meddelelser til brugerne, ofte udbredt sig om at de er lige ved at barsle med en ny version af Kandu, hvor det er muligt at blokere for en bruger. Når og hvis de holder hvad de lover (det er Kandubrugerne ikke forvænt med) kan man individuelt udelukke psykopaten fra sine tråde, og han kan så sidde og sjofle sig selv til i sin egen tråd, da ingen andre, bortset fra en lille bitte gruppe af småtkørende som sidder ved hans fod og kigger begejstret op på deres guru, gider at være "i stue" med ham.

Men lad os se..... Kanduteamet siger så meget LOOOL Men ikke en skid sker der

Kommentar
Fra : dova

Dato : 20-12-05 12:41

viviborgen.

Nu har du ikke været her så længe, og jeg ved selvfølgelig ikke hvor meget du har kigget i gamle tråde.

Men, det problem du omtaler, er bestemt ikke nyt, og har været meget,meget værre end det er nu.
Og der har været masser af forsøg på at eliminere "problemet".

Utallige mails er sendt til Kanduteamet, der har været oprettet tråde lignende denne her, med 4-500 kommentarer til.
Der er ført korte diskussioner med - og lange diskussioner om AJ. Korte med, fordi når det "brænder på" holder man sig hjemme i skyttegraven, til det værste er drevet over

Men intet har ført til noget som helst.

Og den der med at undlade pointgivning, er jo lidt svær, for mange brugere kender jo ikke den omtalte profil, og man kan jo ikke komme udenom, at der også fremkommer gode svar fra den side.

Så medmindre der kommer en "luk-af-for-denne-profil-knap" tror jeg ikke på, at noget ændrer sig.

mvh dova

Kommentar
Fra : viviborgen

Dato : 20-12-05 12:49

Tak for din orientering dova. Jeg bliver bare så edderrasende over, at han ikke kan stoppes.

Klumme, du har sikkert ret. Jeg er ikke den store teknikske begavelse, men det ville om ikke andet dog være et vink med en vognstang til jakobsen.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-12-05 12:56

Netop...... Desværre har Kanduteamet ikke så meget hår på brystet at de tør gøre noget - Men gi ham møg i hovedet hvergang du syns det er berettiget, og har overskud til det. Han fiser som oftest af, når bevismaterialet mod ham og hans lede adfærd blir for synligt.

Se bare (bl.a.) denne tråd og http://www.kandu.dk/dk/spg/79884

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-12-05 13:01

Man kan jo foreslå kandu teamet, at klage til arne.jakobsens udbyder*L*

Udbyderen kan så lukke for lillearnes internetforbindelse!

Utopi?! ...Ja = fordi kandu teamet tilsyneladende er skide ligeglade..
...Nej = fordi det rent faktisk er muligt..

Kommentar
Fra : viviborgen

Dato : 20-12-05 13:10

Jeg vil lade tråden køre og så længe der er aktivitet og se om det ikke denne gang kan påvirke kandu eller arne.jakobsen

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-12-05 13:10

I den sidste mail jeg fik fra kandu den 11.12.2005 stod der bl.a.

Citat
Vi er da kede af at du har en indstilling som hedder at vi ikke gør noget, for jeg kan fortælle dig at vores programmører arbejder i døgndrift for tiden, og inden for 14 dage vil vi se en total nyrenovering med de fleste af de ønsker som vi har fået af brugerne gennem tiden.

Det bliver jo spændende, men jeg håber da ikke, at de har ændret for meget på "udseendet"

nu skal jeg ud at købe de sidste julegaver.

Kommentar
Fra : rwo

Dato : 20-12-05 13:13

Kære Julemand!

Jeg øøøøøøønsker mig en "ignorer bruger" funktion på kandu.dk til jul.... bare en lillebitte én...

Jeg ville blive SÅ glad!

rwo

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-12-05 13:15

Jubii ans, så kommer der altså en ignorerfunktion omkring 1. juledag

Ok, jeg klapper lige hesten.. Det "ny kandu" har jo som bekendt været lovet i et par år..*G*

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-12-05 13:26

Og Vivi! ..Lad mig lige advare dig (og andre brugere)..

Tro det eller lad være, men jeg "fjols" har sq haft AJ kortvarigt på msn LOOOL

Her ser du hvad han fik ud af det!

Citat
Creamy - Tro mig, jeg mener det. Jeg har masser af krudt i bøssen. Alle vore MSN-samtaler er gemt. De var hemmelige og en sag imellem dig og mig. Men når du på Kandu begynder at overbeskide mig, så er venskab og aftaler slut.
Så nu ER tiden kommet hvor du enten siger undskyld, eller ta'r konsekvensen!
Hvis ikke du straks begynder at opføre dig ordentligt, vil jeg afsløre dig 100%. Forstod du den?
Og hvis Molo's cyber-kæreste ikke kan finde ud af at opføre sig civilt, må hun jo ha' det på den hårde måde

Mit råd: Skriv ALDRIG til manden, hvis han skulle tilbyde din en mailadresse..

