/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
gps opdatering
Fra : mehn
Vist : 497 gange
100 point
Dato : 19-12-05 08:43

hej jeg har købt en gps en mio 268.
det er en lidt ældre model, så den viser at kortet er et år gammelt og bør opdateres.
Er det ikke muglige at opdatere den udenat købe et nydt program ?

Kommentar
Fra : leif0149

Dato : 19-12-05 09:18

Du kan købe kortoopdateringer.
Hvor du køber det, afhænger af, hvilken software, der ligger i din PDA, men 1 år gamle kort er nu ikke håbløse.
VH
Leif

Kommentar
Fra : severino

Dato : 19-12-05 14:45

Nej det er rigtigt leif, så store forandringer sker der heller ikke. Men der kan selvfølgelig være nye veje som ikke er med, og det vil GPS'en jo kompensere for, til den kommer ud i kendt område igen.

Når de gerne vil have at man opdatere, er det fordi de gerne vil blive ved med at sælge til dig. Ofte er man blevet bundet til det samme produkt, da der ikke findes andre erstatningsprodukter.

Når jeg kommer til københavn, så har jeg mit papirkort med, som er mere end 10 år gammelt, og vejene ligger der endnu

Så du kan sagtens nøjes med at opdatere hver andet eller tredie år, hvis du ikke bruger den så meget.