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-12-05 13:28

I sig selv forunderligt, at de - teamet - ikke lægger den meddelelse ud til alle brugerne. Men lad os nu se LOOOL De snakker og snakker........

Creamygirl..... hans udbyder er inet.dk som er hans arbejdsgiver, så før de får kendskab til hvilket modbydeligt uhyre de nærer ved deres barm sker der ikke noget. Men man kunne jo tilskrive dem og dokumentere på hvilken svinsk måde han terroriserer nettet.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-12-05 13:29

En ignore funktion ville være den bedste julegave men jeg vil se den før jeg tror på det

Kommentar
Fra : calista

Dato : 20-12-05 13:39

Hvis den virkelig kommer, den der ignore- knap, mon ikke Kandu så bliver en ensom oplevelse for AJ?

Kommentar
Fra : viviborgen

Dato : 20-12-05 13:41

Creamy med den opførsel Arne har præsteret over for dig, ville jeg ikke betænke mig i 2 min. mht. at skrive til inet og berette, hvad han bruger det af dem formentligt betalte abonnement til.

Først fedter han sig ind på en og så bruger han alt hvad han har fået indsamlet til at skade med. Han er meget værre end jeg havde forestillet mig.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-12-05 13:50

Citat
Hvis den virkelig kommer, den der ignore- knap, mon ikke Kandu så bliver en ensom oplevelse for AJ?

Som at træde ind i en tom fiskehal?!

Citat
Creamy med den opførsel Arne har præsteret over for dig, ville jeg ikke betænke mig i 2 min. mht. at skrive til inet og berette, hvad han bruger det af dem formentligt betalte abonnement til.

Tja! Havde jeg den gang været pissed enough, så havde det været en mulighed!

Men ærlig talt. Jeg finder ham sq så ynkelig, at jeg ikke nænner at fratage ham hans livline til andre mennesker

Kommentar
Fra : viviborgen

Dato : 20-12-05 13:54

Hov-hov Creamy...tænk lige på andre end dig selv. Det er jo os der er andre mennesker

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 20-12-05 14:02

Lige en indskydning.
Tror ikke det vil være muligt for nogle at finde en proxy som kan åbne kandu.dk
Kandu er SÅ langsom, så browseren ville nok sige at side ikke kunne findes, da forsøget tog for lang tid.

Ang ignorer knap. Hvad nytter det ? der vil stadigvæk være en masse indlæg fra andre imod den evt "ignorerede" så trådene vil blive fyldt op aligevel.
Derudover så ødelægger det som ofte en tråd, hvis man ikke har mulighed for at se hvad de andre bruger siger.
Mange forslag vil blive forslået 2 eller flere gange, da halvdelen af brugerne ignorere hinanden.

Personligt mener jeg ikke man skal gøre noget overhoved.
Lad nu folk være folk, og indlæg være indlæg.
dem der ikke kan lide hinanden, kan ikke lide hinanden.
Så kan man skændes, eller vende det døve øre til.
Jeg kan ærlig talt ikke se det store problem.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-12-05 14:04

Det er da humant af dig kun at overveje livlinen til andre mennesker LOOOL

Du burde nok bare skrive mennesker....... den art tilhører han ikke

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 20-12-05 14:12

Creamy, du burde lægge aj's trussel som et tip (en gang om måneden mindst), så alle nye kan se, hvad han er gjort af.

Mit syn på ham er, at han burde i behandling, både for sit misbrug men i særdeleshed for sin psyke.

Hilsen Jette

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-12-05 14:16

Se det er sq en god idé Jette

Det vil jeg overveje!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-12-05 14:27

Trine08

Hvorfor er det lige du er bruger på kandu?

Mener det har noget at gøre med "på kandu kan man ikke blive banned" !!!!!

Jo det er det, fandt lige tråden

Citat
Men, en af grundene til at jeg holder af og komme på kandu er netop fordi der ingen adminds er.
Tror nærmest kandu er det eneste levende/fungerende forum hvor du kan tale om alt lige fra spil craks til dc++ (ulovlig download).

Citat
Desuden holder jeg meget af og komme et sted hvor jeg kan få lov til at møde typer der er direkte uforskammet i deres tale. (dem kan man nemlig også møde i det rigtige liv) Men tit og ofte ikke på andre forums, fordi de netop er banned.

fra denne tråd http://www.kandu.dk/dk/spg/72286 den er ikke så lang LOL

men det er fra Trine08 Dato : 12-08-05 22:35

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 20-12-05 14:34

det forekommer mig at være lidt underligt, at AJ ikke har været inde og fortælle viviborgen hvordan man lukker et spørgsmål. men det kommer vel inden så længe. og så får jeg jo også nok at vide, at jeg er dum at høre på ligesom han plejer at sige, men mon ikke jeg kan leve med det.
måske er den nemmeste måde at lukke munden på ham, at vi alle sammen giver ham en slat point, så han kommer på førstepladsen, for det må da være det han stræber efter. og så længe han er nummer et, har han jo ingen grund til at brokke sig eller blande sig i debatten.

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 20-12-05 14:44

ans< ja og ?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-12-05 14:50

At vi lader arne blive nr 1. på toplisten, tror jeg ikke på virker Trimare..

Alle ved jo, arne vil have point - han vil hele tiden skændes om point - han vil mase sig ind alle vegne for at opnå disse point - han vil til hver en tid forsøge at "banke" disse point ud af diverse spørgere - Han elsker at prale med hans point - han elsker at fortælle alle andre, at de er ½ hjerner, fordi de har færre point end ham..og blablabla..

Næ, det bedste vil være (et forslag fra ans) at kandu degraderer manden til almindelig bruger...Når han ikke længere kan score disse superskideligemegetpoint, så er det ikke sjovt længere - og så tror jeg han fordufter..

Forresten Trine -> jeg kan ikke lade være med at tænke på, om du får instrukser fra arne til at forsvare hans ret til at være her?!

Da jeg havde ham på msn, kan jeg nemlig huske,
at han en gang dirigerede mig ind i et mindre skænderi han havde kørende med Tedd angående stavemåden "kvinde" <-----> "Quinde"

Komplet latterligt, men ikke for arne - for det gælder liv og død for ham, at få ret

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 20-12-05 14:59

creamygirl - jeg kan godt forstå du kommer til at tænke sådan.
Men jeg kan love dig, at sådan hænger det ikke sammen.
Og noget andet er også...hvorfor skulle jeg gøre det.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-12-05 15:04

Tja hvorfor?!

Jeg fik som sagt tanken, og spurgte derfor. Du har svaret - og så er den ikke længere!

Kommentar
Fra : oz1eqp

Dato : 20-12-05 18:20

Her er et udsnit af beskyldninger og ukvemsord,som er blevet fremført af,ja, i må gætte tre gange.
Sørgelige skiderik.
Torskedumme.
Spytslikker.
Krampeonanist.
Snotterøve.
Dum som en ladeport.
Narrehat.
Efteraber.
Pointluder.
Syge lille skiderik.
Psykopat.
Sørgelige lille stodder.
Kerneidiot.
Hallo åndssvage.
Fissehøg.
Vatpik.
Tæve
Piss on You forbandede halvhjerne.
Har du ikke fået fisse for nyligt?
du ter dig som en lille liderlig hanhund.
Fatter du ikke, at man godt kan være et mandfolk uden hele tiden at svinge med sin ynkelige lille tissemand...
Frigide so

oz1eqp

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 20-12-05 18:37

Mange af Arnes svinestreger kan stadig ses på denne side www.svampearne.webbyen.dk

Kommentar
Fra : viviborgen

Dato : 20-12-05 18:47

Jøsses det står værre til end selv fanden ville tro.

Kommentar
Fra : oz1eqp

Dato : 20-12-05 18:51

Her er en mere.

MS Windows Tip & Trick (83/5)

Fra : arne.jakobsen Send til en ven Dato : 09-09-05 09:56

Tip : "Tip : 'E-BAY-SKYPE'"

Og hvad så din idiot, jeg skammer mig over at dele fornavn med dig. Dit tip er IKKE et tip, så når du nu selv synes at du er så helvedes smart, så vis det!!

Tippet er: Hold øje med profilen oz1eqp for han kan ikke ret meget andet end at lave lort.

P.S.: Han hedder Arne ligesom jeg, men det er sjældent at han vil være ved det. De der spreder lort eller er brandstiftere, plejer jo ikke at skilte med deres signatur.

oz1eqp

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-12-05 18:57

Vivi, arne er ikke ½ så slem nu, som han har været! ..

Believe me - manden har i sin tid på kandu mestret at agere klaphat på så lavt et plan, at du ville have troet, han netop var sluppet ud af spændetrøjen på psykiatrisk afd..

Kommentar
Fra : rwo

Dato : 20-12-05 19:00

Den er altså morsom den svampearne-hjemmeside....

Hvem er manden på pasfotoet?

rwo

Kommentar
Fra : viviborgen

Dato : 20-12-05 19:04

Jeg vil tro, at det er arne på en blanding af svampe og rødvin

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-12-05 19:08

Kender du arnes shithouse tråd, Vivi?!

http://www.kandu.dk/dk/spg/57924

Kommentar
Fra : viviborgen

Dato : 20-12-05 19:33

Creamy

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 20-12-05 20:12

dem som er utilfredse med tonen her på kandu.dk har flere muligheder:
1: holde sig væk
2: boykotte tråde med deltagelse af bestemte personer
3: ignorer spydigheder
4+5+6+7+8... og sikkery en helt masse andet.

der er ingen som tvinger dig/mig/os/dem til at færdes herinde på kandu.dk

PS: er selv til tider møgtræt af tonen og utidig indblanding, men så kommer visse tråde + personer bare på min blacklist, hvorefter jeg ikke ser dem igen, indtil jeg frigiver igen. Har også tidligere holdt mig væk i over ½ år grundet ævl og kævl, men er trods alt vendt tilbage ud fra den betragtning at hvis der er nogen som har behov for edb-relateret hjælp, prøver jeg at hjælpe efter bedste evne, da jeg også selv en gang imellem har brug for seriøs hjælp. det er bl.a. derfor jeg for et stykke tid siden købte mit eget domæne og oprettede et lille site med diverse tips og tricks vedr. WinXP.

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 20-12-05 20:34

hvorfor siger du ikke noget, AJ?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-12-05 20:40

Tak for tippet catbody. Jeg går ud fra at hver især selv må vælge hvilken model man ønsker at benytte sig af..... osse blandt 5+6+7+8 hvor een af dem er at give råt for usødet, og synliggøre psykpatens adfærd på Kandu

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 20-12-05 20:41

Klumme >> korrekt og med de konsekvenser det giver

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 20-12-05 20:44

Hej alle sammen
Når jeg ser at der står Arnes navn oven over et indlæg undlader jeg bare at læse det, så er jeg fri for at blive sur og gal, det vil jeg også opfordre jer andre til at gøre.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-12-05 20:54

Catbody..... Selvfølgelig!!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-12-05 20:58

Citat
Klumme >> korrekt og med de konsekvenser det giver ;o)

Og hvad er det så for konsekvenser?!

Hvis konsekvensen for at åbne en "arnetråd" - er at han holder sig væk, så ser jeg det ikke som en konsekvens, men som en ren befrielse..

Lad os fylde seneste 25 med arnetråde

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 20-12-05 21:02

pasfotoet forestiller skam arne...jeg har jo haft fornøjelsen af at være på svampetur med ham forrige efterår. Meget lærerigt forøvrigt.
Vivi, som han opfører sig nu, er faktisk tåleligt Du skulle have oplevet ham før..føj for en banke..
du kan jo pløje dig igennem denne tråd som jeg oprettede med samme formål som dig:
http://www.kandu.dk/dk/spg/74680
Der kan du godt få en times tid til at gå..hvis du skulle mangle underholdning

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-12-05 21:09

Og nu du er ved det - så kan du kan more lidt over denne også, Vivi

http://www.kandu.dk/dk/spg/67782

Kommentar
Fra : viviborgen

Dato : 20-12-05 23:45

Det ser ud for mig som om Arne.jakobsen er en mand med en rystende fortid, en vaklende nutid og en tvivlsom fremtid her på kandu.dk.

Kommentar
Fra : viviborgen

Dato : 20-12-05 23:47

Jeg vil lade tråden køre indtil Arne har kommenteret den. Derefter vil jeg give ham pointene, han er trods alt en mand som vil værdsætte dem.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-12-05 01:04

Vivi....

Den sølle kryster viser sig ikke. Nulbonnen tør ikke gå ind, når han kan se at der ikke er support af betydning for hans syge adfærd på boardet. Han er kort sagt en modbydelig skiderik, uden ære og uden moral. Et sølle skrog, som man egentlig burde ha' medlidenhed med, men det er svært, når han opfører sig så nederdrægtigt

Kommentar
Fra : viviborgen

Dato : 21-12-05 08:39

Klumme...jeg er ikke det mindste itvivl om, at Arne følger slagets gang...og vil han ikke samle handsken om nu, ja så må vi jo bare kaste den igen og igen og igen. Sådan er det jo, når man løber rundt med halen mellem benene.

Godkendelse af svar
Fra : viviborgen

Dato : 22-12-05 12:06

Tak for svaret the.saint.
   Arne kom jo ikke for at hente sine point, så jeg har valgt at give dem til den eneste som tog ham en smule i forsvar.

Jeg kan forstå, at langt de fleste ønsker sig en ignorer-knap i julegave, så rigtig glædelig jul til Jer alle, og gid I må få alle jeres ønsker opfyldt.